pondělí 29. dubna 2013

Štětce Laurendor (Laukrom) - 59.6, 59.11

Ahoj všichni! Dnes jsem se rozhodla s vámi sdílet moji velkou radost z Interbeauty. Na štětce jsem úchyl, hrozně mě baví je kupovat a pak se s nima doma ňuchňat a tvářit se jako profi vizážista. Proto jsem se na veletrhu nemohla nezastavit u stánku Beauty Store Professional, kde nabízei všechny možné potřeby pro profíky. Ráda nakupuju profesionální kosmetiku a několikrát jsem se už přesvědčila o její kvalitě. Chvíli jsem váhala mezi štětci Laurendor a mezi Da Vinci, které jsem chtěla víc - jen jsem si z nabídky, co na veletrhu měli, nedokázali vybrat. Nechtěla jsem totiž kousky z jejich kolekce Professional z jednoduchého důvodu - mají hodně dlouhé rukojeti a mně by se nikam nevešly. Jsou sice ideální do vašeho pro - kitu, ale ne pro běžného uživatele :). A z klasické kolekce tam měli jenom typy štětců, které jsem nehledala.



Když jsem si Laurendor osahala, tak mě celkem přesvědčily k nákupu. Nakonec jsem zvolila dva kusy - plochý štětec na tvářenku a plochý na stíny. 

Laukrom 59.11 - štětec na oční stíny



Chtěla jsem poměrně tuhý plochý štěteček, který bude vhodný i na krémový produkt a v případě nouze zastane i funkci štětce na crease. Tento mi to splnil. Chlupy jsou z červené kuny, poměrně pevné a pružné. Nahoře je precizně zastřižený do kulata.




Nemůžu nevyzdihnout zpracování štětců - příjemnou dřevěnou rukojeť, která dobře padne do ruky, dobré upevnění hlavy štětce a chlupy, co nevypadávají. Jsem s ním spokojená ve všech ohledech a pokud hledáte multifunkční štětec na oči, je to vaše volba. Hodnocení: 9/10

Laukrom 59.6 - štětec na tvářenku



Plochý štětec na tvářenku jsem rozhodně potřebovala. Opět jsem po něm chtěla, aby zastával více funkcí a mohla bych ho používat i na kontury. Dorovna zastřižené štětce na tvářenku se mi paradoxně mnohem lépe používají než ty sešikmené - nevím proč. Štětec je z mývala a ačkoliv jsem se trochu obávala, že přírodní vlákno bude kousat, tak je celkem dost jemný. Zpracování je opět skvělé a já ho využiju takřka na všechno  - tvářenky sypké, krémové i gelové, na kontury, na rozjasňovač. Prostě další super volba! Až jsem na sebe pyšná, jak jsem si dobře vybrala :). Hodnocení: 9/10



První setkání se štětci Laurendor dopadlo víc než dobře a já vám je můžu doporučit. Jsem ráda, že jsem tuhle značku vyzkoušela. Pokud byste je chtěli srovnávat například se štětci od elfu - tak tohle je úplně jiná hra. Štětce e.l.f. jsou skvělé na svoji cenu, ale nevyrovají se profesionálním značkám. Pokud zkrátka chcete "něco víc", tak Laurendor je značka, která může příjemně překvapit.

Máte s těmito štětci zkušenosti? Nebo máte nějaké jiné oblíbence?

Těším se a vaše komentáře,
IYF

8 komentářů:

  1. Dívala jsem se na jejich nabídku na netu (Laurendor i DaVinci) a čím dál tím víc jsem přesvědčená, že jsou téměř totožné se štětci od Petra Lukuše. Dokud je ovšem nebudu držet v ruce, tak si to netroufnu s jistotou tvrdit. Za mě určitě výborný volba a kvalitní štětce.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají kvalitně, a firma "používá" zajímavá zvířátka... :) Jsem zvědavá, jestli je někdy potkám, protože to bych asi už neodolala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, jen mě chybí ceny. Mám ráda recenze komplet a udělat si obrázek i s cenou. Pamatuješ se alespoň cca? :-)
    Musí být jemňoučké. Já ale budu používat vždycky jen syntetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem to uvést :). Ten na oči byl cca 240 Kč a na tvářenku 450 Kč nebo nějak tak.

      Vymazat
  4. Tipy na štětce oceňuju! Ceny je dobré psát, fajn, žes je uvedla do komentáře...především ten štětec na stíny vypadá krásně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na cenu jsem zapomněla, to je chybka :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!