středa 6. března 2013

Evolve micelární voda (Liquid Crystal Cleanse&Tone)

Ahoj všichni! Ta moje nová posedlost přírodní kosmetikou nekončí, co. Jednu "skoro přírodní" micelárku jsem už zkoušela - byla od NUXE a nedopadla nic moc. Tak jsem se rozhodla dát šanci ještě této anglické krásce od značky Evolve. Kupovala jsem ji na lookfantastic.com a stála mě se slevou asi 390 Kč za 200 ml, což je oproti Biodermě o dost víc. A to toho ještě oproti Sensibio spoustu nemá! Třeba PEGy a tak...:)



Moc se mi líbí flaštička, je taková něžně pěkná, světle fialová se vzorkem...ehm...listů. Jsem taky ráda za kolébkový uzávěr, protože nerada šroubuju a třeba u Biodermy se mi několikrát stalo, že se mi ta vrchní část uzávěru prostě urvala. Voda celkem výrazně voní, ale dá se to těžko popsat, je to něco jako...ehm...listy. Je čirá, ale trochu v ní najdete jakoby cucky, něco podobného jako je v takových těch nápojích s aloe. Nejsou ale nijak obrovské a na pleti je fakt necítíte!



samá příroda a nadějné vyhlídky!
Pro mě byl hlavní výkon, protože na přírodní micelárky koukám s nedůvěrou. No ale ona to docela dost zvládá! Obličej s přehledem, oční make-up více než slušně, je podle mě srovnatelná s Biodermou. Zároveň ale, narozdíl od NUXE, nenechává na pleti žádný lepkavý pocit, naopak je pleť jakoby osvěžená (voda má být totiž 2 v 1 a splnit i funkci tonika).



Vcelku se mi tahle micelárka hodně zamlouvá, jen si přijdu nepatřičně, když si hojně polejvám vatové tampónky vodou za čtyři sta. Hodnotím ji na 9/10, protože jó, kdyby se dala najít v akcích 1+1, tak bych plesala. Tady se ale platí opravdu za stoprocentní přírodu. Pokud si chcete pošmáknout v "cruelty free" stylu a Bioderma vás odrazovala svým chemickým složením, jděte do ní. Pokud vás boje proti minerálním olejům a PEGům moc neberou, kupte si Biodermu nebo nějakou levnější micelárku z drogérie - proti Sensibio tu totiž rozdíl ve výkonu je veškerý žádný.

Zkoušeli jste už tuto značku? Používáte micelární vody? Co říkáte na tuhle?

Těším se na komentáře,
INF

8 komentářů:

  1. Tato micelární voda vypadá moc dobře. Používám momentálně růžovo Biodermu, ale až ji dopotřebuji, tak bych raději něco přírodnějšího a levnějšího. Ale zas na druhou stranu mi micelárka vydrží dlouho. Tak uvidím a možná tuto Evolve vyzkouším.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě zas tak dlouho nevydrží...tahle je fakt skvělá, jen ta cena...

      Vymazat
  2. vypada zajimave. bohuzel mam ted micelaranek dost velkou zasobu, takze ke koupi nove se dostanu tak v roce 2020 :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá pěkně, ale já jako stará konzervativní duše asi zůstanu u Biodermy :).

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to pěkně a chemie mi taky moc nevoní, tak to bych mohla vyzkoušet! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!