pátek 26. dubna 2013

Color Tattoo - nový odstín Pink Gold

Ahoj všichni! Možná jste už zaznamenali, že Color Tattoo má od nedávna dva nové odstíny - tento a jeden perleťově modrý, který je sice nádherný, ale z obav, že by mi vůbec neslušel, jsem ho nechala v regálu. Číslo 65 Pink Gold jsem ale vzala s sebou domů - v rámci akce s Ona Dnes mě vyšel na 85 Kč, což bych řekla, že je fajn cena. Vlastním už Color Tattoo v odstínu On and On Bronze, takže mi bylo jasné, do čeho jdu.


Stíny se dobře roztírají, já na ně jdu buď prstem nebo štětcem Laurendor, se kterým se mi v kombinaci s krémovými stíny dobře pracuje. Obecně mám Color Tattoo na dny lenosti - je to stín, který prostě prsknete na oko a jdete. Na jaře a v létě se snažím méně nosit make-up, abych si opálila obličej, a dokonalý oční make-up se smokey eyes vypadá ke ksichtu á la mastný koblih fakt divně, krémové stíny jsou zkrátka mnohem přirozenější. 


Výdrž je skvělá, stejně jako u odstínu, který už mám, celý den zvládne v pohodě a do záhybu víčka se neslévá. Testovala jsem Color Tattoo i ve vodních podmínkách a nutno říct, že potápění moc nezvládají, z oka statečně mizí a po intenzivním koupání vám z nich moc nezbyde. Pokud se ale jen válíte na pláži/u bazénu a do vody jdete jen občas smočit kotníček, tak se nemusíte bát, že by se vám stíny v horku roztekly.
 

Líbí se mi hodně skleněné balení, nepřipadáte si, že mýte v rukou nějaký šunt. Je to sice těžší do kabelky, ale tak co. Co se týče odstínu samotného, tak je to docela dost růžové a zlaté je tam pomálu, já ji tam téměř nevidím. Myslím, že jde o dost univerzální odstín, který se bude hodit všem, na rozdíl od druhé zmiňované novinky.

Jsem se svým nákupem spokojená a dala bych za ně klidně i plnou cenu. Hodnotím je na 8/10, protože moje vysněné stíny musejí být zcela voděodolné, pokud chtějí desítku :).


A co vy, zkusili jste už tento nový odstín? Nebo vás krémové stíny nelákají? Co říkáte na fenomén Color Tattoo?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. Mám ho doma a i přesto, že jsem se na něj těšila, tak ho až tak moc nepoužívám. V obchodě se tvářil jako méně růžový, než doopravdy je. Ale na léto asi bude skvělý. Ale ráda ho používám jako linku. Sice se s ním hůře pracuje a ostatní si toho asi moc nevšimnou, ale mě se to moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je fakt, taky mi přišel v obchodě méně růžový, než v reálu...nemůžu říct, že ho používám každý den, ale na lenost se hodí. Díky za tip, zkusím ho jako linku!

      Vymazat
  2. Já mám On and On Bronze a Eternal Gold a jsem moc spokojená. Ty zlatý mají trošku jinou konzistenci, ne tak krémovou a obsahují spíše než zlatou barvu zlaté třpytky, takže se mi zdá lepší je máznout přes nějaký jiný stín :) S bronzovými jsem nadmíru spokojená a oblíbila jsem si si s nimi dělat linku... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem zlatou nepořídila, třpytky nejsou nic pro mě :)

      Vymazat
  3. Konečně nějaká nositelná barva color tattoo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna to bronzové taky není špatné...:)

      Vymazat
  4. mne sa vsetky tie odtiene zdaju take nejake nijake,zato sa mi velmi paci maybelline penove ocne tiene slivkove...tie su ze wow

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěnové stíny, ty v ČR asi nemáme :-/

      Vymazat
  5. Vypadá hezky, ale růžovou bych na očích neunosila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že na léto by ji unosil snad každý ;)

      Vymazat
  6. Ja mám podobne doma ale tmavší ovela tmavší odtieň ale nejako sa mi to nepáči..:/
    ale táto je prekrásna :)

    eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho doma, ale mám trochu pocit, že nejsou tak dobrý, jako ty předchozí. Moje první byly ty broznový a přišlo mi, že ty vydržely víc (třeba odpoledního šlofíka) v lepším stavu, ale i tak jsou pořád dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělý odstín, na víčkách působí velmi jemně a přirozeně, je můj oblíbený :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavý, jak mají tyhle stíny na každým jinou výdrž :) já vlastním dvoje - On and on Bronze a Pink Gold, a jen tak ze srandy jsem si je včera oba mázla na ruku a umyla si ji mýdlem, On and on Bronze byl okamžitě dole, kdežto Pink Gold držel jak helvétská víra i po utření ručníkem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, že růžový drží o něco lépe, ale bronzový není špatný...

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!