sobota 13. dubna 2013

Gliss Kur - několik novinek (řada Ultimate Volume + Denní elixír s oleji)

Ahoj všichni! Dnes to bude něco o vlasech. Zaujala mě nová řada výrobků od Gliss Kur Ultimate volume - mám jemné vlasy, které objem rozhodně potřebují, protože jim příroda v tomhle směru moc nenadělila.



Krom šampónu a expres regenerační pěny jsem vyzkoušela ještě denní elixír s oleji - po pozitivní zkušenosti s Biosilkem jsem chtěla zkusit nějaký další olejový preparát. A jak u mě výrobky obstály?

Regenerační šampon Ultimate Volume



Prý "ohne silikone" - tak to zní slibně. U řady Ultimate Volume se mi strašně líbí modré obaly, modrá je totiž moje barva. Na balení mi také vyhovuje, že se snadno otvírá, což oceňuju obzvlášť po tom, co jsem si pořídila božsky vonící sprcháč od Balea, který mi ovšem pokaždé urve nehty.



Šampon pěkně voní, trochu svěže, ale nic extra výrazného. Je úplně průhledný a hustě gelový, dobře a snadno se napění (já vím, že pěna neznamená umyté vlasy, ale mám pak lepší pocit, jasné?). Vlasy umyje pěkne, nezatíží je a nezmastí. Jestli pozoruji objem? Nevím...nicméně po tom, co mi mnoho šamponů už spláclo vlasy k hlavě jako neprůstřelnou helmu, tak je tenhle moc příjemný.

Hodnocení: 7/10

Expres regenerační pěna Ultimate Volume



Na tuhle záležitost jsem se docela dost těšila, protože je to pro mě výrobek nový co se týče konzistence. Pěnová regenerace - zajímavé. Jedná se o bezoplachový produkt, stačí 3-6 dávek pumpičky aplikovat do vlhkých vlasů a je hotovo. Já jsem moc nepochopila, zda se pěna smí dávat i ke kořínkům, takže jsem ji dávala hlavně do délek.




Podle mě je to příjemná regenerace pro běžný den, po umytí jsem už nepoužívala kondicionér a aplikovala jen tuto pěnu - stačilo to, vlasy byly pěkně hebké. Na každodenní použití si to dokážu představit, navíc mě baví ta konzistence, je to zase něco jiného. Objem se ovšem dostavil jen trošku, ale v tomhle směru jsem zázraky nečekala.

Hodnocení: 7/10

Denní elixír s oleji



Oleje na vlasy zkouším fakt ráda, protože trpím na mastné kořínky a suché konce. Tento od Schwarzkopf reprezentuje drogérkovou stáj, takže jsem na něj byla zvědavá. A celkem u mě uspěl - opravdu mi vlasy uhladí, konečky jsou vyživenější. Není příliš mastný a stačí ho malé množství, já používám tak tři čtyři kapky.





Ve srovnání s jinými olejovými produkty, které jsem zatím zkoušela, je určitě lepší než BC Miracle Oil a o něco horší než Biosilk - ačkoliv on je fakt těžká konkurence. Na olej z drogérky je to podle mě dobré, ale je pravda, že jsem jiný jemu podobný z drogérie ještě  nezkoušela.

Hodnocení: 6/10

Zkoušeli jste něco z těchto výrobků? Jak vám sedly? Nebo mi doporučíte něco lepšího?

Těším se na komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. Fialovou řadu Gliss Kur mám a jsem moc spokojená, i když je to zřejmě hlavně tím, že je to můj první šampon bez silikonů. :) Objem mi opravdu udělá (lehký), je to znát. Pěnu si dávám i ke kořínkům, ale jen na vlhké vlasy po umytí. Ten objem pěkně zafixuje, když to všecko uschne. Když si ji dám až do suchých, tak mi vlasy trošku zmastí. Ještě mám kondicionér, ale to je takový průměr spíš, moc mi vlasy neuhladí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že z drogérie je to určitě to lepší, co se dá sehnat :). Zkusím tu pěnu dávat víc ke kořínkům.

      Vymazat
  2. já mám na testování ten olej zrovna a podle očekávání, uhladí, ono všechny ty silikon olejíčky jsou podobné, tenhle je fajn v tom, že opravdu obsahuje i nějaké oleje, včetně agranového

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt...když to srovnám třeba s Mythic Oil, tak mi to přijde víceméně stejné - zkrátka uhlazující olej.

      Vymazat
    2. Ony tyhle zázračné oleje ve zlatých lahvičkách mají i velmi podobné složení. Už nevím, u koho na blogu jsem četla, že dva ho mají dokonce úplně totožné, přitom cenově byly asi 160 a 300 korun. Při příští návštěvě drogérie jsem pak porovnávala lahvičky a fakt tam moc velké rozdíly nebyly.
      Myslíš, že by to pomohlo i mým rozlítaným vlasům, kdybych je uhladila prakticky po celé délce? Není to moc mastné? M.

      Vymazat
    3. Jj, olejíčky jsou všechny z principu podobné, vždy je tam nějaký olej a tak...:) Myslím, že by to mohlo pomoct i rozlítaným vlasům, ale záleží, jak moc mastné je máš normálně.

      Vymazat
  3. Co se olejíčků týče tak mám doma dva, jeden silikonový od Davines a jmenuje se tuším OI/ Oil a je super, tak zvláštně voní a obsahuje i nějaké oleje, ten druhý je bez silikonů a je to Divine oil od Caudalie, měl by být multifunkční, ale používám ho hlavně na vlasy a jsme s ním moc spokojená, dávám si ho večer na suchý konečky a ráno je mám krásně vyživený bez pocitu mastnoty, navíc teda náádherně voní...Teda ikdyž na to bacha, jestliže tě bolí hlava, minule jsem si namazala ruce a vlasy a nemohla jsme usnout:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divine Oil - to už názvem slibuje boží vůni :)

      Vymazat
  4. Ten olejíček na vlasy mám a je úžasný, předtím jsem měla BC i Biosilk a výsledek byl u všech stejně, takže hodně ušetřím :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to přijde rozdíl oproti Biosilku, ale proti gustu...:)

      Vymazat
  5. Občas se mi taky stane, že koupím výrobek kvůli hezkému obalu :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jak už někdo nahoře zmiňoval, Lili zjistila, že Bonacure a Gliss kur je to samé, takže je zvláštní, že Ti jeden přijde lepší ;-) ale taky záleží, jaký BC jsi měla, ten na jemné vlasy v sobě má něco trochu jiného...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde, protože od oleje, který stojí dvojnásobek čekám víc, logicky pokud něco za méně peněz odvede stejnou službu, tak mi to přijde lepší...a co říká Lili je mi víceméně fuk, protože některé "názory" jsou mi tak trochu jedno, když jsou zaplacené.

      Vymazat
    2. Můj komentář nebyl absolutně myšlenej jako útok,a nebudu se s Tebou hádat jestli je Lili podplacená nebo ne, nicméně ona akorát vyfotila složení u obou (které bylo identické), tak proto jsem si z toho vyvodila, že je to asi víceméně (nebo úplně) to samé. Jinak ale chápu, že čekáš od dražšího výrobku víc, máme to stejně.

      Vymazat
    3. Jé, jasně...já jsem to taky na tebe nemyslela nijak špatně :)

      Vymazat
  7. Mám velmi jemné vlasy. Taky jsem si koupila tento šampón i tu pěnu. Ze začátku nic moc. Přestala jsem to používat. Po cca 2 měsících jsem si všimla, že mám pěnu ještě doma a jen tak na zkoušku jsem jí dala do suchých vlasů. Ke kořínkům - kvůli objemu.3den bez mytí vlasů= upláclé vlasy. A světě div se! fakt hodně slušnej objem! tak to zkus taky do suchých!:) vím, že to tam tak přímo uvedéné není, ale j tam každodení regenerace:) což pro člověka, který si vlasy nemeje každý den znamená, že to bude dávat i do suchých:) ale dala jsem to opravdu hlavně k hlavě, do délek moc ne, do konečků vůbec.
    Měj se:) Míša

    OdpovědětVymazat
  8. Usually I don't learn article on blogs, however I would like to say that this write-up very compelled me to check out and do it! Your writing style has been surprised me. Thanks, quite great article.

    Also visit my web site :: http://blog.qlep.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!