úterý 23. dubna 2013

The Beauty Blogger Tag - poznejte mě blíž

Dneska to trochu odlehčíme - tenhle tag jsem viděla zde a přišel mi docela fajn a zábavný, tudíž jsem se rozhodla, že se také zapojím. Pokud vás článek "jen tak" moc nenačutává, tak se brzy můžete těšit na nějaký vpravdě kosmetický. Jdeme na to!



1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité? 

Ony jsou v podstatě jemné, což hovoří za vše - jemné vlasy totiž nevisí dolů jako každé jiné normální vlasy, ale nahoře se připlácnou k hlavě a dole se zvlní. Takže tuhle "krásu" mám na hlavě já.
2.  Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi? 

Vlasy si v podstatě nebarvím, používám jen Chroma Care kondicionér od L'Oréal. Dřív jsem všelijak experimentovala a měla jsem snad všechny možné barvy dostupné na trhu, což se na nich podepsalo - ačkoliv se teď snažím udržovat svou přirozenou barvu vlasů, tak na délkách jsou stále více dooranžova než u kořínků. Ke kadeřníkovi chodím jestli jednou za rok, tak je to hodně. Jsem strašně líná se tam objednat a jít tam. Nemám čas! 

3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ? 

Nosím nejčastěji culík, rozpuštěné vlasy nebo uzel/drdol, velmi občas i culík nebo cop na stranu. Opět jsem líná a po ránu chci strávit úpravou vlasů co nejkratší dobu, pokud možno tak třicet vteřin :). 

4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě? 

Ano, mám totiž strašně hnusný nehty na nohou, jsou celý takový popraskaný a divný. Takže to zamáznu vrstvou laku, nejčastěji neprůhledného béžového, teď mám od Essence a jsem spokojená. 

5. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš? 

Tak 10-15 minut, záleží, jestli si chci vyhrát se stíny nebo si dám jen linky.

6. Líčíš první oči nebo používáš makeup? 

Vždycky začínám obličejem, zároveň mě to taky nejvíc ze všeho baví. 

7. Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ? 

Nesbírám, ale kupuju si to, co se mi líbí a zaujme mě to...a mám na to :). Nedělám si sbírky všech odstínů tvářenek, ale rozhodně si kupuju víc produktů, než bych nutně potřebovala.

8. Jak často nosíš umělé řasy? 

Já a řasy, to je tragédie, neumím je nalepit, takže mi řasy skončí vždycky někde nahoře na hlavě. Měla jsem je jen párkrát na focení, je to super, ale já jsem v tom hrozně nezručná.

9. Líčíš se každý den? 

Pokud nejsem doma v teplákách a neučím se sama celý den, tak ano. Když jdu do školy nebo někam s kamarády/přítelem, tak se líčím vždy. I když jsem třeba u přítele doma na víkend.

10. Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou? 

Ne. Oni už mě "nahnusno" znají a je jim to fuk, je to moje rodina, musejí mě mít rádi :D.
 
11. Vyšla bys někdy z domu bez makeupu? 

Ale jo, nezabije mě to. V klidu z toho ale nebudu, cítím se zkrátka lépe nalíčená.

12. Kolik drahých výrobků vlastníš? 

Řekněme tak do deseti kusů. Mám tu nějaké věci diegodallapalma, Urban Decay, sérum od Payot, některé štětce...drahých věcí mám méně.

13. Plánuješ si denně oblečení?

To záleží, do školy prostě něco ráno vytáhnu, ale když jedu na víkend za přítelem, naplánuju si to na 3 dny, aby to bylo spolu kombinovatelné a tudíž jsem s sebou musela tahat v tašce co nejméně věcí.

14. Jak často střídáš kabelky?

Záleží, jaké mám boty. Nejčastěji nosím tři (jsou to spíš tašky - aby se mi vešly věci na celý den do školy a práce), zbytek spíš příležitostně. Záleží to od barvy bot - buď vezmu černu nebo koňakovou...

15. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát? 

Vstávám každý den kolem 6:15-6:30 do školy, mám pětkrát týdně od osmi. O víkendu kolem osmé, někdy v půl osmé, jak to vyjde. Neumím spát do dvanácti, protože mám většinou den nabitý povinnostmi, tak mě to vyžene z postele. Spát se snažím chodit kolem jedenácté, když jsem v práci, tak i po půlnoci, protože zhruba ve 12 se dostávám domů.

16. Jak často/kdy cvičíš? 

Cvičím pilates minimálně čtyřikrát týdně a občas k tomu dám i něco aerobního nebo jdeme s přítelem na badmintom. Jelikož toho dost nachodím, tak mám pohyb i tak. Cvičím většinou v noci, protože jindy nemám čas.

17. Pravák/Levák?


Pravák.

18. Jak jsi vysoká? 

178 cm.

19. Kolika mluvíš jazyky? 

Plynně anglicky a trochu francouzsky. A umím říct drevokocúr slovensky.

20. Kolik máš zvířat? 

Máme pejska a já mám ještě anduláka a ségru.

21. Čteš komentáře na blogu? 

Jo, všechny :).

22. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet? 

Jojo, mám v počítači seznam ve Wordu a občas si zajímavé články i zakládám do Záložek.

23. Jak jsi přišla na název svého blogu? 

Je to taková kravina, slovní hříčka. Líbí se mi, jak se lidi v angličtině sobě vysmívají se slovy: "In your face!" a napadlo mě, že je to vtipný název pro blog o kráse - tj. věci, co se týkají hlavně obličeje...věci, co máte dát NA obličej...in your face...no chápete zhruba ten myšlenkový postup.

Jak se vám tag líbil? Shodneme se v něčem? Pokud chcete tento tag udělat, tak klidně, nebudu tagovat nikoho konkrétního, kdo chce, ať se zapojí ;).

Krásný den,
IYF




25 komentářů:

  1. Ha! A ja myslela, ze s tema vlasama (bod 1) jsem exot jenom ja! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, hezký tag, možná si ho taky půjčím... :)
    Jinak co se názvu Tvého blogu týče, posledně mi přítel četl přes rameno a povídá něco jako "Haha, in your face je dobrý název pro blog o kosmetice". :D Takže Tvůj záměr je pochopen a oceněn i lidmi naprosto vně blogosféry. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Drevokocúr :-D slovensky je veverka veverička a drevokocúra vymyslel asi nějaký vtipálek :-D Když jsem se chtěla pochlubit známýmu ze Slovenska jak dobře ovládám slovenštinu a řekla drevokocúr, tak se mohl potrhat smíchy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já už taky vím, že to neexistuje, ale strašně se mi to slovo líbí :D

      Vymazat
  4. Těší mě, že Tě poznávám :). Jsi sympatická a velmi hezká dívčina - a vtipné odpovědi se mi líbily. S drevokocúrem se ztotožňuji, i s těmi vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek, moc se mi líbí Tvoje odpovědi :). A tag asi taky zpracuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Shodnu se s tebou v umělých řasách, jsem v tom trochu tragédka :)...a obdivuju za to, že vstáváš každý den tak brzo :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle tag mne opravdu bavil :) Závidím ti, že vstáváš v půl sedmé, tou doubou už musím být dávno v autobuse :D S tím líčením to mám stejně, také se nelíčím jen doma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Jojo, mám štěstí, že bydlím blízko školy.

      Vymazat
  8. 178cm? Neměříš víc...já mám tak 182cm a přišlo mi, že jsme nastejno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt 178, párkrát mi změřili i 177 :)

      Vymazat
  9. Tak jsem si ho "půjčila" :-)závidím, že dokážeš tak brzy vstávat. Já si na obou školách zapisovala přednášky nebo cvika min. od 10/11 hodin, jinak jsem na ně nechodila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My nemáme možnost si to zapisovat podle sebe :)

      Vymazat
  10. S vlasama jsme na tom dost podobně, ale uklidním tě s tou barvou, oranžovější konce jsou přirozená věc, měla jsem je takové už asi ve 14, dávno před tím, než moje vlasy poznaly hennu. A s kadeřníkem to mám úplně stejné, posledně jsem si plánovala půlroční pauzu a nakonec jsem šla víc jak po roce.
    Co se týče líčení, tak já na to často i docela kašlu, ale začínám rozhodně obličejem, protože když už se rozhodnu ho nalíčit, většinou to fakt potřebuje. Když pak nestihnu nalíčit oči, celkem nic se neděje.
    A obdivuju tě za večerní cvičení, na to nemám energii.
    Máš mimopražského přítele? :) (Nemusíš odpovídat, jestli je to příliš osobní.)
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel je Pražák, bydlme od sebe asi půl hodiny ;)

      Vymazat
  11. Můj tag je tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/04/dalsi-retezovy-clanek-poznej-me-bliz.html

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo, já tě obdivuju. Jedeš na plný plyn. Medicína, přítel, práce sport, kosmetika, zábava. Dřív jsem tohle všechno dávala taky naplno /krom té medicíny a blogu, ten zatím nemám :) / ale prostě jednoho dne mi to přerostlo přes hlavu a řekla jsem dost, několik věcí vyřadila a déle si pospím :) Já si při takovém aktivním odpočinku /přijdeš z práce, pak na aerobik, pak se učit, spát 5-6 hodin/ prostě neodpočinu. Nejraději nic nedělám když můžu....hodně jsem zvolnila. Jak to máš ty, mohu-li se ptát? Já pořád nemůžu uvěřit, že někoho aktivní odpočinek nabije energií, ačkoliv to dělá rád...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to zatím zvládám, sice je mi někdy strašně, ale občas si vydechnu. Tím, že mám vždycky jeden den víkendu "vyhrazený" celý pro přítele, tak si odpočinu s ním, ten den se ani neučím...to mě nabije energií. Aktivně taky moc odpočívat neumím...snažím se si třeba každý den čtvrt hoďku vyhradit na sebe, na povalování s notebookem v posteli a tak.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!