středa 27. března 2013

Essence Oz The Great and Powerful - tvářenka a tužka na oči

Ahoj všichni! Nemůžu říct, že bych v limitkách od Essence nějak jela, spíš ne. Na tuhle jsem se ale hodně těšila, protože se mi hrozně líbí všechny možné "pohádkové" kolekce nebo ty, které jsou inspirovány filmy. Původně jsem přemýšlela o více výrobcích, ale nakonec jsem koupila tvářenku a tužku na oči.



Cream Blush - Beware the Wicked Witch



Eh, jakmile je prostě někde v nabídce tvářenka zalevno, tak do ní jdu. Asi malá obsese. V tomhle balení mám už tvářenku z nějaké staré kolekce, tak jsem si říkala, že by tahle mohla být taky fajn. Odstín je krásný, takový lehce meruňkový, na tváři dodá zdravý nádech. Obsahuje jakési miniaturní třpytečky, ale ty jsou v podstatě vidět jen v balení. Potěšil mě pumpičkový aplikátor, který je hodně pohodlný. Tvářenka není jen tak obyčejná krémovka, ale ona stainuje - vytvoří dlouhotrvající barevnou vrstvičku. Takže vydrží celý den! Paráda!



Hodnocení: 9/10

Eye Pencil - China Girl



A v tužkách na oči nejedu už vůbec :D. Téměř je nepoužívám, ale tahle mě dostala svojí barvou. I druh odstín z kolekce vypadal obalem pěkně, ale samotná tužka mi přišla moc světlá. Tohle je nádherná hluboká modrofialová s trochou ultramarínu - nádherná barva. Tužka je měkká a dobře se nanáší, výdrž ovšem není žádná hitparáda, ale to jsem ani nečekala. Za čtyřicet českých jsem moc spokojená.



Hodnocení: 6/10

 A co vy, jak se vám líbí nová kolekce? Chystáte se na ni nebo vás nechává chladnými?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

26 komentářů:

  1. Tvářenku jsem dnes okukovala a nechala ji tam, ale vidím to tak, že se pro ni nakonec vrátím, takový odstín ještě nemám... :)

    OdpovědětVymazat
  2. kolik tě stála ta tvářenka??:)) dost o ní přemyšlím, jinak mě nic kromě téhle tvářenky z kolekce už moc nezaujalo:))

    OdpovědětVymazat
  3. Tato limitka se mi moc líbí, ale u nás v drogerii jsem ji ještě neviděla, tak doufám, že tam bude co nejdřív :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta tužka vypadá parádně, asi si pro ni taky skočím... čert vem to, že nevydrží, barva je úžasná! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona pár hodin dá, tak 4, ale po třeba 10 už není skoro vidět :)

      Vymazat
  5. já si brousím zuby na tvářenku, stává se ze mně pomalu sběratel tvářenek :Dtakže to mám asi stejně jako ty :D

    OdpovědětVymazat
  6. taky jsem si koupila tu tvářenku... ale teda tak nadšená jak ty vůbec nejsem... má hrozně malou pigmentaci a i tak flekatí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že ta pigmentace malá je, to bez debat...ale neflekatí mi :)

      Vymazat
  7. Já jsem dneska obcházela drogerky, protože jsem hledala tuhle limitku, kvůli té tvářenky hlavně (i když tekuté vůbec nepoužívám, tak se toho trochu bojím), místo toho jsem narazila na limitku floral grunge nebo tak něco, tak u mě skončila pudrová tvářenka :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo a mě ty třpytky přišly děsně výrazný..a na obličeji nejsou vidět jo? Hmm..tak to se pro ní ještě možná vratím..

    OdpovědětVymazat
  9. Mrzí mě že se k nám limitky nedostanou, tu tvářenku bych si přála mít.

    OdpovědětVymazat
  10. Awww, ve kterém Rossmannu jsi tuto limitku sehnala? Já dneska taky obcházela drogerky a objevila jsem jenom Floral grunge, která se mi taky moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sehnala jsem ji v dm drogerii v Řepích :).

      Vymazat
  11. tvářenka vypadá zajímavě, já si teda neumím pořádně nanést ani normální, natož tuhle :D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná tvářenka, dnes jsem chodila po DM a zatím nikde nic :( Nevíte kde v Pze? :)) B.

    OdpovědětVymazat
  13. Dneska jsem ji viděla v DM, tvářenka vypadá fakt krásně:)

    OdpovědětVymazat
  14. ta tvářenka vypadá hodně dobře asi neodolám :D

    OdpovědětVymazat
  15. na novou kolekci stále čekám a nemůžu se dočkat! A aso jsi mě nalákala na tu tvářenku ;)

    OdpovědětVymazat
  16. tak ta licenka sa mi velmi pači, určite si ju pojdem kupit ak sa k nej dostanem :) pači sa mi aj farba a aj sposob aplikacie :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mně limitky od essence nechávají naprosto chladnými a vlastně celé Essence. Ale prý mají skvlé linky na oči ve fixu, tak se na ně chystám, ale nevím nevím. Zatím mi přijde Essence obecněě dost nekvaltní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě obvykle taky, na Essence si moc nejedu. Ale občas se objeví limitka, která mě naláká :)

      Vymazat
  18. \líbí se mi jak tužka, která má super barvu kterou sháním tak i ta tvářenka. jen nevím, zda za to ty peníze vyhodit, abych zase nebyla zklamaná. Což nechci :/

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/
    (na blogu probíhá GA, budu ráda když se připojíš)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zas ono těch peněz není moc...ale chápu, že každá koruna dobrá ;)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!