pondělí 15. dubna 2013

Březnový Ladybox - recenze

Ahoj višichni! Přišel čas si zase něco povědět o březnovém Ladyboxu. Obávám se, že tentokrát to bude trošku hejtovací...ani ne tak z hlediska obsahu krabičky, ale spíš distributora. Já jsem totiž vůbec nevědlěa, zda krabičku dostanu, objednala jsem ho hned v první den, kdy to bylo možné, ale moje objednávka stále visela v systému jako vyčkávající. Napsala jsem Ladyboxu si tři maily - žádná odpověď. Ve čtvrtek už měla většina slečen svůj box doma a já stále nic. V pátek také nic. Další mail - nula odpovědí. V pondělí mi zničehonic napsal pán z InTime, že se u mě zastaví. To mě nakrklo - už jsem se totiž dávno samozřejmě podívala na obsah na netu, protože jsem nevěděla, jak dlouho budu čekat...takže žádné překvápko, žádné rozbalovací video. 




Navíc s pánem z InTime to byla teda domluva - chtěla jsem, aby přijel odpoledne, ale to prý není možné (No jóóó, Praha 5, ale tam já jsem dopoledne! No a co jako? To mě má zajímat, kde kdy je? Má mi snad doručit zásilku, já za ním běhat nebudu!) - takže nakonec mi musel balík doručit do nemocnice, nestihla jsem kvůli tomu včas výuku. Upřímně - kdybych si pro balík šla na poštu, budu spokojenější, protože nechápu, jak se firma, jejíž primárním úkolem je doručování zásilek, nemůže přizpůsobit zákazníkovi ani o píď. Kolik lidí je dopoledne doma? Já mám školu každý den od 8 do 14 hodin, tak co s tím?



No ale dobře. Nakonec to nějak dopadlo, ale celé mě to dost rozmrzelo. Přejdeme k obsahu boxíku na tento měsíc. Potěšilo mě, že je opět krabička, už jsem pro ni našla určení - bude schovávat moje laky na nehty, jejichž sbírka se po Interbeauty rozšířila. Letáků bylo tentokrát pomálu, což je na jednu stranu dobře - uvítala jsem, že jsem tam nenašla žádný kupón Yves Rocher :).

Illamasqua lak na nehty - Throb



Na Illamasquu jsem se hodně těšila a doufala jsem, že to bude něco jiného než lak :D. Byl to lak! No nevadí, využiju, ale chtěla jsem si vyzkoušet nějaký nový typ výrobku od nich. Chápu že sehnat tuhle značku do boxu stálo velké úsilí a já jsem moc ráda, že tam je. Nakonec to, že nechci lak, je tak trošku můj problém, že. Jinak odstín se mi moc líbí, ale mně se páčily i všechny ostatní, které jsem v boxech zatím viděla. Lakuje se dobře, pěkně kryje, jen trochu snadno oprýskává - ani ne tak na okraji nehtů, jak bývá obvyklé, ale prostě se náhodně uloupne kus uprostřed. Veskrze jsem ale s lakem spokojená, sama vím, že ty prachy bych za lak na nehty nedala, takže za mě dobré.

Ladybox balzám na rty



Moc se mi líbí ten nápad dávat do boxů "vlastní" produkty - v Senzaboxu to bylo zrcátko, tady balzám na rty. Krásně voní po jahodách, na rtech je příjemný, je to taková ta vazelínová konzistence. Líbí se mi, že je v plechovce, jako malý nedostatek bych označila fakt, že nápis na nálepce je strašně maličký. Veskrze je to ale podle mě fakt pěkný nápad a balzám mě potěšil, myslím, že takovou věc využije snad každá.

Eveline zpevňující sérum na dekolt a poprsí



Ehm :). Eveline je známá hlavně svými výrobky na celulitidu a špeky, tak jsem doufala, že v boxu najdu něco takového - místo toho je tu kozokrém. Já tyhlety vychytávky řadím někam po boku čističů krve, ale tak co už. Krém docela pěkně voní, pěkně hydratuje, ale push-up efekt jsem nezpozorovala. Pokud někdo zaznamenal nárůst charakteru po tomto séru, dejte mi vědět, já mám totiž lehké pochybnosti.

Palmer's tělové mléko na strie



Tohle byl asi nějaký měsíc vylepšování těla, kromě kozokrému si totiž ještě můžete odstranit strie. Řeknu vám tajemství - já jsem si normálně minulý týden na boku našla asi čtyři strie! A zpanikařila jsem. Už má moje tělo dost nedostatků samo o sobě, tak ještě toto? Takže mi vlastně Ladybox vyšel vstříc. Mléko je spíš hutnější, což mi tak nějak logika diktuje, že by měl být. Přijde, že moje slavné čtyři kusy strií se trochu ztrácejí, takže to není špatné - těžko ale říct, zda toto mléko pomohlo víc, než jakýkoli jiný krém.

Salcura Antiac sprej na akné



Tohle je jedna z věcí, které jsem se nemohla dočkat, protože ji všichni na internetu moc chválí. A ono jo! Právě jsem ve stavu objednávání si plného balení, protože tenhle sprej mě dostal. Smrdí teda sice dost intenzivně, ale to je mi jedno. Pleť krásně zklidní, mám pocit krásně hladké a vyčištěné kůže, zároveň je obličej pěkně osvěžený. Takže to musím mít, jasná věc. Maličký sprejík z boxu si nechám na přelévání na cesty.

Weleda čistící tonikum 2 v 1



Weledu mám ráda (kromě toho, že jsem zjistila, že má ve svých skoro všech krémech glycerin, fuj), tak jsem se těšila na další výrobek - od Ladyboxu je šťastné, že zařadili produkt na obličej, nikoli další mazadlo na tělo nebo sprcháč. Tonikum docela pěkně čistí, ale na oči se kvůli obsahu nehodí. Ráda jsem ho vyzkoušela, ale plné balení nebude můj kámoš.

Bio čoko-kokosky Biopekárna Zemanka



Ooooo...jsou tak strašně dobré. Ale fakt! Normálně jsem je ostudně snědla ještě v autobuse, drobila jsem na sebe jako prase...ale bylo mi to jedno. Opravdu jsou báječné. Takže mi vlastně ani tolik nevadí, že je v Ladyboxu jídlo - ačkoliv jsem trochu při jejich jezení ztratila důstojnost. V boxu byl také 20% kupón na nákup v e-shopu pekárny, což se obávám, že udělám.

Ve výsledku mě po počátečních peripetiích Ladybox potěšil - kromě kozokrému využiju všechny výrobky. Teď jen vylepšit okolnosti, protože komunikace se zákazníky mi přijde jako jedna z nejdůležitějších věcí. Kdyby mi přišel jediný e-mail s omluvou, tak se na věc dívám úplně jinak. Chápu, že toho měli hodně, že je to náročné, že denně píše spousta lidí - to nic nemění na tom, že bych ocenila lepší zákaznický servis, nedá se vymlouvat se na nedostatek času. Mnoho e-shopů má stovky objednávek denně, a přesto to jde řešit. 

A co vy, jak jste byli tento měsíc spokojeni? Co se vám líbilo a nelíbilo?

Těším se na komentáře,
IYF

21 komentářů:

  1. Kozokrém :D Jinak tenhle boxík nemám, ale z předchozího senzaboxu jsem měla doma ten Salcura sprej a byla jsem s ním moc spokojená, tak také uvažuji nad koupí plného balení.Jo a čokokosky jsou božíí! :)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. s tím in-timem bohužel musím souhlasit, taky nechápu strategii, kdy alternativní dopravce k ČP doručuje jen a pouze pořád ve stejnou hodinu a nelze se domluvit na čas,který zákazníkovi vyhovuje - což třeba na naší trase znamenalo max. do 11 - kdo je dopoledne doma? leda nějaký důchodce ... tím pádem jejich využití ztrácí smysl, to můžu rovnou vzít poštu, ta to sice taky nedoručí, ale aspoň uloží a doručení pak si lze objednat už libovolně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to těžký, když polovina lidí pracuje na směny (i já). Stačí párkrát zajít dopoledne do obchodu nebo do centra. Všude plno lidí. Takže věřím že hodně lidí si ty balíčky převezme. Taky chápu dopravce, že nemůžou vyjít každému vstříc (i když by asi měli). Mají už dopředu naplánovanou nějakou trasu a kdyby se měli na několik míst vracet odpoledne, nevím jak by to zfleku naplánovali, těžko mají na starost pouze jedno město. Holt by si člověk musel asi den předem vyplnit nějaký formulář aby to mohli podle toho naplánovat.
      Každopádně by měl mít ale člověk na vybranou jestli Česká pošta nebo kurýr. Takže jsem ráda, že opět zavedli obě možnosti. Mě vytáčí, že dopravci vyvolávají...nechávám si doručovat do práce a tam vždycky někdo je. Většinou to vyjde tak blbě, že mě budí po noční.

      Vymazat
    2. Jj, formulář by byl prostědobrá volba, pak by mohli podle toho naplánovat trasu předem a neřešit to na koleni.

      Vymazat
  3. Musim se priznat, ze in-time je jedinym duvodem, proc ladybox neobjednavam. Je to proste smula, ale nebudu se porad s nekym nadesetkrat dohadovat, kdy a kde jsem, kdy tam nejsem a proc, kdy tam muzu byt a kdy tam muzou byt oni. Nemyslim si, ze i pres spoustu nadavani a reklamaci, je stastnym resenim ceskou postu uplne odstrelit. Chapu, ze nekoho, kdo je cely den doma, papirek o ulozeni balicku na poste nakrkne, pro mne je to ale vitanym benefitem.
    Obsah tohohle ladyboxu zda se mi byt hodne povedeny, osobne bych vyuzila asi vsechno, az na tu -ehm- vec na poprsi, jejiz aplikace je pro mne a priori divna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, prave jsem zjistila, ze je opet mozne zvolit dopravu ceskou postou, beru vsechny sve narky zpet :)

      Vymazat
  4. Úderně napsáno, líbí se mi to! No mám asi podobné reakce. Lak se oprýskává jako prase. Tak ted nevím, mám od Illamasqui vysněných dalších 5 a asi za ně neutratím tolik peněz. Takže díky LB! A in-time mě taky štve, avizovali box v pondělí, pak se to šouplo a čt-pá jsem v práci, na jiné adrese. Naštěstí se s nimi šlo domluvit, i když ne bez keců. Ještě, že je tam ted možnost záslikovny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky si už asi Intime Přestanu vybírat jako způsob doručení, odradili mě...

      Vymazat
  5. Kozokrém...nemůžu se přestat smát :D

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu se zeptat, kde si chceš objednat ten sprej na akné? Našla jsem ho na purebrands.cz za 400+ osobní vyzvednutí a přijde mi to ok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takhle jsem si ho objednala já.

      Vymazat
  7. Kozokrém je krásný terminus... :D
    Mně InTime docela naštvalo tím, když mi pán psal, že tedy dojede mezi 11 a 15 hodinou. Tak mu volám, že jestli by tedy mohl do jedné dorazit. Pán mi sdělil, že neví, a nakonec dojel 15:15. :D
    Ale nestěžuju si... :D
    Vůbec bylo celé to rozesílání boxů jakési divné. Co to je, že do posledních dnů avizují rozesílání v rozpětí cca tří dnů a nakonec to tedy začnou posílat ten poslední... :)
    Tfuj.
    Ale kokosky jsou dobré. Já je měla ráda už před LB a teď jsou pořád vyprodané. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky mám z toho jejich avizování vydání boxu divný pocit :)

      Vymazat
  8. Jo, všechny kurýrní služby mě poslední dobou dost s*rou. Naposledy minulý týden, kdy mi měl přijít balíček z Illamasqua. Ve středu jsem našla lístek nalepený na venkovních dveřích domu(!!!), kde bydlím. Napsala jsem jim mail, kde jsem žádala změnu adresy. Druhý den jsem jim volala, ať adresu změní, řekli jo, balíček přijde v pátek. V pátek mi přišla SMS od kurýra, ať mu zavolám. Já jemu, ne on mně. Že ke mně do práce dorazí mezi třetí a čtvrtou. Dorazil ve čtvrt na pět, kdy už jsem tam samozřejmě nebyla. Balíček se ke ně dostal až teprve dnes. WTF? Já si svoje balíky nechci tahat z práce, chci si pro ně dojít na poštu, co mám hned za barákem.

    Lak na nehty se mi taky loupe. Je to pro mě trochu zklamání, i mnohem lacinější laky mi vydrží déle. Celkem mi sedlo tonikum od Weledy, uvažuju o koupi plného balení. KOzokrémem si asi budu mazat zadek a stehna, uvidíme, co to udělá :-) . Nyx.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já bych úplně nejvíc ze všeho upřednostila, kdyby byl třeba na webu formulář, kde by se doba doručení dala nastavit...

      Vymazat
  9. Kozokrém je super výraz, s dovolením zařazuji do svého slovníku běžné mluvy:-D...Dojmy máme hodně podobné. Jo a krém na špeky mě taky dostal:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji Vám za Vaše pozitivní komentáře o Salcura Antiac spreje! Pure Brand Concepts, distributor Salcura, CZ a SK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda nevím... mini balení mě naprosto nadchlo a okamžitě jsem objednala obří balení. Používala jsem asi dva měsíce přesně podle návodu (sice obrovská potřeba, ale co bych pro tu vidinu krásné pleti neudělala) a ono nic... Naopak se mi pleť strašně zhoršila, ráno jsem se budila s několika (!!!) novým pupínky, což jsem dříve neznala. Vůbec jsem nechápala čím to může být. Antiac jsem přestala používat, už asi měsíc pokorně mažu sudocrem a mole tlamka se pomaloučku dostává k normálu. Ale jsem na sebe neskutečně naštvaná, že jsem si vlastní vinou z né zcela dokolalé pleti vytvořila pleť příšernou ala bez make-upu se nikde neukažu (ani před přítelem, což se řeší vážně těžko) :-D

      Vymazat
  11. Tak to pán z InTime teda nebyl moc ochotný:( Já musím říct, že já naštěstí nemám vyloženě negativní zkušenost, zboží mi doručili vždy v den, co balíček dorazil ostatním a dalo se s nimi většinou i dobře domluvit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!