úterý 12. března 2013

Weleda mandlové čistící mléko

Ahoj všichni! Dnes si povíme o výrobku, na který jsem se hodně těšila. Poprvé jsem o něm četla u Mily a zaujalo mě, zrovna jsem hledala něco na odlíčení make-upu. Zároveň jsem chtěla udělat pokus, co se mnou udělá návrat k čištění pleti s vodou. Mléko jsem kupovala na  http://www.drmax-lekarna.cz/ a 100 ml mě přišlo v akci na 200 Kč. Za to množství to není extra výhodná cena, ale budiž.



Mléko má být určeno spíše na suchou pleť, ale tím jsem se nenechala zastavit. Nerada totiž používám odličovače na mastnou nebo smíšenou pleť, přijde mi, že většinou pleť hodně podráždí a vysuší. Mléko je z plně přírodních ingeriencí, seznam si můžete přečíst zde:



Balení je krásné, mám ráda kovové tubičky, působí na mě jako ze starých časů, ačkoliv po čase se mačkají a vypadají nevzhledně. Přípravek je konzistencí něco jako jogurt nebo hustší mléko. Voní jemně po marcipánu, není to výrazná vůně, ucítíte ji až spíš v okamžiku, kdy si mléko rozmažete po obličeji. 



Dá se používat jak ve spolupráci s vatovým tampónkem, tak s vodou, já jsem si vybrala druhou možnost a i Mila to tak doporučovala. Jednoduše si do dlaní vymáčknu množství o velikosti asi lískového oříšku a rozmasíruji po pleti, jemně promnu i oči. Mléko totiž v očích vůbec nepálí, za což má u mě plus! Pleť odlíčí víc než dobře, jen s očima má problém, spíš nechá trochu fleky, které je nutné stáhnout micelárkou. To mě trošku mrzí, vím, že na to není určeno, ale já mám ráda na odlíčení jeden přípravek, nechci s sebou na oči tahat ještě extra flašku očního odličovače. Mléko je jinak opravdu jemňounké, pleť nedráždí, nevysušuje a zanechává na ní opravdu příjemný pocit.



Dávám mu 8/10, o nějaké ty boďáky přišlo kvůli tomu, že si s ním neodlíčím očka (třeba meruňkový olej to zvládá bravurně) a kvůli poměru cena/množství. Hádám, že mi tohle malé balení déle jak dva měsíce nevydrží.

Veskrze vám ho ale můžu doporučit, líbí se mi výsledek a hlavně to, že dokáže efektivně odlíčit obličej bez štípání, pálení a šustění suché kůže.

Máte nějaký oblíbený výrobek od Weledy? Zkoušeli jste už toto mléko?

Těším se na komentáře,
INF

4 komentáře:

  1. tyjo kolem Weledy uz chodim dlouho, ale tohle me vazne zaujalo! Asi ho prihodim do kosiu, az budu objednavat priste z lekarny. Diky za tip!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Od Weledy jsem měla ze stejné řady krém a pak ještě Coldcream. Oba mám moc ráda. Výrobky to jsou skvělé. U sebe na blogu jsem na ně psala recenzi http://umaleprincezny.blogspot.cz/2013/02/weleda-hydratacni-mandlovy-krem.html
    A jak píše, že máš ráda jeden přípravek na odlíčení celého obličeje, tak to mám stejně. Teď jsem si oblíbila přírodní odličovací mléko Natuderm Botanics.

    OdpovědětVymazat
  3. Prima tip, dík. Určitě se v mé koupelně v budoucnu objeví ;)

    OdpovědětVymazat
  4. I'm no longer positive where you're getting your info, however great topic.
    I must spend a while finding out much more or figuring out more.
    Thanks for fantastic information I was searching for this information for my mission.


    Also visit my weblog: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!