úterý 19. března 2013

FOTD - ráno plné překvapení

Ahoj všichni! Jaký máte den? Tyhle fotky vznikly ve čtvrtek ráno. Pokud jste koukali na FB (odkaz vpravo), tak mám nové tetování - ještě pořád to trochu bolí, a místo je lehce nepraktické z hlediska nošení bot. Ale spokojená jsem moc. V pátek a v pondělí mě zase čeká kurz v Surface (já jenom poskytuju obličej), tak se těším, až budu okukovat triky vizážistek, fakt mě to baví.




Měla jsem náladu na výraznou rtěnku. V poslední době mě líčení rtů nějak chytlo, snažím se využít všechny barvičky, co doma mám a nakonec jsem udělala ještě jednu objednávku z Dermacolu, kde jsem si pořídila Lip Seduction. Jsem zvědavá, jak bude odstín č. 05, který jsem si vybrala, vypadat v reálu, protože swatche na internetu byly hrozně rozdílné. Nechám se překvapit!



Co všechno jsem použila, vidíte zde. Oči jsem nechala dost lážo plážo, na celé víčko jsem použila světle béžový MUA stín a na pohyblivé víčko měděný (zcela vpravo v první řadě). Řasenka Diamante dneska vydechla naposledy, tak ji nahradím tou Lumene z Ladyboxu.



A co vy a váš dnešní obličej? Co se chystáte dělat, jak se máte?

IYF

15 komentářů:

  1. Můj dnešní obličej bych raději strčila do pytle a neukazovala nikomu. :D
    Sluší Ti to. Škoda jen, že tvářenka a rozjasňovač nejsou moc na fotkách vidět. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Takové dny znám a mám je docela často :)

      Vymazat
  2. Dneska jsem klasicky skončila s hnědou linkou, balzámem, make-upem a řasenkou. Miluji výrazně nalíčené rty, bohužel do školy to kolikrát není vhodné. Tobě to ale moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když může medička, tak proč ne jiné studentky. U slečen-mediček, co se týče zkrášlování a jejich omezení snad jen v případě nějakých praktických cvičení stáhnout vlasy do culíku, odlakovat a zakrátit nehty. Líčení ničemu nevadí. :-)

      Vymazat
    2. Já jsem trošku drzá a jak říká Sisi - dodržuji jen to, co se musí a snažím se nebrzdit se :)

      Vymazat
  3. Nadherna barvicka! :)
    Dermacoli LS petku mam moc rada a nosim ji casto, kdyz mam chut na ruzovou ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Paletu MUA taky mám a je skvělá, dnes mám na očích tmavé barvičky z dolní řady :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tyjá si většinou troufnu jen na večer :)

      Vymazat
  5. hezké! mám ráda výrazné rty:-)!

    já dneska klasicky ve své zimní makeup "uniformě" - linky, výrazné rty - variace na toto zítra u mě:D

    OdpovědětVymazat
  6. Chystám se pořídit si paletku MUA také, ale ještě mám asi tři od ELFu, které mám opravdu moc ráda, tak mi to zatím přijde zbytečné. Moc ti to sluší, hlavně ty rty :)

    OdpovědětVymazat
  7. pridáš fotky tetovania aj na blog ?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!