pátek 5. dubna 2013

Interbeauty Prague - report

Ahoj všichni! Zrovna jsem dorazila domů z veletrhu Interbeauty v Praze Holešovicích a ještě zatepla vám přináším report, abyste se mohli lépe rozhodnout, jestli ještě zítra vyrazíte nebo ne. Seznam vystavovatelů, otevírací dobu a další informace můžete omrknout na 

http://www.interbeautyprague.cz/



Já jsem se na veletrh dostala díky mé skvělé čtenářce Dagmar, která se sama nabídla, že mi pošle volnou vstupenku, za což moc děkuji. Jelikož jsem dnes měla zkoušku ve škole, tak jsem vyrazila až odpoledne - někdy kolem druhé hodiny. Zdá se, že nás blogerek tam bylo víc - zdálky jsem zahlédla například Rendy, ale pak se mi ztratila v davu :).



Výstava se koná hlavně ve střední hale a jednom bočním křídle. Všemu dominují nehty - jsou úplně všude, najdete tu jak super známé značky (Nubar, O.P.I., Essie, China Glaze, Alessandro) i ty pro mě celkem neznámé. Velký stánek tu má také modelaznehtu.cz a nehty prostě frčí ve velkém. Pokud chcete, můžete si tu nechat udělat Shellac lak zdarma, ale pozor, stojí se celkem fronty. Takže pokud jedete nehty, rozhodně si užijete.






Najde se i pár stánků z jiného "oboru" - několik no name se dekorativní kosmetikou, které jsem v podstatě jen proletěla, ale co se týče dekorativky, tak na veletrhu najdete mimojiné třeba Art Deco, českou dekorativku Jenny Lane nebo profi stánek Beauty Store Professional. 

Z péče mě zaujal stánek Salvus, Décleor, Dermalogica nebo Missiva - poslední jmenovaní pocházejí z Čech a dělají zajímavou pečující kosmetiku za příjemné ceny. 




Dál jsem taky zabloumala mezi kadeřnické potřeby, kterých tu najdete celkem dost, a to hlavně ve střední hale. Pokud si chcete pořídit Tagle Teezer za dobrou cenu, tak střední hala je váš cíl :). 

Na veletrhu taky najdete známé firmy s fašistickým marketingem -  NevO Dead Spa, ObeYourBody nebo Mary Kay. Obzvláště Mary Kay má několik stanovišť a neváhá útočit ze zálohy!

Můžete si zde také pořídit masážní křesla, vizážistické kufry nebo se objednat na plastiku...nabízí se také možnost prodlužování vlasů, permanentního make-upu, aplikace řas, kosmetického ošetření...je toho hodně. Menší stánek tu má taky guru v samoopalování Xen-Tan. Zcela nečekaně se objevují taky hadry a kabelky - to jsem moc nepochopila a ani jsem si nabídku nešla prohlédnout. A mamince se moc líbily vibrační plošiny :).


Masky Freeman za stejnou cenu jako v drogérce? O veletržních cenách tady asi neslyšeli...

Já jsem na veletrhu strávila asi tři hodiny (což zahrnovalo i gulášovou polévku ve stánku) a byla jsem celkem spokojená - dalo se z čeho vybírat, bála jsem se, že nabídka vystavovatelů bude spíše slabota, ale to se naštěstí nesplnilo. Taky jsem tam samozřejmě utratila nějaké peníze :). Moje úlovky si můžete prohlédnout zde:




6 laků na nehty, extraktor na póry za stovku, tupírovací kartáč s kančími štětinami, skřipce na vlasy a hlavně nádherné štětce Laurendor. Jsem uspokojená a odměněná za zkoušku!

A co vy, chystáte se na veletrh? 

Těším se na vaše komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Gratuluji ke zkoušce!
    Já nakonec nepojedu ani zítra, nějak tam pro mě není nic k vidění. Chci 1 lak Nubar a kvůli němu by to byl drahý výlet :-( Krémy bez glycerinu to teda čučím, nedívala ses kompletně na složení, aby ta absence glycerinu nebyla nahrazená silikonem nebo nějakým humusem...?

    OdpovědětVymazat
  2. ooo, recenziou na laurendor stetce by si ma potesila. Uz delsi dobu po nich silham:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se teda nechystám, mám už o víkendu jiný plán, ale kdyby jo, tak by mě zajímaly laky Essie a ten Freeman ;).

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, to je škoda, že jsem tě tam nezahlédla :) vyhlížela jsem známé tváře, ale nikoho jsem neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prej fašistickej marketing :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Sice jsem na Interbeauty nikdy nebyla, ale podle clanku mi prijde, ze se tam rok od roku nic nemeni...a kde jsou akcni ceny? Specialni nabidky? Mela jsem moznost navstivit IMATS a to je uplne jine kafe=) Tak snad se i u nas budou zplepsovat...

    OdpovědětVymazat
  7. Laky jsi vybrala vážně krásné :)Já moc spokojená nebyla....viz. http://lightscapade.blogspot.cz/2013/04/interbeauty-report.html. Nicméně si jsem měla přehnaná očekávání. Nechápala jsem, prořč měla Mary Kay tolik stánků, bylo to přinejmenším otravné. JInak...s Xen Tan jsem měla čerstvou zklušenost. Natřely mě s ním slečny v Sephoře ruce....a...nope. Fakt bych do toho nešla.Prostě to nevydrží a stejně to pak vypadá nepřiorozeně :/

    OdpovědětVymazat
  8. It is appropriate time to make some plans for the future and it's time to be happy. I've read this post and if I could I desire to suggest you few
    interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to this article.
    I desire to read even more things about it!

    Take a look at my weblog ... website

    OdpovědětVymazat
  9. Ӏ am curiouѕ to finԁ out ωhat blοg system you hapρen to bе uѕing?
    I'm experiencing some small security problems with my latest site and I'd like to finԁ something morе secure.
    Do уou have any suggеstіons?



    My web blog; diamondlinks review

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!