neděle 24. března 2013

Lavera pomerančový šampón pro jemné vlasy

Když mi někdo slíbí, že to bude přírodní, a navíc přesně na moje vlasy, jdu do toho. Na tento pomerančový šampónod Lavery jsem slyšela už spoustu kladných ohlasů, proto jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Můžete ho koupit na internetu, v dm drogericíh nebo v obchodech s přírodní kosmetikou - já jsem nakupovala v Greenwave , kde už mám předchozí dobrou zkušenost. Stál mě dvě stovky.



Balení se mi celkem líbí, obyčejná hnědá lahvička o objemu 200 ml. Co mě zklamalo, byla konzistence - připomíná mi totiž sprchový gel Happy Hippy z LUSH. Ani krém, ani průhledná tekutina, prostě něco mezi, a shodou okolností zrovna ta konzistence, kterou nesnáším. Co se týče pomerančové vůně, tak ja je opravdu výrazná a i celkem sladká.


sliby

Šampón příliš nepění, ale to je u přírodních výrobků celkem obvyklé. Sama se s tím pořád neumím moc porovnat, protože mám pak divný pocit neumytosti. Ale to je jen můj psychický problém :).


složení
Těšila jsem se na nějaký výraznější objem, ale ten se nekonal. Vůbec. Vlasy byly připlácnuté k hlavě, možná ještě trochu víc než obvykle. Navíc mi přišly takové divné, jakoby trochu mastné. Hodně mě to štvalo a už jsem plánovala Laveru hodit do koše. Když jsem ale byla tak v poslední čtvrtině lahvičky, všimla jsem si jedné zajímavosti - vlasy se mi přestaly tolik mastit. Ne, že by konečně přišel onen očekávaný objem, ale prodloužila se doba mezi mytími. Já si obvykle myju vlasy obden, ale s tímhle šampónem to nebyla hrůza ani po čtyřech dnech. Takže aspoň nějaký výsledek.



Po dlouhých peripetiích šampón hodnotím na 5/10, ale pravděpodobně si ho znovu nepořídím. Já totiž tu jeho konzistenci fakt nemůžu vystát, připadám si, jako kdybych si myla hlavu pomerančem. Budu radši zkoušet jiné zázraky.



Zkoušeli jste už nějaký šampón od Lavery? Jaká byla vaše zkušenost? A co byste mi doporučili?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Ja som skúšala ružový šampón od Lavery už dávno, len viem, že to nebola žiadna sláva :-) mala som po ňom suché vlasy. Prírodná kozmetika je fajn, no u mňa nie na vlasy ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já poslední měsíc nebo dva používám na vlasy Korres a taky jsem si všimla, že si je nemusím mýt tak často. A ani ta řidší konzistence mi nevadí, jen přítel si pořád stěžuje, že mu to pokaždé vyteče z ruky.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Právě mám doma mangový a taky z něj nejsem nijak odvařená. Umyje, ale je strašně hustý, až takový slizovitý, takže se špatně nanáší, mám pocit, že po té hlavě vůbec nejde rozprostřít - kam ho plácnu, tam je, ale nikde jinde. Akorát teda pěkně voní.

    OdpovědětVymazat
  4. Pomerančovou vůni mám ráda, ale kvůli nepěnění a malému objemu by u mě tento šampón nepochodil.
    Mimochodem trošku jsem to tady prošmejdila a tvé články mě zaujaly, takže se stávám novým čtenářem :).

    OdpovědětVymazat
  5. Od Lavery jsem ještě nic nezkoušela ale ráda objevuji produkty na jemné a mastné vlasy takže díky za recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Hurrah! Finally I got a website from where I be able to really obtain helpful information
    regarding my study and knowledge.

    Feel free to visit my web page - 02s.net

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!