neděle 10. března 2013

Antiperspirant Adidas Pro Clear - aneb tohle si fakt nekupujte

Občas na mě přijde hejtovací nálada, a to je právě dneska. Nemůžu se totiž přestat rozčilovat nad jednou věcí. Nad věcí, na které je napsáno "vyvinuto ve spolupráci se sportovci". Kurník šopa...tak když se sportovci, tak by to mělo už něco dělat, ne?



Jedná se o antiperspiranty Adidas. Měla jsem jich už několik a ne(efekt) byl úplně stejný. Aby bylo jasno, já si antiperspiranty kupuji ne kvůli vůni, ale aby opravdu alespoň o trochu minimalizovaly pocení. To je taky důvod, proč asi nikdy nepřijdu na chuť přírodním deodorantům - jako je hezký, že slibují ochranu proti rakovině (a určitě i vyčištění krve :), ale já nechci, aby ze mě lilo a já jen přebíjela smrad často ještě horším přírodním smradem (a co se týče účinnosti krystalů, tak o té mám jisté pochybnosti). No ale Adidas, značka sportovního oblečení a obuvi, která své antiperspiranty vyvíjí společně s atlety, nedělá téměř nic! Potíte se v podstatě identicky a ještě to celkem smrdí (dnes je nějaký nechutný den, viďte).



Tenhle kousek mě ale naštval ještě jednou věcí. Je na něm napsáno Pro Clear, tudíž by neměl dělat bílé fleky, což je další vlastnost, co u svých protipotících ochránců hledám. A on barví naprosto šíleně! Víc, než některé deodoranty, které ochranu proti bílým skvrnám neslibují. Když to vezmu kolem a kolem, dávám mu 1/10 a už se těším, až se rozloučíme.



Co vy, jaké jsou vaše nejhorší a nejlepší zkušenosti s deodoranty, antiperspiranty, krystaly? Doporučíte mi něco kvalitnějšího?

Těším se na ohlasy, 
INF

42 komentářů:

  1. Tak z mojích zkušeností bílé fleky dělají všechny. Podle toho už se vůbec neřídím a počítám s tím. Já mám na prvním místě rexonu. Nejen, že vydrží celý den vonět, ale i docela chrání. Já jsem s ní spokojená. V létě používám spreje (přijde mně, že víc chrání) a jinak tuhé. Na druhém místě mám ten minerální garnier.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle dělá fleky ale opravdu enormní, bohužel :(. Díky za tipy, minerální Garnier jsem zrovna koupila ve slevě :)

      Vymazat
  2. skús mužský old spice ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebudu pak vonět jako chlap? :)

      Vymazat
    2. Což o to, některé voní docela přijatelně/hezky, ale taky nefungují:-( Fakt zlatá Rexona...

      Vymazat
    3. Což o to, některé voní docela přijatelně/hezky, ale taky nefungují:-( Fakt zlatá Rexona...

      Vymazat
  3. Ja už niekoľko rokov používam tuhý deo krystal od Urtekram a neviem si ho vynachváliť. Nie je vôbec parfemovaný, potím sa menej, ale hlavne nie je nič cítiť. A dlho vydrží. Pred nanesením ho treba navlhčiť, na to mám zvlášť malý rozprašovač s čistou vodou. Len na cestovanie je to nepraktické, tak na také príležitosti mám Shower Clean Fresh od Rexony a zatiaľ celkom spokojnosť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, přírodní tip, to ráda slyším! Zkusím ho, díky moc.

      Vymazat
  4. pánský kulickový z Lidlu a nebo mistr nad mistry Driclor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy. Já mám něco podobného Dricloru od Ziajy a celkem to funguje.

      Vymazat
  5. Modrý Dove, sice trochu barví, ale budeš vonět, i když se zpotíš. Hodně jsem také četla o používání mužských antiprespirantů a docela mě láká je vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Dove vůni úplně miluju.

      Vymazat
    2. Taky mám klasický Dove a jsem spokojená, potím se míň a krásně voní(m!

      Vymazat
  6. Za co je ten jeden bod? :D já mám nejradši kuličkový nivea black&white ...ten nebarví :-)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Ten jsem měla taky, příšerně se drobil. :)

    OdpovědětVymazat
  8. já naštěstí s pocením moc problémy nemám, takže naopak podle vůně vybírám :D ale je fakt, že jsem na nějakou opravdovou pecku ještě nenarazila..

    OdpovědětVymazat
  9. to je divný, u Adidasu by člověk řek, že to fungovat bude :-D Já používám většinou Rexonu a jsem celkem spokojená. Nicméně slibovaných 24, dokonce ani 10 nebo 12 hodin, na mně nevydržel vonět žádný antiperspirant. Mám teď docela fyzicky náročnou brigádu, dělám dvanáctky a docela se nalítám a antiperspirant mě před pocením ochrání vždycky jen na pár hodin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, adidas pro mě znamená sport :D. Hm, možná je pravda, že hledám něco, co neexistuje.

      Vymazat
  10. ja používam garnier minerals... tie sú fakt silné. mala som aj od adidasu a zanechávali desne hrubú bielu vrstvu v podpazuší, takže nie, ďakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem si zrovna pořídila, takže se těším, že bude lepší, než toto :)

      Vymazat
  11. Já používám kuličkové adidasy a přijdou mi v pohodě. Třeba taková Nivea byl u mě propadák na entou.

    OdpovědětVymazat
  12. Kdysi jsem používala růžový tuhý Adidas, ten docela fungoval, ale těmi fleky mi zničil několik triček. Zkoušela jsem už kde co včetně Dricloru, momentálně dlouhodobě používám kuličkový Cadum, který jsem si koupila ve Francii. Není to stoprocentní ochrana, ale funguje snad líp jak Driclor a nedráždí mi kůži.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám něco na způsob Dricloru od Ziajy a v létě mi přišlo, že to celkem dost zabírá.

      Vymazat
    2. Já si koupila něco takového ještě od Baley, podle návodu se to má používat přesně jako Driclor, i složení mi přišlo hodně podobné. Ale zatím na něj nedošlo, mezitím jsem si koupila ten Cadum :) Moc se mi do těch drijáků typu Driclor nechce, mám hodně citlivou kůži. V tom antiperspirantu Cadum je jiná účinná látka, kterou jsem tady v ČR ještě v žádném antiperspirantu nenašla - je to aluminium sesquichlorohydrát. Netuším, co ta předpona "sesqui" znamená, ale zřejmě díky ní na mě Cadum působí.

      Vymazat
    3. Neměla bys prosím přesný název? Takhle mi gůgl mlčí:-(

      Vymazat
  13. driclor, v létě :) tak a teď se do mě můžou pustit slečny co ho nesnáší a říkají jak škodí zdraví, já to vím, ale potit se prostě nechci

    OdpovědětVymazat
  14. tak přesně tento stříbrný adidas jsem měla v kuličce a byl to naprostý propadák.. Nejen, že celý den nevydržel, ale šíleně mě po pár dnech začalo svědit podpaží... Nedám dopustit na kuličkový Garnier mineral invisible, ani Rexona mi nevydrží jako tento (nehledě na to, že mi rexony nevoní). Jinak mám ten problém, že mi třeba po druhém balení přestane vonět kterýkoliv deo, tak musím točit další vůně. Momentálně jsem ale zakotvila u růžového garnieru invisible a jsem šťastná jak blecha ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem si jeden minerální pořídila, i inviisble se na něm píše :)

      Vymazat
  15. Zkus sprej a ne kuličky a tuhoše,zanechávají skvrny. Já používám několik let sprej Dove(s okurkou a zeleným čajem)a neměnila bych.Pro mě je prostě nej...nepotím se a žádné bílé fleky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vždycky přišlo, že spreje méně vydrží během dne.

      Vymazat
    2. Je to sprej anti-perspirant deodorant bez alkoholu.Zatřepeš,nastříkáš do podpaží(i po holení)a žádné pálení,žádné skvrny .Celý den máš voňavé podpaží..A to pracuji venku,v terénu.Zkus to,v nejhorším mně vynadáš a neboj,já to vydržím...:-D Já zkoušela kdysi kuličky i tuhé a všechny lepí,jseš mokrá,dělají se skvrny,pak mi mamka koupila náhodou tenhle sprej a od té doby si ho kupuji.Rexona také není špatná,ale mně víc vyhovuje tenhle Dove.Tak snad ti také bude vyhovovat a budeš spokojená.

      Vymazat
  16. Já jsem měla kuličkový nějaký růžový taky od Adidasu a ten byl skvělý. :-) Nejhorší byla asi tuhý Fa který nedělal vůbec nic! :) Deodoranty od Dove jsou supr.

    OdpovědětVymazat
  17. Jo, já měla ze stejné řady oranžový a barvil hrozně. Jinak si nestěžuju, používala jsem ho na výpravě, kde jsem neměla možnost se moc často mýt, a myslím, že jsem nesmrděla (nebo aspoň vzhledem k okolnostem), ale ty fleky jsem z oblečení dostávala dlouho. Kdyby to aspoň vyloženě nedeklaroval na obalu... M.

    OdpovědětVymazat
  18. Stejnou zkušenost mám. Adidas "antiperspiranty" jsou bezkonkurenčně ty nejhorší, co jsem kdy měla v ruce. Pocení nezabrání a pachu taky ne. V závěsu za ním je řada Garnier Minerals, která má chránit 48h. Měla jsem tuhoš i sprej, obojí na prd.
    Vyzkoušela jsem asi všechny značky, co jsou v drogerii k dostání a Rexona vede - teď mám vůni Shower clean (doufám, že si to pamatuju dobře) a ta je boží!

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se z Adidasů osvědčil pouze sprej a to ještě jen některé barvy (nejlepší byl modrý). Zajímavé, že modrá kulička nebo modrý stick mi taky prakticky nic nedělaly. No a přírodou - to je těžký, ale třebas kuličky od Urtekramu nebo Primavery fakt fungují. Kdysi jsem o tom taky psala... ale je to běh na dlouhou trať, každý si musí najít tu "jehlu v kupce sena", který bude vyhovovat právě jemu :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  20. Já měla oranžový Adidas v kuličce...vůně = spíš smrad, a co víc - začala se mi po něm dělat vyrážka. Koupila jsem tehdy balení 1+1 :-D účinky taky bídné. Nicméně mi ted došla má oblíbená Rexona Crystal Clear ve spreji a z nouze jsem vytáhla to druhé balení které jsem tu měla na vyřazení....no v nouzi, než koupím něco kvalitního, tak ho použiju, ale nadšená nejsem.

    OdpovědětVymazat
  21. Teď mě zklamala Nivea ve spreji, Adidas mi nikdy žádný nevoněl, ale aspoň vím, že nemám zkoušet nic nového a zůstat u Rexony a Dove.

    OdpovědětVymazat
  22. mám nejradši Nivea citronová tráva (kvůli vůni, výdrž nic moc) a pak Garnier (zatím jsem nenarazila na žádný, který by mi nevoněl). Tuhé nesnáším hlavně kvůli těm flekům (a mazlavé kozistenci), co mám pak všude po oblečení (buď nejprve nanesu tuhý antiperspirant a pak obleču tričko - což zanechá fleky zvenku jak to přetahuju a nebo si nejprve obleču triko a pak nanesu antiperspirant a to pak taky zanechá fleky jak zavadím o oblečení, když ho cpu pod triko...no a pak se mi nepříjemně lepí látka k podpaží:() Teď jsem zkoušela tuhá deodorant od Lush a ten úplně krásně voní a není tak mazlavý jako jiné tuhé, takže tu aplikaci nějak strpím.http://www.lushcz.cz/e-shop/produkt/20443-aromaco.html?katID=68

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!