neděle 17. března 2013

Dermacol Eye Shadow Base

Tuto novinku od Dermacolu jsem dostala jako dárek k nákupu při jejich výhodné internetové akci, takže mě to moc nebolelo. Rozhodla jsem se ji ale podrobit zátěžovému testu a přinést vám svou zkušenost s ní, která by vám mohla pomoci s rozhodováním. Docela jsem se na ni těšila, protože Dermacol mám ráda. Spolu s ní jsem si objednala také make-up a štětec na linky, ale o těch někdy příště.



Báze se skrývá v sympatickém tmavém balení s úzkou špičkou, což umožňuje přesné dávkování. Báze je zcela bílá a já jsem si na základě toho představovala krémovou konzistenci. Chyba lávky, báze je totiž dost silikonová, takovým tím nepříjemným slizkým způsobem. Připomíná mi bázi pod make-up od Avonu Magix, pokud si ji pamatujete. Roztírá se lehce (a slizce) a podstatě hned zasychá a není vidět.



Zatím by to nebylo tak špatné, ale ona popravdě moc nefunguje. Neřekla bych, že výdrž stínů prodlouží víc, než když si víčko přetřete korektorem. Ani barvu stínu nijak zvlášť nezvýrazní. Důkaz místo slibů zde na fotce.


vlevo bez báze, vpravo s
Hodnotím ji na 2/10, protožr obal i teorie jsou pěkné, ale praxe nefunguje. Mrzí mě to, protože to byla jedna z novinek, kterou jsem docela očekávala, a navíc českým značkám, jako je Dermacol, fandím.



A co vy, máte s ní zkušenost?

Těším se na komentáře,
IYF

21 komentářů:

  1. Já sem jí jako dárek k nákupu oželila, objednávala jsem pod 300. Četla jsem na tvém FB, že slečny jsou tam nepříjemné, moje zkušenosti je taky dost negativní! psala jsem o tom tu http://of-monsters-and-earrings.blogspot.cz/2013/03/dermacol-objednavka.html i když Dermacolu taky fandím, rozmyslím si, jestli do toho jejich studia páchnu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dostala nakonec na dva nákupy dvě :D. Jo, slečny nebyly vůbec příjemné :-/

      Vymazat
  2. Tak já nevím, někdo jí chválí někdo zatracuje, jsem zmatená :( Každopádně já mám teď na cestě vychvalovanou bázi od Avonu, tak snad budu spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báze od Avonu, tu jsem ještě nezkoušela :)

      Vymazat
  3. Bázi jsem vyzkoušela zatím jen jednou, ale pocity z ní mám podobné. Slečny na mě v prodejně taky divně koukaly.. o to divněji prý koukali na přítele, který tam šel vyzvednout objednávku- dárek pro maminku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vyzvedávala objednávku pro ségru a tvářily se strašně :-/

      Vymazat
  4. Četla jsem na ni i poměrně pozitivní ohlasy, tak nevím. :) Ale asi raději tedy zůstanu u UD... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem se na novinku těšila a držela Dermacolu palce. Nakonec jsem si ale ještě než se to dostalo až k nám do drogerií pořídila bázi od Artdeca a jak tak čtu ty recenze, ještěže:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fňuk,škoda,že jsem si tuto recenzi nepřečetla dřív...Chtěla jsem vyzkoušet nějakou bázi a dermacol mám ráda,ale tahle báze je totálně na prd.Pěkný obal,ale stíny ,které mi normálně docela obstojně vydrží i bez báze se mi s touto bází slévají do linek.A přesně jsi to vystihla s tou bází od Avonu MagiX,mám doma ještě zbyteček a fakt je ta konzistence hodně podobná.Asi nemám tu správnou pokožku,ale na mě tato báze vůbec nepůsobí...Jejich sypký pudr je boží,ale tohle je pro mě krok vedle.Aspoň budu mít teda tu hezkou tubičku:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, některé věci má Dermacol super, já jsem věřila i téhle bázi, ale bohužel :(

      Vymazat
  7. najradšej mám kremy,make up od dermacolu.Mam dost vyrarok takze viem ich uplne zakryt .:)

    Bola by som rada keby si obzrela moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda :( Já mám bázi doma, taky jsem ji dostala jako dárek, ale ještě jsem ji ani nezkoušela, nicméně ohlasy na ni nejsou moc pozitivní... Doufala jsem, že by se Dermacol mohl vyšvihnout.

    Btw. vůbec jsem nevěděla, že Dermacol má v nabídce nějaké štětečky...

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako dárek aspoň nemusíme litovat vyhozených peněz ;). Jj, pár štětců v nabídce mají, ale asi jen na webu. Ale štětec na linky za 39,-, no neber to :)

      Vymazat
  9. Bezva recenze, jsem ráda, že jsem ji nechala být, taky jsem nad ní uvažovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže jsem za ni ne utratila žádné peníze :)

      Vymazat
  10. Jsi další v pořadí, která s ní není spokojená, takže jí zkoušet nebudu :) Podle popisu se mi nelíbí ta silikonová konzistence a podle mě by moc nepomohla, protože mám dost mastná víčka. Takže díky za varování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, myslím že pro tebe by určitě nebyla.

      Vymazat
  11. You have made some good points there. I checked on the net for more info
    about the issue and found most individuals will go along with your views on
    this site.

    Feel free to surf to my web site website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!