sobota 20. dubna 2013

Letem světem - make-upy a BB krémy z drogérie

Ahoj všichni! Tentokrát zabrousíme do drogérie. Rozhodla jsem se shrnou všechny drogérkové make-upy a BB krémy, které jsem vyzkoušela. Nebude to vyčerpávající, protože nabídka v drogériích je široká. Fotky jsem musela použít oficiální, protože už samozřejmě všechny zdaleka nevlastním. Jdeme na to!

Rimmel Stay Matte 



Protože mám mastnou pleť, chtěla jsem make-up, který by ji zmatnil. Už samo balení vypadá lacině, ale co už. Make-up je ale fakt strašnej. Cuckuje, je na pleti hodně vidět a rozhodně nematuje. Výdrž je chvilková a prostě za to vůbec nestojí. Za mě určitě NE.

Rimmel Match Perfection



Tohle je zase úplně jiná věc. Měla jsem make-up v kelímku, ale zkoušela jsem i klasiku s pumpičkou. Podle mě je to jeden z těch nejlepších make-upů z drogérie. Nejsvětlejší odstn by podle mě mohl sedět i bledulkám. Na tváři je celkem přirozený, krytí bych označil za střední. Takže JO.

Maybelline Affinitone



Affinitone je u mě celkem stálice, hodně tekutý a jemný make-up pro přirozený efekt. Pokud máte celkem dobrou pleť a chcete něco lehkého, tak bych do Affinitone šla. Slyšela jsem, že existujou jedinci, kterým nevyhovuje, ale pro mě je to jistota. Výdrž není nic moc, spíš tak půl dne, ale mizí celkem nenápadně. Já říkám ANO.

Maybelline Dream Matte Mousse



Pěnový make-up mi ze začátku učaroval tím, jak hebkou pleť udělá. No jo, ale asi je vám jasné proč - kvůli silikonům. Už bych si ho přesně z tohohle důvodu nepořídila, protože silikony mi hodně zhoršují pleť. Za mě NE.

L'Oréal Infallible



Make-up je překvapivě docela dost tekutý, což mě překvapilo. Líbí se mi balení s pumpičkou, jen odstíny mi přijdou trochu tmavé a navíc na mě trochu oxidoval, takže jsem nakonec skončila s trochu oranžovým obličejem. SPÍŠE bych ho doporučila, ale dávejte si pozor na odstíny. Jo, a vydrží celý den, v tom není problém.

Max Factor Panstik



Tenhle tuhý make-up mi byl doporučen, že prý skvěle kryje, dlouho vydrží...zkrátka samá pozitiva. To s tím krytím je pravda, a je to i důvod, proč ho lidi používají často jako korektor. Problém ale vidím v tom, že je docela dost hutný a na obličeji je vidět, nedá se rozmazat dostatečně do ztracena. A výdrž za moc nestojí, takže za mě SPÍŠE NE.

Miss Sporty So Matte



Tenhle make-up byl mým pubertálním kámošem a měla jsem ho ráda. Není to žádný zázrak, normální make-up, který nevyniká svými vlastnostmi - mají jen tři odstíny, na obličeji je trochu vidět, krytí a výdrž je průměrné. Dobrý podle mě pro někoho, kdo nemá na make-up žádné nároky. Já bych si ho ale už nepořídila, ta cena je na něm prostě vidět.

Gabriella Salvete hydratační



Texturou je hodně podobný Affinitone - je velmi tekutý, musíte si dávat pozor  a dobře utahovat víčko, aby vám neudělal v kabelce pořádný čurbes. Odstíny nejsou nejsvětlejší, jednička bude možná pro bledulky moc tmavá. Já jsem s ním celkově spokojená, je to moc příjemný make-up, který je lehký a opravdu pleť hydratuje. Můžu ho doporučit, pokud hledáte opět něco jemného s lehkým krytím a přirozeným efektem.

Dermacol 24h control



Pokud chcete větší krytí, tak tenhle od Dermacolu vám to splní. Kryje opravdu hodně dobře a vydrží celý den. Ovšem jeho vzhled není úplně přirozený, na obličeji je vidět, což je daň za vyfotošopanou tvář. Pokud vám to nevadí, jděte do něj. Takže SPÍŠE ANO.

Dermacol Caviar Long Stay



První, co mě na tomhle make-upu "upoutalo", je jeho vůně. Vlastně smrad. Nevím, co to je, ale trochu mi to připomíná staré ponožky v kombinaci s ureou. Divný :). Jinak make-up má krásné balení, které vypadá luxusně, ale není zrovna praktické. Špachtle na nanášení je všem docela zajímavý nápad, ačkoliv až vám ubyde produktu, tak už nedosáhne na dno. Korektor na víčku stojí za vyliž...chci říct, není nic extra, ale vystačíte si, pokud nemáte moc co krýt. Co mi ale vadilo je, že make-up hodně zalézá do pórů a suchých šupinek a je pak na pleti vidět. Takže SPÍŠE NE.

Dermacol Pure Gold



Tohle je můj nový miláček a více se o něm dozvíte v samostatné recenzi. 

Dermacol tónovací krém



Za stovku je to podle mě dost slušný tónovák, kryje lehce, vydrží trochu, ale pleť jemně sjednotí a neutvoří masku. Můžu ho doporučit pokud hledáte "něco míň než make-up". Odstíny jsou opět trošku tmavé, i ten světlý není zrovna pro Sněhurky.

Garnier BB krém 



Tenhle BB jsem měla v Ladyboxu a hned putoval dál. Je to takový tónovák, ale o dost horší než Dermacol. Na pleti oxiduje, skoro nic nezakryje, špatně se roztírá a flekatí. Já bych si ho nepořídila a s BB nemá nic společného, ani těm evropskými a už vůbec ne asijskými. Určitě NE.

L'Oréal Nude Magique BB



Tenhle BB mě ale zaujal o dost víc. Je pravda, že odstín Light není z nejsvětlejších, ale v tomhle případě mi to nevadí. Je příjemný, ze začátku sice trochu drhne, než se rozbijou zrníčka s barvou, ale pleť pěkně sjednotí a není na obličeji vidět. Extra krytí nečekejte, je to opravdu hodně jemné. Za mě ANO.

Nivea BB



Tohle bylo fakt strašný - šílená oranžáda, která steče z obličeje během asi půl hodiny. Nemůžu ho nikomu doporučit, pro jistotu kolem něj ani neprocházejte v regálu, aby vás neohodil svojí oranžovou mastnotou.

Tohle je asi všechno, co jsem zatím vyzkoušela. Nejlepší make-upy podle mě dnes v drogériích vyrábějí L'Oréal a Rimmel - obzvlášť Rimmel v poslední době svoji produkci hodně vylepšil a kromě Match Perfection jsem letmo zkoušela na ruku i Wake Me Up a uvažovala o jeho koupi. Dermacol taky není špatný, mají docela dost druhů make-upu, takže si vyberete podle svých požadavků. Co se týče BB, tak mě zatím zaujal jen L'Oréal, ostatní spíš nic, než moc.

A jaké jsou vaše zkušenosti s drogérií? Doporučíte mi nějakého svého oblíbence?

Těším se na komentáře,
IYF

23 komentářů:

  1. No vyzkoušela jsi toho teda poměrně hodně. :-)
    Mým prvním make-upem byl ten RL Stay Matte a to jsem z něj byla šíleně nadšen, protože ha koukej, mám make-up! Ale celkem nedávno jsem ho zkoušela po dlouhé době u kamarádky a až jsem se musela smát, jak jsme to vůbec mohla s nadšením používat :-D
    Match Perfection je super, ještě ho mám doma a jsem s ním moc spokojená, klidně bych ho srovnala i s nějakým dražším z parfumerie. Doma jsme měla i RL Last Finish(tuším, že se tak jmenovat) a byl taky super. Rimmel teď v posledních dvou letech celkem překvapuje...:-)
    Jinak za mě L´Oréal Magiwue BB ne, já jsme z něj byla celkem rozčarovaná...
    Každopádně od té doby co jsme objevila make-up od Revlonu, tak jsem si v drogérii už žádny nový make-up nekoupila. Asi jsme konečně našla ten svůj. :-)
    GA o Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  2. Mám zkušenost s tím kaviárovým kame - upem..taky mě nemile překvapila nelibá vůně :/ a to nanášení špachtlí taky blbé. A pak to BB od Nivey..moc jsem se na něj těšila, ale pak doma po vyzkoušení jsem byla jak pomeranč :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám teď Rimmel Match Perfection, ale přijde mi, že teda kryje moooooc málo...a taky se po něm víc lesknu než s jiným makeupem... a to mám suchou pleť..

    Jinak mě překvapilo, že i Nivea má BB :D tohle jsem ještě neviděla...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Stay Matte jsem koupila v sadě s pudrem, bylo to "výhodné" - vlastně vůbec, protože to je přesně jak píšeš ty, nejhorší. Vtipné je, žepudr jsem záhy někde ztratila a tahle hrůza leží v krabici Pošli dál, ale nikdo ho nechce :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý přehled :) Některé jsem měla také. Stay Matte mi sice pleť zmatnil perfektně, ale flekatěl. Match Perfection si nechávám na léto, je na mě trošku tmavý. Tónovák Dermacolu si plánuji pořídit. Od té doby co rozšířili nabídku odstínů tak se tam najde i světlý odstín pro mě. BB Garnieru je pro mě katastrofa. Tmavé, nedrží to a vypadám jak parodie na disko kouli.

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, koukám, že máš s drogérkovými make-upy plno zkušeností. To já tedy vůbec :D Měla jsem jen Stay Matte. A to navíc ještě ve starém balení - v kalíšku. A už tehdy byl na nic....Tak jsem se rozhodla zkusit něco lepšího. A od té doby jsem zakotvila převážně u Clinique make-upů, které mne snad ještě nikdy vyloženě nezklamaly.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem byla poměrně spokojená z Max Factor Xperience Weighteless Foundation, už je to sice dávno, ale co si pamatuju tak dobře držel, byl lehký a i dostín byl na drogerkové poměry celkem slušný a především dostatečně světlý... Jinak hezký článek :)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Nejlepší make-up je Match Perfection, mám nejsvětlejší odstín a nemůžu si stěžovat. Je fakt, že není úplně krycí, ale poměrně vydrží a v zimě nepotřebuju pudr.Stay matte jsem taky měla a katastrofa!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, tak co se týče Affitonu, tak se řadím do skupiny - "Osypusejenkdyžtovidím" :) Vadí mi jak šustí a zas ho na sobě vidím, ale je fakt, že ten v té pumpičce nebyl tak špatný.. S Match Perfection souhlasím, je fajn, i když krytí na mě málo.. Caviar mi přišel fajn, ale jediný odstín, který mi sedí je 01 a to když je dlouuhá zima, teď už je na mě tmavý a 02 je zas hodně růžová :/ Za mě nej z drogerky True Match a kupodivu mám docela ráda BB od Garnieru (ale opravdu jen to pro mastnou pleť).. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten BB krém od Garnier je opravdu hrozný. Pamatuju si, jak se začal prodávat a byl to hrozný hit, já po něm hrozně toužila, ale něco mi říkalo ať si ho nepořizuji. Nedávno mi přišel vzorek právě tohoto ,,bíbí krému", vyzkoušela jsem pouze jednou a zbytek jsem hodila do koše - měla jsem odstín light ale stejně to byla dost oranžáda.. vůbec nic nezakryl.. absolutní propadák pro mě - po jednom použití. Naopak make-up Rimmel Match Perfection měla kamarádka v kelímku a byla s ním moc spokojená, takže jsem přemýšlela, že do něho investuji.

    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  11. S tím 24h control od Dermacolu můžu jen souhlasit, za tu cenu je to nejlepší make-up, který jsem kdy měla :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Z drogerky mam vyzkouseno pouze Affinitone - super a pak L'Oréal Infallible, hlavne kamaradka ho nosila a vsimla jsem si, ze cestou do skoly v 10h mela dokonalou plet, ale zpatky v 14h uz fleky... takze za me ne-e.

    OdpovědětVymazat
  13. Já s tebou v podstatě souhlasím :-) Můj nejoblíbenější make-up je momentálně hydratační od GS. Je to přesně make-up, který jsem hledala. Krásně hydratuje, je lehký, na obličeji není téměř vidět, akorát musím dávat pozor, jaký podklad pod něj použiju. Nerozumí si se všemi krémy. Jsem dost světlá a nejsvětlejší odstín mi právě přijde světlý až moc :-D Tak jsem si rovnou pořídila i ten druhý nejsvětlejší, když měla GS v Rossmannu akci. Match perfection od Rimmelu mám ten v kelímku a není vůbec špatný. Stay matte a Dream matte mousse jsou oba tragické, i v tomhle se shodneme :-) Ale třeba ségra Stay matte používá už hrozně dlouho a vyhovuje jí. Affinitone zatím nemám, ale pokud je podobný hydratačnímu od GS, půjdu do něj. Až teda trochu zkoriguju svoje make-upové zásoby :-D Tónovák od Dermacolu je taky skvělý! Odstín Light je na mě teda tmavý, ale koukala jsem, že přidali jak v obchodech, tak v e-shopu dalších pár odstínů, takže si určitě vybere každý! Z drogérkových "BB" mám jen Garnier pro smíšenou pleť a nemůžu říct, že by byl špatný, akorát je na mě trošku tmavší a taky mastnější, než bych si přála. Minule jsem koukala po "BB" od Maybelline, má narozdíl od ostatních drogérkových "BB" celkem pozitivní recenze. Sháním něco lehkého na léto, tak tenhle by mohl vyhovovat :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Hezky shrnuto, já z drogerky MU skoro neměla, jen Stay Matte kvůli absenci silikonů a souhlas - je šílený

    OdpovědětVymazat
  15. Mám teď vzoreček toho Rimmelu s modrým víčkem (nejsem moc přes ty názvy, no:D). tak jsem zvědavá:) Momentálně používám hydratační Gabriellu, ta je bezva:)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý přehled:) Já z drogérky moc makeupy nepoužívám, mám své oblíbence ze Sephory a těch se držím, protože mi skvěle sedí:)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý přehled! Díky, je to fakt užitečný článek. Mimochodem, v blogsale mám v nabídce dva make-upy, ten v kelímku od Rimmel a minerální make-up od L´oréal :). Jsou fajn, ale já jsem momentálně stoprocentně spokojená s BB Missha Perfect cover, tak budu ráda, když poslouží ještě někomu jinému.

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/04/obnovena-blogsale.html

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám ráda Rimmel March Perfection a miluju Hydratační MU od Gabrielly Salvete (a dovolím si nesouhlasit, i mému bledému já sedí jednička víc, než od Rimmelu).

    A vyzkoušela jsi toho tedy celkem dost, já jsem vyzkoušela tak maximálně 8 make-upů z drogerky plus nějaký ten Avon v pubertě :). Chtěla bych prubnout nějaký Dermacol...

    OdpovědětVymazat
  19. ja som si mala v plane kupit z 3 balenie wake me up ale nakoniec si kupim missha cho bo yang :D proste ako obycajne vzdy ked nieco prestane byt popularne ja musim ist do toho ale ten bb cream ma neskutocne skvelu bledu farbu

    OdpovědětVymazat
  20. Z drogeriových značek je pro mě jednoznačná hvězda Affinitone, neustále se k němu vracím :-)

    OdpovědětVymazat
  21. What's up to every body, it's my first pay a visit of this blog; this blog contains awesome and in fact fine data designed for readers.


    my weblog :: website

    OdpovědětVymazat
  22. With BullionVault you may buy physical precious metals by the gram at current market prices.

    Create a free account now and get 4 g's of free silver as a welcome bonus.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!