pondělí 1. dubna 2013

Nobilis Tilia Francouzský jíl ultrajemný

Jak víte, tak boj s černými tečkami a kruhy pod očima nevzdávám. Na první ze zmíněných probémů jsem se rozhodla vyzkoušet masku ze zeleného jílu - tenhle postup na svém blogu kdysi dopočovala i Moora, a jelikož ta ženská mě přinutila si koupit už spoustu věcí, tak ani jíl nebyl výjimkou. Zelený jíl vyrábí spousta značek, já jsem se rozhodla pro Nobilis Tilia, protože ráda podporuju české značky. 


Jíl můžete koupit v menším i větším balení, já jsem se pro začátek rozhodla pro 100 gramů. Prášek přišel v obyčejném plastovém kelímku, typickém pro Nobilis - mně se tahle jednoduchost moc líbí. Jíl jsem měla v plánu používat jen ve formě pleťové masky, ačkoliv je prý vhodný na vlasy, a dokonce i na vnitřní užití. Asi čistí krev :).

Má velelenost mi velí jednoduše smíchat jednu polévkovou lžíci zeleného prášku s několika (asi třemi až čtyřmi) lžícemi vody tak, abych dosáhla konzistence hladkého blátíčka. Masku potom v tlustší vrstvě nanesu na obličej (tak, aby vrstva byla souvislá a tvář neprosvítala) a zakryju potravinářskou fólií. Tento krok je důležitý, aby jíl nevysychal. Zkoušela jsem to i bez fólie, a nejenom, že maska nic nedělala, ale už asi po pěti minutách začala nesnesitelně svědit. Pokud vás zajímá, jak fólii aplikuju, tak si většinou ustřihnu dva obdélníkové kusy - jeden větší na nos, tváře a bradu á la Hannibal Lecter (prostřihnu otvor na ústa a nosní dírky) a druhý menší na čelo.



Masku je lepší nechat na obličeji déle, mně se osvědčilo 45 - 60 minut. Potom ji smyju klasicky teplou vodou a zmasíruju obličej peelingem (zatím tím od Dermalogicy, ale uvidíme, co se bude dít, až mi dojde). Po peelingu stáhnu póry buď studenou vodou nebo tonikem a nahodím buď jojobový olej nebo Cicalfate (ten dávám na noc).



A ono to docela uspokojivě funguje. Póry se opravdu vyčistí, není to sice 100%, ale 80% určitě jo. Zároveň mi vyhovuje, že maska není nijak agresivní, neštípe ani nepálí, naopak obličej příjemně chladí. Veskrze jsem s ní spokojená a hodnotím na 8/10 proto, že by mi přecejen nejvíc vyhovovalo, kdybych se vyhnula patlání s mícháním a potravinářskou fólií. Já vím, jsem fakt líná.

Máte nějakou zkušenost s jílem? Nebo snad máte jinou účinnou zbraň na černé tečky?

Nebojte se mi to prozradit :).

IYF 

18 komentářů:

  1. Zbraň nemám, ale tenhle jíl se mi líbí. I na vnitřní užití... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to teda vnitřně neužívala ani náhodou :)

      Vymazat
  2. Měla jsem něco podobného, jíl od dr.Hauschky, fungoval na jedničku, po prvním použití jsem viděla hodně výrazný rozdíl, ale můj čumák na něj bohužel reagoval (asi jako v posledním roce skoro na veškerou kosmetiku...) popraskanýma žilkama...už fakt nevím co s nima, preventivně už používám i kosmetiku určenou přímo pro pleť náchylnou k rozšířeným žilkám, ale pořád mi přibývají :( (ale to už jsem hodně offtopic :-D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávala bych si pozor na velké změny teplot, to prý často žilky způsobuje - napařování obličeje, mrznutí...a tak. Jiak nevím :(

      Vymazat
  3. ja ho mam a nenapadlo ma prekryt ho foliou, neznasala som ako na tvari zoschol a popraskal. vdaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výsledek je opravdu o moc lepší s fólií :)

      Vymazat
  4. Moc děkuju za článek! Jíl mám koupený a nevím, jestli by mě napadlo dát přes něj folii, určitě bych to dala jen tak a udrbala se k smrti a naštvala se, že to nefunguje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zbraň je u mě OCM, ale tečky díky ní nemám vůbec, takže ted plánuji OCM zkusit zase na přítele, abych viděla rozdíl... To bude koukat, až za hodinku přijde a já ho povalím...A začnu mu mazat olej na nos.

      Vymazat
    2. Jojo, hrozně svědí, že? :) S fólií se svědění zbavíš. OCM je asi super, ale já nemám nervy vydržet to třeba 15 minut. A pobavilas mě :D

      Vymazat
    3. co je OCM? :)

      Vymazat
  5. Zelený jíl mám doma! Mám od Dr. Popova, tam neuvádějí nijaký postup na masku, tak jsem jí aplikovala jen tak, i když nesnášim tyhle tvrdnoucí masky, a ani tato nebyla vyjímkou- pancíř na ksichtě + žádný výrazný účinek se nekonal. Tak to zkusím hned příště podle tebe :-) Díky! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus s fólií, je to jiný kafe ;)

      Vymazat
  6. Pri používaní ílov si treba dať pozor na výrobcu (o recenzovanom nepochybujem) a na lacné íly - môžu obsahovať nečistoty a škodlivé látky, skrátka nie každý íl z drogérie a lekárne je kvalitný...

    OdpovědětVymazat
  7. Jilove masky jsou moje nejoblibenejsi, hlavne Mud Pack od Queen Helen a ocenuji, ze je v pastovite forme. Sice me praskova forma laka, predem vim, ze bych na to nemela nervy=)

    OdpovědětVymazat
  8. ano, ano můj oblíbený pomocník :)
    http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Celkově jsou jílové masky skvělé a zvlášt přírodní, Nobilis je naprosto skvělá značka!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Currently it appears like Expression Engine is the top blogging platform out
    there right now. (from what I've read) Is that what you are using on your blog?

    my page - website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!