sobota 2. března 2013

Alverde tvářenka Winter Rose - aneb vemte jí peněženku, je nebezpečná

Nééé, nechte mě bejt, já vím, že jsem říkala, že si z té nové kolekce Red&White nic nekoupím. Ale já za to vlastně nemůžu, to alverde, protože ta konzistence se jim povedla. A může za to ještě Plum, která ve videu říkala, že ta barva je něco mezi dvěma jejími nejoblíbenějšímu tvářenkami od MACu. Já jsem jenom oběť!




Ale pojďme se jí podívat na zoubek. Balení je přecejen o něco hezčí než u běžné kolekce alverde, vyměnili totiž zelenou za elegantní stříbrnou. Tvářenka celkem voní, je to cítit trochu po modelíně, ale rozhodně to není odér, co by srazil orla v letu jako u tvářenek Bourjois. Co mě baví především, je ta konzistence. V první chvíli se tvářenka totiž tváří jako krémové - v důsledku toho se krásně rovnoměrně roztírá. Díky Plum jsem začala na krémové tvářenky používat štětec Illamasqua (dosud jsem je totiž nanášela jen na pravěký způsob prsty) a funguje to výborně. Po nějaké chvíli se ale krém změní na jemný pudr, a tak i zůstane. Díky tomu má tvářenka slušnou výdrž, kolem osmi hodin.




Winter Rose je opravdu krásný odstín, něco mezi červenou a růžovou, myslím, že musí slušet takřka všem, považuju ho za univerzálnější, než třeba takovou tu klasickou světle růžovou. Pokud by se vám ale tahle barva nelíbila, v nabídce jsou ještě další tři. Díky konzistenci, odstínu a výdrži jsem se usnesla sama se sebou a svou peněženkou, kde se krčily poslední peníze, že 120 Kč je adekvátní cena. Tvářence dávám 8/10 a budeme odteď dobré kámošky. Ač jsem si myslela, že krémové tvářenky MUA jsou překvapivě výborné, tak tahle je ještě o něco lepší.



A co vy, taky jste neodolali nové kolekci? :)

INF

12 komentářů:

  1. Tak vitej do klubu. Ja jsem si taky nejdriv koupilajen tu Bright Shine a po shlednuti videa u Plum jsem bezela i pro Winter Rose=) Ja jsem zkousela nanaset i zkosenym kabuki od Sigmy a jde to, ale prsty mi pro tuto konzistenci prijdou nejlepsi...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ji zvládla přejít a nekoupit si ji... jsem na sebe pyšná :) ale když se zmiňuješ o krémových od MUA, tak s těmi (nebo tou, mám jenom jednu) mám dost velký problém, prostě mi skoro nevydrží a zachvilku jsou fuč... oproti tomu MUA pudrové tvářenky mám fakt ráda...
    a tuhle tvářenku si nekoupit pro mě bylo opravdu těžké, poslední dobou jsem opravdu tvářenko maniak :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mám raodst, že jsi spokojená. Vždycky mě mrzí když něco vychválím a pak to druhému nevyhovuje :D Já jí teď nosím pořád:D

    OdpovědětVymazat
  4. Pozývam ťa na moj novy blog,prebieha giveaway :)

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Design má podobný jak lorealka, o které teď píšu... ta konzistence je zajímavá, ale já nějak těm krémovým nemůžu přijít na chuť :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. dva krát ked som bola v DM-ke som po tejto kolekcie a hlavne teda po týchto lícenkach pozerala, dúfam že tam ešte bude, už vahat nebudem.:D

    OdpovědětVymazat
  7. No koukám, že jsem nucena si taky pro jednu dojít :D Ty a Kája jste mě už naprosto přesvědčily:)

    OdpovědětVymazat
  8. Neodolala jsem, to asi víš:-)...Tvářenky jsou moje a tato je jedna z těch nej:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna o víkendu jsem na ty tvářenky koukala, konkrétně na tuhle barvu a pořád nevím, jestli si ji pořídit... Moc to s krémovýma tvářenkama neumím, žádnou doma nemám a pokud se je pokouším nanášet, tak jako ty dřív - pravěkým způsobem - pomocí prstů... Ale právě že ta barva je moc pěkná... Ještě chvíli je budu okukovat a pak se utčitě stejně nechám ukecat :-D.

    Jinak musím souhlasit s tou vůní tvářenek Burjois... Je to síla, vždycky otevřu krabičku a jsem úplně omámená :-), moc mi převoněná kosmetika nevyhovuje. Ale dřív voněly tyhle tvářenky moc příjemně, mám jednu doma už strašně let a ta voní fakt dobře. Tyhle nové jsou síla!

    OdpovědětVymazat
  10. Já se na tu novou kolekci vždycky zapomenu podívat! Tahle tvářenka je fakt super a rozhodně bych ji unosila:)

    OdpovědětVymazat
  11. Sakra, do teď jsem ji odolávala, ale od teď jsem v háji a zítra pro ni letím :/ :D
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  12. Nééé, já kolem ní už týdny chodím a odolávám. Teď mě tvá recenze dost navnadila, čistě jen i proto, že s krémovou tvářenkou dosud zkušenosti nemám. Nejspíš je na čase to změnit. ;) Ach jo. A to jsem si zrovna včera říkala, že přestanu chodit do drogerky a sledovat kosmetické blogy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!