pátek 15. března 2013

5 věcí, které mi změnily život - vlasy

Ahoj všichni! S novým prezidentem začínáme nový cyklus (haha, to je blbej vtip). Jmenuje se 5 věcí, které mi změnily život nebo taky 5 game changers, jestli preferujete angličtinu (já jsem se ale zařekla, že budu většinu názvů psát česky, ačkoliv anglická sousloví mě napadají častěji). Vyzkoušela jsem za svůj život už velkou spoustu věcí a některé zkrátka změnily můj náhled na danou oblast kosmetiky. Právě o nich si ve čtyřech následujících dílech povíme a dnes začneme s vlasy. 



Suchý šampón



Dlouhou dobu jsem nevěděla, že něco takového existuje, ale když jsem to vyzkoušela, tak láska byla vcelku jasná. Já jsem totiž od přírody líná. Někdy trochu hodně. Takže mýt si vlasy se mi nechce úplně pokaždé. Suchý šampón tyhle moje prasečí dny krásně vyřeší a já vím, že mastnota k lebce přilepená vydrží ještě do zítra. Mám ráda Batiste, ale je to jedno, poslouží mi v dobách ekonomické krize i Isana za čtyřicet korun.

Biosilk



Nebudu lhát, mám ho teprve chvíli. Ale on je super! Opravdu! Nějaký ten olej na vlasy už u mě proběhl a nic moc se nekonalo. Ani CHI Silk Infusion u mě neuspěl. Biosilku mi ale stačí dvě tři kapky a vlasy jsou krásně pružné a lesklé. Mini flaštičku s sebou můžu navíc nosit všude a v nouzi se dá použít i místo kondicionéru.

Šampóny Balea



Tyhle šampóny mi dokázaly, že věc bez silikonů nemusí stát milion pět peněz za flašku, ale může i tak skvěle fungovat. Nevyhovovaly mi sice všechny druhy, ale myslím, že v sortimentu Baley si každý najde aspoň jeden, se kterým bude spokojený. Já sázím na hlubokočistící, kokosový a hnědovlasý. Když chci levný šampón a nechci zatěžovat vlasy silikonovou masou, tak jdu vždycky do Baley.

Tangle Teezer



Je mi fuk, jestli někdo oblibuje kartáče z bio kance, chápu, že jsou skvělé, ale stojí jako kanec skutečný. Tangle Teezer je jenom banální kus plastu, ale mně opravdu rozčeše vlasy jako nic. Když jsem ho objevila, byla jsem fascinovaná faktem, že lze vlasy rozčesat, aniž by mi jich půlka vypadala. Mám ho už skoro dva roky a stále je ve formě.

L'Oréal Chroma Care



Toto je vcelku novinka v mém arzenálu. Jedná se o pečující kondicionér, který má dodat trochu barvy. Ještě nikdy jsem nic takového neměla, takže to bylo fakt překvápko. On je ale super. Dokáže opravdu dodat vlasům jemný přeliv, zároveň se ale hříva krásně leskne a vlasy jsou pevné. Dávám si ho tak jednou za týden nebo deset dní, abych barvu obnovila a popravdě ani nevím, jestli mě ještě někdy napadne barvit se dlouhotrvající barvou, protože tohle mi celkem stačí. To, co mám na hlavě, je totiž víceméně moje přírodní barva, jen se snažím dohnat rozdíl mezi nově vyrostlými vlasy a těmi, co na hlavě zůstaly po odbarvování černé.

A co vy, máte něco, co jste si natolik oblíbili, že to změnilo pohled na věc? Doufám, že se pochlubíte v komentářích.

IYF






42 komentářů:

  1. Biosilk mám doma, ale ještě jsem ho nezkoušela, takže už se těším, až ho zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, pro mě skoro překvapení roku :).

      Vymazat
  2. Taky jsem občas líná, takže i já mám suchý šampón, ale používám jej minimálně, přijdu si neschopná na to, jej z vlasů pořádně odstranit. Nemáš na to nějaký trik? :)
    Jinak šampóny Balea... super, už nějakou dobu nepoužívám skoro nic jiného, stojí pár kaček a vlasy přitom vypadají fantasticky. Biosilk zrovna používám, ale z nějakého nevysvětlitelného důvodu mi po něm elektrizují vlasy :(
    Tangle Teezer je můj vysněný kartáč na vlasy, tak si ho snad co nevidět taky pořídím. S tímhle přípravkem od L'Oréal zatím zkušenost nemám, ale podle toho, jak jej popisuješ, mě dost láká :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je většinou potom důkladně pročešu nějakým hustým kartáčem nebo Tangle Teezerem :). Ta věc od L'oréal je bezva, asi si díky ní přestanu úplně barvit vlasy.

      Vymazat
  3. Tangle teezer, macadamia maska a poznani, ze mym vlasum prirodni bezsilikonova kosmetika brutalne nesvedci... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pod to se můžu podepsat. Silikony-ošklivé jméno, ale bohužel, bez nich je to fakt...něco :D

      Vymazat
    2. Silikony nejsou špatné na péči, ale ne na mytí - takže v šampónech ne, ale v kondicionéru proč ne :). Hlavně nesmí k pokožce hlavy.

      Vymazat
  4. Souhlasím s Baleáckými šampony (miluju tu jejich oil řadu) a TT :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kokosový šampon je super. Přemýšlím do jakého půjdu příště, až tenhle vypotřebuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju čistící nebo ten s olejem :)

      Vymazat
  6. 3\5 bych zařadila do stejne kategorie!:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Balea šampony mám ráda... a jinak skoda ze tangle teezer nemá taky normalní rukojeť :) takto mi to příjde jak na koně :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. Já teď mám kokosovou Baleu, šampon a kondicionér, a jsem maximálně spokojená. Voní to tak, že bych to nejraději vypila:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Balea zatím super, mám teď červenou na barvený vlasy a nemůžu si stěžovat...i když já si stejně meju vlasy denně :P Tangle Teezer pro mě docela zklamání po třech měsících mám ohnutý štětinky a docela začal tahat, ale pořád rozčesává líp než normální kartáče :P suchým šampónům sem nikdy nepřišla na chuť :/L'Oréal Chroma Care neznám a zaujal mě, a Biosilk mám v plánu taky někdy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně kupodivu TT zatím vydržel dva roky. Biosilk a Chroma Care určitě vyzkoušej ;)

      Vymazat
  10. Připadám si hrozně "zaostale", když jsem nezkoušela ještě žádný šampon on Baley :D Musím to co nejdřívě napravit. Jinak já bohužel moc vlasových věcí, které by změnily "pohled na věc", nemám. Žádná vlasová kosmetika mi doposud nevyhovovala na 100%...snad jedině kondicionír od Paul Mitchell, který dokáže udělat mé vlasy tak hebké, jak jen to jde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea je naštěstí sázka do loterie za pár korun ;).

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Ohledně vlasů se můj "game changer" jmenuje "strojek bez nástavce", ale těším se na další díly seriálu, u ostatních skupin kosmetiky už se určitě chytnu :-)
    A dokud jsem vlasy měla, Balea šampóny jsem taky měla ráda. Také jsem používala Capillan Q, u nás doma byl odjakživa, používala ho maminka. A až nastane čas zase vlasy mít, určitě se k němu vrátím :-)
    http://www.lekarna.cz/capillan-qs-vlasovy-aktivator-200ml-1/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak často si vlastně musíš mýt vlasy? :) Ale tobě to takhle strašně sluší.

      Vymazat
  13. Suchý šampón - používam Schaumu - ani nie tak z lenivosti ako z toho, že občas pri deťoch nezvýši čas, inak super vynález, so Schaumou som spokojná
    Balea - používam ich kondicionéry, šampón mám len jeden - ten strieborno modrý, neviem názov, na prečistenie... hm, vysvetľujem jak blb, no verím že chápete. Používam ho len občas, normálne mám klasiku Cien z Lidlu a tiež spokojnosť.
    TT - dievčatá, skúste kefu s diviačimi/kančími(?) štetinami - rozčeše parádne a je veľmi šetrná k vlasom, a stojí cca tretinu čo TT. Myslím, že som nejaké videla v DM.

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vždycky myslela, že kančí kartáče jsou strašně drahé, aspoň ty kvalitní.

      Vymazat
  14. Na první pohled mám hezké vlasy a zdravé a mám jich hodně, ale to je jenom opravdu na první pohled, dost se mi cuchají za krkem a taky si toho hodně prožily (odbarvovaní, barvení, odbarvování....) a tangle teezer mi je prostě nerozčeše. Hezky je upraví a tu vrchní část i celkem rozčeše, ale na moje vlasy nestačí.

    OdpovědětVymazat
  15. Balea a suchý šampon jsou i moje "jistoty". :)
    TT nevím, zda si mám pořizovat - mám jemné a celkem řídké vlasy, bez problémů se učešu i hřebenem, tak nevím, zda by mi k něčemu byl. :)
    Rubrika se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky jemné vlasy, ale myslím, že pokud ti vyhovuje normální hřeben, tak TT nepotřebuješ ;)

      Vymazat
  16. Používat biosilk jako kondicionér mě ještě nenapadlo.. nemáš po něm pak těžké vlasy? A jaké používáš množství? Taky jen pár kapek, jako u finální péče? Já ho obvykle používám do vlhkých vlasů po umytí, ale občas se mi stane, že dám více na jedno místo a to nadruhý den stále lepí, takže by mě zajímalo, jestli by jako kondicionér obstál lépe :)
    A ještě jeden dotaz :D ten L'Oréal Chroma Care se prodává v nějakých odstínech? Slyším o něm totiž prvně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, nemám vlasy mastné, použiju ho klasicky - pár kapiček do délek :). Chroma Care je ve spoustě odstínů, mrkni např. na hairbeauty.cz.

      Vymazat
  17. S Tanglem Teezerem musím jedině souhlasit :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Ten Biosilk je fakt super, v budoucnu si určitě pořídím plné balení. Na ten suchý šampon Batiste se chystám už delší dobu, docela by se mi hodil a všichni si ho dost chválí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, a není bílý, to je jeho výhoda :).

      Vymazat
  19. Suchý šampón mě neláká, ale s Baleou souhlasím, Biosilk taky :) Tangle teezer mám týden, ačkoli se téměř nečešu (rozčesaná vypadám pak jak Viktorka u splavu :), musela jsem ho mít a naprostá spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  20. O tom Chroma Care som vobec nepocula... Je to farba na vlasy, len setrnejsia? Recenziu aj s fotkami, prosim prosim prosim !!!

    OdpovědětVymazat
  21. kokos je muj favorit, doufam, ze ho neprestanou vyrabet!

    OdpovědětVymazat
  22. Tangle teezer a chroma care 23 jsou taky moji oblíbenci. Balea šampony nemám odvahu vyzkoušet, používám Ĺ Oréal Professionnel nebo Alverde.

    OdpovědětVymazat
  23. When someone writes an post he/she retains the plan of a user in his/her
    mind that how a user can understand it. Thus that's why this piece of writing is great. Thanks!

    my web blog; www.dallavecchia.com.br

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!