čtvrtek 21. března 2013

5 věcí, které mi změnily život - péče

Je načase dát si další díl nově vzniklého seriálu :). Tentokrát to bude o péči, což je pro mě úkol nesnadný. Péči o pleť nadřazuji plně nad všechno, protože i sebelepší make-up nezachrání to, když se o svou kůži špatně staráte. Takže tady jsou mí favorité!



Silk Naturals Supersérum



Tenhle výrobek dodnes vůbec nechápu. Je přírodní a funguje. Jeho hlavním efektem je, že pokud ho používáte pravidelně (tak jednou za dva až tři dny), opravdu výrazně zmenší výskyt pupínků. Nevím, jak to dělá, ale dělá to uspokojivě. Věčná škoda, že díky neskutečnému poštovnému, se ze Silk Naturals, což je značka, která je víc než zajímavá, začíná stávat obchod pro bohaté.

Avéne Cicalfate 



Kdo tohle řekne Mooře, ten dostane na zadek. Protože ona se mi bude smát a říkat takové ty věci ve stylu "Já jsem ti to říkala". Cicalfate je totiž fakt dobrej. Zachrání mi pleť i v nepříjemných horských podmínkách, odstraní suché šupiny, nahradí balzám na rty i krém na nehtovou kůžičku, udělá mi regenerační masku, zmenší pupínek, zaplatí složenky, opraví auto...prostě jo, je to dobrá univerzální věc a Moora měla pravdu. Poslouchejte ji!

Tělové i pleťové oleje



Oleje jsou mastné a fuj - to jsem si kdysi myslela. Není to ale pravda. Oleje jsem si oblíbila na pleť, tělo i vlasy a věřte mi, že pokud je používáte správně, tak se vám odmění. Nejraději mám oleje na odlíčení nebo na hydrataci těla po sprchování. Nanášejte je ale vždy na vlhkou pokožku, právě proto, abyste se vyhnuli oné mastnotě. Olejem se dá i odličovat - já mám nejradši meruňkový od Silk Naturals nebo obyčejný jakýkoliv od Saloos.

Bioderma micelární vody



Kdo by ji neznal. Na fotce mám Sébium, ale známá je hlavně Sensibio. Díky micelárkám jsem objevila, že se jde odlíčit něčím, co vypadá jako voda. Není to mastné ani barevné, prostě jenom voda. Micelárka Sensibio mi odstraní všechno, jen trochu zápasí s linkami od Essence, ale ty nesundá snad nic. Od té doby je pro mě micelární voda top při odličování obličeje a žádný sebevychytanější (a sebemastnější) odličovač očí ji podle mě nemůže nahradit.

Dermalogica Daily Microfoliant



Díky Ladyboxu jsem přišla k výrobku, který změnil moje vnímání peelingu. Nikdy jsem obrušování obličeje neměla moc v lásce, přišlo mi to příliš agresivní. Tenhle peeling je ale opravdu strašně jemný, ale zároveň účinný - a to mě přesvědčilo. Škoda je jen ta jeho cena, která není vůbec pěkná. I tak jsem ale ráda, že jsem našla peeling, který nebude jako šmirgl papír.

A co vy, jaké jsou vaše zásadní záležitosti, co se týče péče o pleť?

Budu se těšit na vaše tipy,
IYF






23 komentářů:

  1. Micelárky od Biodermy snad nemají konkurenci ;) taky je mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, už jsem vyzkoušela micelárke více, ale Bioderma je stále č.1 ;)

      Vymazat
  2. Pokial mam nejaky problem s pletou, najviac mi pimaha ked idem spat s vycistenou pletou bez kremu a behom par dni sa sama zregeneruje, je to vlastne filozofia dr. Hauschky, ale mnohokrat mi to pomohlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom už jsem u Hauschky četla, ale zatím jsem neměla odvahu. Tak díky za ohlas :)

      Vymazat
  3. Taky jsem teď začala víc používat oleje a jsem snimi strašně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také nyní používám peeling z LB, ale jinak make-up odličuji emulzí od značky Cetaphil :), potom micelární vodu od Biodermi Sébium na smíšenou pleť, Sensibio mi přišla na mou pleť moc jemná ( možná proto že je určena na citlivou pleť ). Na závěr pleť namažu krémem s obsahem vody, jako např. Aqua Beauty od Dermacol. Toť vše :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to podobně jako píšeš Ty ;) Oleje - tělo, vlasy, ksichtík - pro moje "umíněné" tělo ideální :) Taky miláček Cicalfate...
    Micelárky kralují u mě už několik let (ikdyž spíš pro citlivou pleť od Vichy, která je moje nejoblíbenější, ale střídám to) i Dermalogica pudřík, který strčil do kapsy i růžového Matise či Chanel a sesadil je tak z peelingového trůnu v mojí koupelně.
    A když občas pleť zlobí, tak mažu Idealistem do Estee Lauder, krásně citrusově voní, pleť jako detská prdelka a po pár dnech čistá, krásná, póry menší.
    Od Silk Naturals jsem nic nezkoušela.
    Jinak na přírodní (takovou tu hooodně přírodní) kosmetiku si musím trochu víc "zvykat", ale dlouhodobé výsledky stojí za to, o tom žádná ;)
    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že slyším, že Dermalogica sesadila z trůnu jiné, drahé značky. Silk Naturals je super značka, jen to poštovné...

      Vymazat
  6. Mojim prelomom bolo, ked som pochopila, aky typ pleti mam a zacala som konecne pouzivat spravne typy pletovych kremov. V podstate som zakotvila na hydratacnych, lebo sak tymi sa asi neda nic pokazit a hlavne sa snazim plet nezanedbavat - teda cistit, hydratovat, mazat. Ja si myslim, ze nie je az tak dolezite ake drahe a vychytene kremy, mlieka, vody, sera, masky.... pouzivame ale ze to robime pravidelne a ze vyhovuju nasej pleti. Fakt ta pravidelnost a nejaka rutina fest pomahaju.
    A este si neodpustim poznamku k olejom: ano, oleje su fantasticke - tak ako si pisala - plet, vlasy, telo - parada!!! A ano naozaj ich treba vediet pouzit - teda na mokro - skoro ma vystrelo ked som sa raz v jednom obchode so zdravou vyzivou, kde sa predavala aj Salos kozm. rozpravala s majitelkou a ta mi velmi ucene vysvetlovala ako mam pouzit odlicovaci olej a pletove oleje a ked som jej poradila, ze to ma aplikovat na vlhku pokozku tak sa na mna pozerala ako na blazna, ze s takym niecim sa este nestretla. Trochu ma take veci mrzia - mali by sa v tom ti ludia vyznat, vediet poradit a mozno by viac ludi objavilo nove veci.
    UF ale som sa rozpisala, ospravedlnujem sa, nechala som sa uniest :-).

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to taky trvalo dlouho, než jsem zjistila, že se oleje dávají na vlhkou pleť :). Měo by o tom být víc informací.

      Vymazat
  7. Oleje oleje oleje, to je moje! Cicalfate bych chtěla konečně zkusit, ale stále se mi vyhýbá...

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Sensibio jednoznačně.
    Gelové linky - vždycky jsem chtěla mít výrazné oči, ale boj s tužkami jsem vždy prohrávala. Gelové linky opravdu převrátily můj kosmetický svět naruby, protože s těmi mi to jde :-)
    Makeup. Nesmějte se, ale první jsem dostala od kamarádky v sedmadvaceti letech, do té doby jsem nějak neměla tendence to ani zkusit. Ale dárek se zkusit musí, že. Byl to L´Oreal a na mě zběsile oranžový, nicméně i tak jsem propadla kouzlu obličeje bez barevných nejednotností a nějaký s rozumným odstínem jsem si šla koupit hned druhý den. Od té doby se našlo jen velice málo dnů, kdy jsem se vyskytla bez něj a jsem do něj ochotná investovat poměrně značné částky, když si to zrovna můžu dovolit. Pokud luxus dojde, jsem stále věrná Affinitone od Maybeline za sto padesát KáČé :-)
    Úplně prvním kosmetickým výrobkem, kterému jsem propadla, byla ale v časné pubertě řasenka. Bylo mi zhruba třináct, když jsem mamince uzmula její oblíbenou Astroku s černým tělem a bleděmodrým víčkem a zjistila, že mé dlouhé husté řasy mohou být jiné, než vyblitě neviditelné. Řasenka je láska až za hrob, máme spolu krásný, téměř plnoletý, vztah a soudím, že se bez ní neobejdu dokud budu mít alespoň dvě tři řasy :-)
    Poslední dobou jsem si oblíbila rozjasňovače a taky jsem zjistila, že tvářenka s proporcemi a vzezřením obličeje dělá fakt divy :-)
    Z nedekorativní kosmetiky se neobejdu bez jeleního loje, pštrosího oleje, Gucci II, levandulového oleje Saloos a poslední dny se zamilovávám do Cicalfate (ano, Moorolobby funguje) a Propolisového krému od Plevy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achich, a mně pštrosové stále nedošli...ale vzhledem k tomu, že mi teď došel balík z listopadu, tak se není čemu divit :)

      Vymazat
    2. Grrrrr, mám chuť hodit na vedení ČP odjištěný granát. Dávám jim ještě týden. Pokud to nedojde, doručím ti to osobně, na další pokus s poštou už nemám nervy ! :-)

      Vymazat
  10. Se vším souhlasím, ale ten peeling mi na pleti vůbec nefunguje. Ale fakt vůbec nevidím rozdíl před a po. A to jsem měla už pár dražších peelingů :).

    OdpovědětVymazat
  11. Ten peeling je boží, ale ta cena je pekelná. Prý ale je to vlastně rýžová mouka, takže až mi dojde, zkusím směs - syrovátka+rýžová mouka+bramborový škrob. :)
    // a mám pocit že tohle jsem četla u Moory! :-D //

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je fakt hrozná...ten tip od Moory chci taky zkusit :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!