pátek 8. března 2013

FOTD - přivezli jste nám na sono mrtvolu!

Ahoj všichni! Opět jeden obličej dne. Tentokrát ze středy, kdy jsem prožívala další den na Klinice zobrazovacích metod - zobrazky mě docela baví, je v tom trocha fyziky a trocha věštění z křišťálové koule. Občas se dozvídáme neuvěřitelné historky, například, jak omylem poslali na ultrazvuk pána, co už byl po smrti. Nebo jak stopadesátikilová paní zničila magnetickou rezonanci.




Oblíbila jsem si v poslední době tenhle cop na stranu á la Katniss Everdeen (miluju Hunger Games)! Zaplétám ho vzadu po spodní straně hlavy na francouzský způsob - asi to není žádná věda, ale já si moc účesů nedělám, umím drdol, culík...hm, to je asi všechno :). Výhoda je, že vydrží celý den.


A co jsem použila? BB zlatý (už se ho chci zbavit), paletu korektorů Sephora, korektor Rimmel Match Perfection na ten sephorácký, Complexion Perfection od elfu, stíny Inglot (všechny tři kromě toho tmavě hnědého), řasenku Gabriela Salvette, tužku na obočí MUA a v neposlední řadě skvělou rtěnku od Bourjois (recenze už byla). Na fotce není tvářenka Fleur de Santé z Ladyboxu, protože se někam zdejchla.



A jaký den máte dnes vy? Byli jste už někdy na CT nebo na rezonanci? A co výraznější rtěnky, používáte?

Krásný zbytek dne,
INF

38 komentářů:

  1. Sluší Ti to :))... jinak na CT ani rezonanci jsem nikdy nebyla... a výraznějších rtěnek se spíš bojím :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem byla ještě na střední na zdrávce, tak jsem na nějakou zobrazovačku vozila pacienty pořád... ale vždycky jsem je dovezla živé :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení super, moc ti to sluší. Taky jsem na CT ani rezonanci nebyla - a z doktorů mám hrůzu. Rtěnky moc nepoužívám, ještě jsem nenašla svoji TOP barvu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ;). Ale já budu hodná paní doktorka, mě se bát nemusíš!

      Vymazat
  4. Jé, ty máš piercing v nose? :-) Ty jsi přesně takový ten zajímavý typ, který unese výraznější líčení, moc ti to sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten cop je úžasný, ještě takhle fotka, jak to vypadá zezadu, jelikož vůbec netuším, jak se něco takového plete! Na rozsáhlejším vyšetření než na rentgenu jsem naštěstí nikdy nebyla, já na to koukám spíš z druhý strany. A tys někdy byla, nebo taky jen z druhý strany? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, foto musím někdy udělat ;). Já byla na magnetické rezonanci a pár rentgenech ;).

      Vymazat
  6. Slušivé :-)
    Na sonu jse nebyla, mám za sebou akorát něurekom ultrazvuků a jednu spinální anestezii :-)

    OdpovědětVymazat
  7. paradny cop , bola som na magnetickej s chrbtom ked som si ho trosku rozflakala dodnes ma cd dome z nej cool zabery

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím! Já chtěla z pana doktora vymámit rentgen svého vykloubeného ramene, ale nepovedlo se mi to :D

      Vymazat
  8. Ha, Hunger Games! Ten film mě úplně dostal, načež jsem si k Ježíšku nechala nadělit tu celou trojitou knihu (všechny tři části v jednom svazku) a zrovna zuřivě čtu :) Je to napínavější než jsem čekala! A Katnissin účes se mi moc líbil, pokouším se ho napodobit (ona nosila splétaný cop i na hlavě, jakože francouzský, jen různě vinutý přes hlavu), ale pořád marně, jsem neumětel. Jinak cop na stranu nosím běžně, akorát mně holt celý den nevydrží, vlasy neposlouchaj a lezou ven.
    Jo a ta rtěnka - zrovna včera jsem na ně koukala v Marionnaud v Debenham's, mám chuť po několika odstínech skočit, jsou veeelice nositelné! A recenze mě u tebe, tuším, nadchla už tehdy... Sluší ti.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, přeskočila jsem tu řádku s tím, že si vlasy zaplétáš taky po francouzsky, tak sorry, navíc jsem žila v domnění, že jí se vinul po hlavě už zhruba od čela, ale jak tak koukám na fotky, tak ho má taky jen vzadu:)

      Vymazat
    2. Jsem ráda, že nejsem jediná posedlá Hunger Games :). Ty knihy jsem zhltla za hrozně krátkou dobu. Rtěnky jsou opravdu moc super, parádně krémové, určitě je omrkni.

      Vymazat
    3. No jo, skoro už ani nespím a na povinnosti kašlu, jen abych to dočetla :) A těším se na další film, jenže přijde až v listopadu - to asi nevydržím, búúúhúú! :'(

      Vymazat
  9. Moc ti tu sluší! Výrazné rtěnky nosím a to tak že často. Především červené jsem si oblíbila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;). Ty jsi přesně ten krásný blonďatý typ na červenou

      Vymazat
    2. Viď? Já jí to taky říkám :)

      Vymazat
  10. Jsi krásná, ty oči a ty vlasy! Na CT ani mamografu apod. jsem nikdy nebyla, leda tak na rentgenu.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkná kombinace a ty rty ti fakt sluší. Na CT jsem náhodou byla i osobně a pamatuju se, jak jsem se toho bála a ono to bylo v pohodě :). Doteď vlastně ani nevím, jak to dopadlo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;). Jj, člověk se často bojí a pak to není nakonec tak hrozné.

      Vymazat
  12. Líbí se mi ty stíny, jsou takové jednoduché :) Jinak na rentgenu i CT jsem byla vícekrát kvůli zubům, a docela mi to stačilo :D
    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;). Jednoduchost je moje druhé jméno :D

      Vymazat
  13. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za pozvánku! Téma mě zajímá, určitě se na blog podívám. zatím se měj krásně!

      Vymazat
  14. Joo, zobrazovaci metody, to je muj denni chleba, den co den koukam na angio koronarek, obcas na intravaskularni sono.. je to bezva prace.. :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Byla jsem na magnetické rezonanci a z toho cvakání a hučení jsem po chvíli dostala tik do oka. Doufám, že už nic takového nikdy nebudu muset podstoupit, protože příště bych už z toho tunelu zdrhla :-).
    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se toho cvakání strašně lekla :D. Někde dávají sluchátka, ale mně nedali nic.

      Vymazat
  16. Byla jsem na CT i rezonanci-oboje v pohodě:). Jsem také zdravotník,mě už jen tak něco nerozhodí. Na MR mě upozorňovali,že tam bude pěknej rachot,že mi to asi bude dost vadit,ale mě to cvakání naopak uspávalo:D. Když jsem jim to pak říkala,mohli se potrhat smíchy,že to tam ještě neměli:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to obdivuju, já jsem se furt lekala a bála jsem se, že nedokážu ležet klidně.

      Vymazat
  17. Mě čeká (jen jako doprovod) MR... A proč se chcete zbavit zlatého BB? Plánovala jsem o vyzkoušet, tak jsem zvědavá. Nebo už jen nudí?
    A opravdu Vám to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, nenudí, jen z něj nejsem příliš nadšená, čekala jsem víc. Je příliš hutný a mastný, zároveň ho podezřívám, že mi dělá pupínky. A moc děkuji!

      Vymazat
  18. An outstanding share! I have just forwarded this onto
    a co-worker who has been conducting a little homework on this.
    And he in fact ordered me lunch due to the fact that I stumbled
    upon it for him... lol. So allow me to reword this..
    .. Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this subject
    here on your blog.

    Also visit my webpage - website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!