pondělí 8. dubna 2013

Lavera BB Cream - konečně přírodní BB?!

Ahoj všichni! Pokud patříte  mezi fanoušky přírodní kosmetiky, tak vás určitě zaujal fakt, že se Lavera chystá vydat svůj BB krém. Já jsem měla to štěstí vyhrát ho v Giveaway na blogu Greenwave , abych vám o něm mohla něco napsat. Těšila jsem se dost!



Obal je pěkný, bílá tuba s popisem krému. Popisem - nahoře je napsáno Beauty Balm a hned pod tím tónovací krém? To jako nikdo nepochopil, že BB a tónovák jsou dvě různé věci? Grrr...jako hrách na stěnu házet.



Potěšilo mě, jak pěkně krém voní, trochu zeleně, jako nějaká tráva nebo listy, ale je to moc příjemné. Konzistence je tak akorát, hutnější než většina make-upů, přirovnala  bych ji například ke Caviar Long Stay od Dermacolu. U asijských BB mi často přijde, že jsou jakoby lepivé a mastné, to není případ tohohle od Lavery.



Trošku jsem se ho ale lekla, protože z tuby vylezla příšerná oranžáda, jak můžete vidět na fotce. Vyfotila jsem vám taky, jak mi pěkně šel v první chvíli k mému odstínu pleti :).


too sexy for your party
Tohle je ale asi první BB krém na světě, který se zasycháním zesvětlá. Samotnou mě to překvapilo, protože jsem zvyklá spíš na opak. Když ho pár minut nechám, tak výsledek je asi o dva odstíny tmavší než moje přirozená barva pleti. To není zlé, a na léto bude super.



Nejdřív jsem ho nanášela klasicky na denní krém, tak to dělám se všemi podklady, ať už jde o make-up, tónovací krém nebo BB. S tímhle se ale krém moc nekámoší - hůř se roztírá, dělá cucky a fleky. Proto jsem ho zkusila hned po toniku a je to mnohem lepší! U tohohle BB jsem totiž poprvé opravdu zaznamenala nějakou péči - pleť s ním lépe snášela útoky zimního ledového větru, takže hádám, že by mohl vyhovovat i sušším obličejům.



Výdrž je průměrná, po celém dni (který je u mě dost dlouhý) toho už moc neodličuju. Vyhovuje mi, že není mastný a nemám pocit, že by mi pleť ucpal. Po tu dobu, co jsem ho zkoušela, jsem došla k závěru, že pro mě ideální bude na léto, kdy se dá nosit i bez pudru a bude vypadat krásně a přirozeně. Kdyby existoval v odstínu světlejším, pořídím si ho i na teď na "líné dny", kdy nepotřebuju dokonalý obličej se stoprocentně krycím make-upem, ale stačí mi přirozený sjednocený vzhled.


  
Hodnocení: 6/10

Veskrze je to spíš tónovák, ale o pleť opravdu pečuje a zajistí přirozený efekt. Jen je pořád trošku tmavý, bledule musejí počkat na nějaké to ozáření sluncem.

Co na něj říkáte, jak se vám líbí?

27 komentářů:

  1. Mě zaujal hned tím, že je to značka Lavera, která mě dost překvapila jak je dobrá:) Měla jsem pár věcí v ladyboxu a se vším jsem spokojená, ale nevím, tento BB mi už z fotky přijde,že se bude blbě roztírat:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nic moc, chytá se v suchých místech :(. Což je při nesedícím odstínu docela problém.

      Vymazat
  2. Tak tohle zase nebude nic pro mě. Sice mě zaujal tvůj popis vůně :), ale je to tmavý :(. Vtpný je, jak se pořád plete BB a tónovák :). BB mi zase trochu nesedí, že jsou šedé...tak nevím, co na mě :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstín by mi asi moc nesedl, opravdu se spíše hodí na léto, až pleť chytne tu správnou barvu :).
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  4. No, nezní to špatně,ale bohužel jsem z těch bledulí, které se nijak moc neopálí, takže by na mě byl asi tmavší i v létě...

    OdpovědětVymazat
  5. Jaj tak to neeee, prijde mi to cele takove nejake flekate....snad na leto, jak rikas bude lepsi:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna dneska jsem ho potkala v DMku a nestačila se divit! No, jsem fakt ráda, že tahle recenze přišla, protože se mi úplně znelíbil. :-) Extrémně tmavá barva a flekatí, to není nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel je to tak, ale těším se s ním na léto :)

      Vymazat
  7. *plesk*plesk* za ten odstín, to už fakt musí být nějakej komplot tohleto .)

    OdpovědětVymazat
  8. tak pěkná holka a tak šíleně flekatá, no toto nebude výrobek roku!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem myslela že mi kyne nějaká naděje na přírodní BB krém a zase nic!!! Ach jo.
    Proč musí všichni ty odstíny tak prznit. Já jsem typická bledule, takže opět nejsem cílová skupina, byť díky tomu složení bych ho chtěla.

    OdpovědětVymazat
  10. Článek je velice zajímavý. Chtěla jsem si ho pořídit, ale odstín je dost tmavý. To, že se chytá do vrásek je druhé minus, protože není třeba na vrásky upozorňovat :-). Je třeba hydratovat, abychom nevypadali jako šarpej. Tak asi zůstanu u klasického dua, krém + make-up :-). Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tohle duo mi také funguje zatím nejlíp :)

      Vymazat
  11. Chtěla jsem si tohle BBčko koupit a jsem ráda, že jsem to neudělala:-), skvělá recenze.

    OdpovědětVymazat
  12. Přímo na krabičce je napsáno, že chceme-li dosáhnout světlejšího odstánu, máme krém smíchat s běžným denním krémem. Zcela "překvapive" to funguje a zabrání se tím i zasychání na suchých místech a "mapování"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tam sice napsáno je, ale pak už se nedosáhne žádného krytí, nula nula nic. To je pak BB k ničemu.

      Vymazat
  13. Dnes jsem se pro něj chtěla vypravit. Ještě že jsem natrefila na tvůj blog, ušetřila jsi mi peníze. Já jsem bledule bílá, takže bych vypadala jako na vojenském cvičení (flekaté maskování).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!