čtvrtek 11. dubna 2013

Spotřebováno! 5 tentokrát jako VIDEO

Ahoj všichni! Tentokrát jsem Spotřebováno udělala ve formě videa - nějak jsem na to měla chuť, přišlo mi to jednodušší, článek by byl únavně dlouhý...video jsem točila už před časem, takže je trochu retrospektivní (třeba to, že se chystám na Interbeauty :). Doufám, že se vám bude líbit!




Napište mi nějaký pěkný komentář ;). 

IYF

8 komentářů:

  1. Super video a zajímavé zhodnocení výrobků - díky za tipy.. Mám tvoje videa strašně ráda, máš úžasně výstižný a strašně sympatický projev :-)) Jsi mě rozesmála, jak ses rozčílila u řasenek :D Ale naprostý souhlas!! Jinak doufám, že sis na Interbeauty koupila něco hezkého - po zkoušce (navíc zdárně splněné) je to více než zasloužené ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! To víš, snažím se videa dělat přirozeně, nic naplánovaného, takže se třeba pak i rozčílím..:D A na Interbeauty jsem se náležitě odměnila :).

      Vymazat
  2. to bude nejaka nuda od Avonu :DDDD
    a gratuluju ke slozeni zkoušky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje videa mě moc baví, moc se s tím jak se říká "ne..eš" :D Weledu mám moc ráda, ale souhlasím s tím, že za tak malé balení je to dost peněz. Jinak moc blahopřeju ke složení zkoušky :)
    JO! A kdyby jsi měla chuť, tak jsem si nedávno založila blog, tak když budeš mít chuť tak se mrkni..
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, už jsem taková :). Mrknu, díky za odkaz.

      Vymazat
  4. Díky plumfoolery jsem měla velkou chuť něco od Aussie koupit až se k tomu dostanu, ale poslední dobou slyším čím dál tím víc blogerek, že Aussie není nic extra, ty to taky potvrzuješ..tak do toho nakonec nepůjdu, dík za recenzi :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono podle mě hodně záleží na typu vlasů - kdo má spíše silnější, tak pro toho by Aussie mohlo být.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!