středa 17. dubna 2013

Maybelline Color Whisper + řasenka zdarma

Ahoj všichni! No neodolala jsem, nekoukejte se na mě pohoršeně. Taky jsem musela mít Color Whisper, přiznávám se ale, že hlavním motivem byla řasenka zdarma. Šla jsem pro ni do našeho Rossmannu v prdelákově a doufala jsem, že na mě ještě nějaká řasenka zbyde - no byla tam poslední, dokonce měla sloupnutý přední nápis, tak jsem si říkala, že bude určitě dost vyschlá a ochmataná, ale nezdálo se mi. No aspoň pak budu mít to Color Whisper, že :). Mediální masáž je hrozná věc!


Color Whisper 430 Coral Ambition

Původně jsem přemýšlela o nějakém odstínu spíš domalinova, nakonec jsem ale po dlouhém váhání a přiměřování testerů ke rtům zvolila tento. Je to moc pěkný jemný korálový odstín, který mi celkem sluší.




Pigmentace je taková, jakou jsem čekala - velmi jemný krémový balzám. Překvapilo mě, jak dobře se nanáší, krásně klouže po rtech. Hydratace je podle mě slušná, Color Whisper není na rtech tak hutný jako Revlon Lip Butter, ale rty nevysušuje, zanechává je jemné.




Nemile mě ale překvapilo balení, ze kterého zmizel nápis, jako je na amerických verzích - proč to musíme mít my v ČR tak odfláknuté? Jinak ale hodnotím na 8/10, bude to můj dobrý kámoš na každý den.

Řasenka Great Lash Lots of Lashes




Tuhle novinku jsem prostě chtěla vyzkoušet, stará verze mi přišla nic moc, ale tenhle nový kartáček mě zaujal. Je opravdu velmi nyny, má neobvyklý kuželovitý tvar. Díky němu se ale dostane i do nejmenších řas na okraji oka což je podle mě super. Řasenka mi přišla hodně vlhká a musíte si dát trošku pozor, aby se vám řasy neslepily.



jedna vrstva pouhá
Prodlužuje ale moc dobře, krásně řasy obalí barvou a maličko je i zhustí. V zásadě je to na řasenku, která stojí stovku, dost dobrý výkon. Asi si ji pořídím znova, protože mě baví. Hodnocení: 7/10

A co vy, využili jste výhodné nabídky? V dm drogerii prý dávají Whisper spolu s lakem Colorama. Nebo vás novinka neláká?

Jsem zvědavá na vaše ohlasy,
IYF

29 komentářů:

  1. Nevyužila, ale přesně tenhle odstín mě nejvíc láká...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Využila... a jako, celkem spokojená jsem. Ale spíš díky řasence. I když ani CW není až tak marné... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, 139 bez řasenky bych za ni asi taky nedala, tak tu stovku asi jo...

      Vymazat
  3. momentalne ji maji v rossmanovi za 99,- a do nedele s kuponem z onadnes.cz plati akce 1+1 zdarma (na vsechny vyrobky maybelline).. takze jsem si tam byla hned pro 2 odstiny a zaplatila krasnou stovku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín vypadá pěkně, ale já radši trochu výraznější rty, takže asi spíš sáhnu po nějaké více červené variantě. Řasenka vypadá taky dobře, škoda, že ta akce není v DM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají i nějakou červenější, zkus mrknout, nicméně pigmentace bude u všech spíš jemná.

      Vymazat
  5. Já si ty našeptávače snad taky pořídím:D Zatím úspěšně odolávám, ale když jsem je nedávno všechny otestovala v dmku, tak se mi celkem líbily, ale zas rtěnkobalzámů mám hodně...Uvidíme. Ale ta řasenka nevypadá vůbec špatně!
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mají CW dokonce jen za stovku...;)

      Vymazat
  6. Jojo je to tak, okukovala jsem ji v dm a je k ní zdarma lak colorama. Taky se mi nejvíc líbil tenhle odstín, ale řekla jsem si že nemusím mít všechno... no a od tý doby nad tím furt přemýšlím a plánuju kdy si pro ní zajdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jojo, taky jsem si nejdřív říkala, že ji nepotřebuju...

      Vymazat
  7. ja teda skor ako po whisperovy tuzim po revlon masle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám taky jednu v odstínu 220 a jsem z ní nadšená. Řasenka mě moc nenadchla. Zatím zůstávám věrná Dermacolce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem nejdřív CW kupovat vůbec nechtěla, ale když je v Rossmannu zlevnili na stovku, dvě jsem si nakonec vzala. No a nadšená teda moc nejsem - hodně mi vysušují rty :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prý odstín od odstínu, to vysušování :(

      Vymazat
  10. Řasenku jsem zkoušela a nenadchla:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o nadchýnání nemůže být řeč, já jsem byla spíš příjemně překvapená, že řasenka za stovku se dá používat :)

      Vymazat
  11. Odtieň vyzerá fakt pekne, ale zdá sa mi, že takmer nie je pigmentovaný :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nic pro milovnice výrazných rtů...

      Vymazat
  12. Jsem nadšená. Automaticky jsem sáhla po výraznějším odstínu a to Rose of Attraction
    a jsem více než spokojená. Využila jsem akci v dm, protože řasenek mám teď hodně, a vybrala jsem si krásný světlounce růžový lak. Coloramu miluju. A Maybelline koneckonců taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, tak jsem ráda, že jsi spokojená :). Já jsm si shodou okolností nedávno jeden světle růžový Colorama taky koupila.

      Vymazat
  13. ta řasenka nemá sloupnutý nápis, v praze jsem ji taky viděla a nápis neměl ani jeden kus, asi je to nějaká móda-bez nápisu

    OdpovědětVymazat
  14. Mediální masáž je hrozná věc :D. Ale já stále téhle Maybellince odolávám, jen nevím, jak dlouho ještě :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tipuju, že moc dlouho už to nevydržíš...;)

      Vymazat
  15. Hi there colleagues, how is the whole thing, and what you wish for to
    say about this post, in my view its truly remarkable in favor of me.


    My web site ... website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!