středa 24. dubna 2013

Rozbalujeme dubnový Ladybox!

Tak co, jste zvědaví? :) Video najdete zde:



Těším se na vaše komentáře!
IYF

25 komentářů:

  1. Ja jeste k memu sprchaci necuchala, ale z kafe bych byla hodne nestastna. Jsem teda rada, ze mam ovocnej. A jak :). Rtenku uz jsem stihla vymenit :)). Bo narozdil od tebe nemam s magentou odvahu ani testovat :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Hihi, taky nemám ráda "jedlé" vůně :) Rtěnku jsem vyměnila, měla jsem retro shimmerovou růžovou a na magentu se docela těším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magenta je psycho, ale celkem mi sluší, jak jsem zjistila...:)

      Vymazat
  3. Bohužel výběr barev rtěnky mě silně evokuje, že se firma potřebovala zbavit odstínů, které se moc neprodávají, protože 80% tyhle odstíny vyhovovat nebudou. Spíše mě zaráží, že LB na fcb napsal, že odstíny budou za 1) podle dotazníku a vybrány jsou pak tak, aby slušely všem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je fakt, taky jsem si vzpomínala, zda jsem něco takového do dotazníku psala...

      Vymazat
  4. Ja mám odlišnú farbu rúžu aj iný sprcháč. Toho rúžu mi je ľúto,lebo vyzerá fakt fajn, len tá bledunko ružová, ktorú mám ja, ma dosť odradzuje:/
    alliknowaboutcosmetics.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radši bys takovou psychózní barvu, jako jsem dostala já? ;)

      Vymazat
    2. No na to, že som som ryšavá a tú bledučkú si na sebe neviem predstaviť, tak asi radšej tú tvoju:))

      Vymazat
  5. Společnost In Time je celá na ránu. Mě doručují avon a tím stylem hodim to přes plot a podepíšu si to sám, co je mi do toho, že to jsem tam právě rozmlátil věci za 700,-.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-O Tak to teda koukám, nic příjemného :-/

      Vymazat
    2. Veroniko, vyfotit a poslat oficiální stížnost vedení IT. Příště to může být i něco dražšího, tohle se nedělá. Bohužel v dnešní společnosti věci fungují tak, že pokud se člověk neozve, tak to příště udělají zase a ještě hůř.

      Vymazat
  6. In Time jsou výborný doručovatel, nikdy více... Stačilo mi to minulý měsíc. :)
    Jinak se to sympaticky poslouchalo... LB tento měsíc nemám a nijak zvlášť nelituju... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem sama zvědavá, jak to bude další měsíc, zda si objednám nebo ne...:)

      Vymazat
  7. Kdy já jsem si, chudý venkovský čert, naposledy objednala krabičku krásy? No, to je dlouhá doba, nějak se mi nedaří, ale na video jsem se podívala ráda, nechci se opakovat, ale opravdu na mě působíš, jako uklidňovadlo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že mám taková zenová videa...:)

      Vymazat
    2. Pro zenoveho lesniho tvora, jsou to ty nejlepsi videa. :-)

      Vymazat
  8. taky mám Ladyboxík :D můžeš mrknout
    jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  9. Ladybox nově nabízí možnosti doručení? to je pro mě skvělá zpráva, hned mám zase větší chuť si ho zase objednat:) tohle balení mě ničím extra nezaujalo, ale asi bych z něho zklamaná nebyla ;) i když ta rtěnka by fakt nebylo nic pro mě.. at už by byla v jakékoli barvě..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se zdá, že se boxy celkem slušně rozjíždějí, dost se těším na další :). A nechám si ho už poslat jinak :D.

      Vymazat
  10. vyměním MeMeMe rtěnku Selene, na mě moc světlá za tmavší. mail: strechov@gmail.com, Děkuji

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi tak moc sympatická:-)...bych tě mohla poslouchat i déle:-)...A začátek videa mi mluví z duše, už se mi jednou stalo, že jsem byla v práci a prostě jsem nemohla být na adrese bydliště...děs!!!!A máme stejné výrobky a názory v podstatě totožné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc děkuju! Od mé oblíbené blogerky mě to obzvlášť těší ;).

      Vymazat
  12. It is appropriate time to make a few plans for the future
    and it is time to be happy. I have read this put up
    and if I may I wish to suggest you some attention-grabbing issues or advice.
    Perhaps you can write subsequent articles relating to this article.
    I wish to read more issues approximately it!

    Have a look at my webpage website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!