pátek 29. března 2013

5 věcí, které mi změnily život - pomůcky

Potřetí na téma "5 věcí". Příště (a naposledy) se dočtete o dekorativce, fikaně jsem si ji nechala na konec, protože je mi jasné, že vás to bude dost zajímat. Tento článek píšu zcela ilegálně na hodině Zobrazovacích metod, je to totiž jediný předmět, kde je internet. Snažím se do klávesnice ťukat ultra potichu...pššššt.



A o čem to tedy dnes bude? O pomůckách. Příznivce spermií na obličeji (ti, kdo sledují blogový facebook už vědí, že je to jedno z nějčastěji vyhledávaných slov, díky kterému čtenáři naleznou můj blog) budou asi lehce zklamaní, že nejde o nic erotického, nýbrž o pomocníky kosmetické. Jdeme na to!

 Matující papírky



Je úplně jedno, jakou značku si pořídíte, protože jsou všechny víceméně stejné. Matující papírky jsou šikovná věc, co se týče odstraňování lesku v průběhu dne. Jako jasně, můžete se přepudrovat, ale já moc nemusím tu směsku centimetrové vrstvy pudru smíchané s kožním mazem (fůůůj...), která se díky tomuhle postupu na konci dne utvoří. Už několik proto používám tyhle papírky. Někdo tvrdí, že jedna vrstva papírového kapesníčku (nebo toaleťáku, pokud jste víc hardcore) udělá tu stejnou práci, ale gratuluju všem, kteří mají dost energie neustále rozzkládat kapesníky na vrstvy. Já jsem lenoch a raději utratím rozhazovačných čtyřicet za kompaktní balení papírků třeba u elfu nebo Essence.

Kleštičky na řasy

Pokud chcete mít řasy až do nebes i s levnější řasenkou, tak kleštičky na řasy jsou váš nejlepší kámoš.  Já osobně používám nějaké no name z drogérie, ale můžete se rozmazlit i kleštěmi Shu Uemura. Neříkám, že mi moje lenost dovoluje je používat denně, ale když si chci dát záležet, použiju je. Kvituji s povděkem, že na elfu už prodávají  i náhradní gumičky k nim.

Babylove vatové tampónky



Poměrně užitečná novinka v mé výzbroji. Vždycky mě štvaly klasické kulaté tampónky, jak jsou maličké - na jedno odlíčení spotřebuju i tři nebo čtyři, a to mi přijde hrozně buržoustské. Řešením by se mohly zdát tampónky oválné, ale...ony vypadají jako vložka. A já z toho mám divný pocit, když se odličuju vložkou. Řešením na moje závažné trable jsou tyto dětské tampónky z dm. Na odlíčení mi stačí jeden, takže mám falešný pocit šetření přírody a jsou hranaté. Pokud byste si je chtěli pořídit, nehledejte mezi pleťovou kosmetikou, ale v dětskké části. 60 kusů za 43 Kč.

 Illamasqua štětec na tvářenku


Tenhle štětec mi rozhodně změnil život. Získala jsem ho na webu ve výhodném setu s tvářenkou a miluju ho od první chvíle. Utratíte za něj sice kotel peněz, ale on za to stojí. Krásně padne do ruky, štětiny drží tvar a jsou nádherně pevné, ale zároveň dostatečně jemné. Je dokonale univerzální, dá se využít na make-up, pudr, konturu, tvářenku, rozjasňovač...ve všech konzistencích. Vzala bych si ho na opuštěný ostrov!

 Essence Better Than Gel Nails Topcoat



Není to tak úplně pomůcka, ale nedokážu ho zařadit ani do dekorativky. Topcoat od Essence používám už asi dva roky a kupuju si ho stále znova. Jo, Seche Vite je možná lepší, ale mně tohle dostatečně vyhovuje - vlastně to překonalo má očekávání. Jednak prodlouží výdrž laku, u mě se to pohybuje kolem 7 dní, a jednak dodá nehtům krásný lesklý vzhled, opravdu á la gelové nehty. A stojí jen 65 Kč. Tak jakýpak copak.

A co vy, máte nějaký extra tip co se týče kosmetických pomocníků? Těším se na vaše komentáře,

IYF 

17 komentářů:

  1. S tím topcoatem úplně souhlasím :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak z tvých 5 věcí, nepoužívám vůbec nic:). Kleštičky na řasy byly pro mé mini řasy k ničemu a na topcoat zase nemám čas:), ale ty velké tamponky se zdají být super, taky mi vadí ty malé kulaté, asi si je pořídím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by tvé mini řasy zvětšily...? ;)

      Vymazat
  3. Ja na ten illamasqua stetec taky nedam dopustit, nejlepsi co mam, bez debat!

    OdpovědětVymazat
  4. Kleštičky na řasy taky používám, teda ne každý den, ale když si chci dát záležet, jak píšeš. Naopak, matující papírky mi moc nesedí, když je použiju, tak mi to hrozně zvýrazní póry a o to moc nestojím, takže se radši přepudruju. A topcoat jsem taky donedávna používala a považovala ho za super věc, ale občas mi dělal bublinky (teď když už ho mám delší dobu je dělá pořád), tak jsem zkusila od NYC jejich slavný nadlak a jsem z něj ještě o něco víc nadšená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní, s těma papírkama, s tím jsem se ještě nesetkala, ale může to být. NYC jsem ještě neměla :)

      Vymazat
  5. mně se líbí ty odličovací tamponky :)) nikdy by mě nenapadlo, jít se podívat do oddělení pro děti! super :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si občas kupuju dětskou kosmetiku, třeba šampóny :)

      Vymazat
  6. Baby tampónky jsou super nápad, možná vyzkouším :-)
    Nadlak od Essence mám taky, mám ten i od NYCu a osobně jsem spokojenější s Essence. NYC sice ztvrdne rychle, a to je po všech směrech ehm dobrá věc , ale už po 3 dnech začne na koncích odpadávat. Essence sice, když už se loupe, tak se vším všudy :-) ale neirituje mě to tolik, protože odlakovávat si jinak pěkné nehty kvůli pár odloupencům už po pár dnech je vopruuuz. Také mi někdy obarví štěteček od laku pod ním, což je fakt jako i takové záhadní bych řekla, jelikož už byl suchý. Já jsem pro Essence :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé typy.. už dlouho chci zkusit ten lak s efektem gelového nehtu :)

    Moc ráda bych Tě pozvala na mou GA:)

    http://www.lore-madalena.blogspot.cz/2013/03/prvni-rok-zivota-tohoto-blogu-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Po těch tamponkách se podívám, taky mě ty mrňavý kulatý nebaví. Ale odsávání mastnoty toaleťákem fakt funguje :-D Kapesníkem mi to nejde a na vrstvy bych ho taky nerozkládala teda, ani by mě to nenapadlo... Ale tím toaleťákem to jde skvěle :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, ale já s sebou běžně toaleták v kabelce nenosím :D

      Vymazat
  9. Klesticky msm s nepouzivam - jednou z mych nemnoha deviz jsou dlouhatanske rasy, smerujici k oboci bez dopomoci, takze s klestickami uz si rasami to oboci fakt osmrdlavam, kdyz kouknu vzhuru.
    S topcoatem naprosto souhlasim, jakozto i s matujicimi papirky. I kdyz pouzivam i ty ubrousky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Hello, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog site in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it
    has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, excellent blog!

    Also visit my blog: website

    OdpovědětVymazat
  11. Having read this I thought it was rather enlightening.

    I appreciate you taking the time and effort to put this informative article together.
    I once again find myself personally spending a lot of time
    both reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!


    My web-site website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!