čtvrtek 4. dubna 2013

5 věcí, které mi změnily život - dekorativní kosmetika

To nejlepší nakonec? :) Poslední díl série o pěti věcech bude o dekorativní kosmetice. V té mám ještě co objevovat, protože spousta zajímavých značek na mě ještě čeká (namátkou bych chtěla vyzkoušet například ByTerry nebo Rouge Bunny Rouge. Zajímavé je, že ne všichni dnešní zástupci jsou z dražšího soudku, evidentně i levnější kosmetika umí překvapit.



NYC Smooth Skin Powder



Určitě jste o něm už minimálně slyšeli. Já osobně mám celkem rychle se mastící pleť, hlavně v oblasti T-zóny. Tento pudr bývá srovnávaný s populárním Blot Powderem od MACu, takže jsem nemohla odolat. A jo, když si ho nanesu, tak první přepudrování potřebuju tak po 6 hodinách, přičemž s jiným pudrem se to pohybuje kolem dvou hodin. Navíc mi nedělá cucky a výsledek je mnohem  přirozenější. NYC zkrátka změnil můj pohled na pudr!

Urban Decay Stray Dog



Jestli tohle není ten nejdokonalejší odstín na světě, tak nevím. Stín jsem získala coby součást Feminine paletky od UD a zamilovala  jsem se. Konzistence je skvělá, jemná a máslová, pigmentace báječná. Stín vydrží na oku celý den, i bez báze pro něj třeba 8 hodin není problém. Ale ta BARVA! Studená hnědošedá se sametovým odleskem...jedinečná. Slibuju mu svou věrnost navždy.

e.l.f. set na obočí



Dřív jsem žila v tom, že obočí nevyžaduje žádnou zvláštní pozornost, ale časem jsem došla k poznání, že je to naopak jeden  z nejdůležitějších prvků obličeje, který dokáže úplně změnit výraz tváře. K úpravě mi denně pomáhá tahle super sada na obočí, která se skládá ze dvou nepostradatelných součástí - vosku a pudru. Díky tomu očí uspokojivě nabarvíte, ale zároveň se nebude během dne tolik ježit. A budete vypadat upraveně, i když půjdete s odpadkama.

Gelové linky



Aneb jak být nalíčená i pod vodou. Gelovým linkám jsem zezačátku vůbec nevěřila,  nedokkázala jsem si představit, jak můžou fungovat. Ale nedalo mi to, takže jsem je vyzkoušela a od té doby jsou mým denním chlebem. Jsou měkčí a přirozenější než tekuté linky, a zároveň přesnější než tužka. Dá se s nimi malovat na mnoho způsobů, a především vydrží celý den. I v bazénu, v horku nebo na horách. Já používám Bobbi Brown.

Becca Shimmering Skin Perfector



Jak se tady často zmiňuju - Moora může za všechno. Tenhle rozasňovač mi přepustila za přátelskou cenu a já od té doby nechci nic jiného. Protože on je opravdu dokonalý, naprosto změnil můj pohled na rozjasňovače a krémové produkty vůbec. Dodává tváři přesně ten jemný lesk, který chcete, ale bez výrazných třpytek. Jen dokonalost. Takový Higm Beam se může jít bodnout. Výhodou je, že je ho obrovská fl'aša, takže mi vydrží do důchodu. Dá se míchat i s make-upem, pokud chci komplexní rozjasnění. Rozhodně si ho taky vezmu na opuštěný ostrov.

Tak série o pěti produktech, které změnily můj kosmetický život, je u konce. Doufám, že vás toto téma zaujalo a že mi opět v komentářích doporučíte věci,  bez kterých nemůžete žít vy :).

Krásný den,
IYF



 





14 komentářů:

  1. Tahle série článků mě moc baví :) Já bych ale měla velký problém udělat jen top 5, musela bych tak top 20 minimálně :) S tím pudrem NYC nemůžu než souhlasit, už mám nakoupené do zásoby další balení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych ten pudr vážně měla zkusit. :) :D
    Já zase zbožňuju highbeam, a flaštička mi stejně vydrží též do důchodu minimálně. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti tak závidím tu Beccu! Zas se díky tobě posunula na pomyslnou špičku mého wishlistu :-) Elf set je taky můj oblíbenec a gelové linky chci vyměnit za cake liner, tak uvidím, jestli je předčí ... Moc mě tyhle články bavily;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé taky bych chtěla vlastnit bobbiho browna ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak že Ti a Mooře děkuju, už podruhý nad Beccou váhám a ted mám jsno. A to nesnáším třpytky a lesk. A stejně... A lef set mám taky ráda, lepší je sleek, ale stojí zbytečně moc.

    OdpovědětVymazat
  6. ten rozjasnovac je vazne tak dobry? ja mam high beam a jsem teda moc spokojena:)

    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. To jsi mě docela znejistěla, já se chystám na High beam a ty takhle...

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za typy:)! Teď vážně přemýšlím o těch linkách Bobby Brown:), protože já používám tekuté linky voděodolné od Kiko,který jsem po hodně různých odzkoušených prohlásila za vítěze, hlavně proto, že se nesmyjí. Netušila jsem, že gelové = voděodolné a navíc, že vypadají měkce :D, je pravda, že ty tekuté působí tvrději. Takže asi koupím. A kolik prosím stojí?

    OdpovědětVymazat
  9. ten puder mam, akurat trochu bojujem s nanasanim. pouzivas stetec alebo hubku? a gelove linky jednoznacne vitazia, len ja pouzivam essence a catrice. su pigmentovane, drzia, super sa nanasaju a su lacne ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám moc ráda ten set na obočí. Předtím jsem nepoužívala žádný, obočí mám husté. Ale ten vosk je vážně perfektní, krásně obočí sjednotí a mám po aplikaci takový dobrý pocit. :-)

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ze zmíněných produktů jsem měla jen pudr NYC. Nejdříve jsem si myslela, že je to je pro mě top mezi pudry, ale nakonec byl jedním pudrem překonán. Ale i tak mi sloužil dlouho a výtečně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Gelove linky jednoznacne! Sice jina znacka, ale game-changer to byl neskutecny :-)
    Sypky pudr TonyMoly BB. Mnoho hodin bez lesku!
    Essence Stay Matt krem na rty. I ja mohu mit barevne rty! Po letech zkouseni vseho mozneho to byl veliky zazrak a objev :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam remarks?
    If so how do you reduce it, any plugin or anything you can recommend?

    I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.

    Check out my blog; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!