pátek 10. května 2013

Biosilk - nevěříte? Věřte!

Ahoj všichni. Dneska se budou zase kácet modly - nebo taky ne. Co se týče olejíčků na vlasy, tak asi nejznámější jsou dva - CHI Silk Infusion a Biosilk. Měla jsem oba a ačkoliv někdo tvrdí, že jsou oba stejné, já jsem mezi nimi našla dost významný rozdíl. A to ten, že CHI sice nedělá nic, ale Biosilk je super.


Biosilk jsem našla v jednom z boxíků a měla jsem z něj velkou radost, protože po mírném zklamání s CHI jsem ho chtěla vyzkoušet. Jedna malá 15 ml lahvička mi vystačila na dlouho - při pravidelném používání asi dva měsíce, protože na každou aplikaci jsem vypotřebovala jednu větší kapku. To je, řekla bych, úctyhodná výdrž.

Na rozdíl od CHI nemá Biosilk tak extrémní maskulinní vůni, naopak voní příjemně. Je obdobně hustý jako CHI. Pokud nechcete, aby se vám ho z balení vylilo moc, tak do hliníkového "víčka" udělejte jen díru špendlíkem - díky tomu si i nezaneřádíte celou lahvičku od oleje.



Co se týče účinků, tak já jsem ho používala vždy na vlhké vlasy po vysušení ručníkem. Jednoduše rozetřu kapku olejíčku do dlaní a nanesu do vlasů. Po vysušení (jak fénem, tak jen tak na vzduchu) jsou vlasy mnohem uhlazenější a lesklejší. Je to, jako když si čerstvě nabarvíte vlasy. Kromě toho se v nich celkem dlouho udrží vůně a mám zkušenost, že to i přes noc odstraní hospodský smrad z vlasů. 


Biosilk mě prostě přesvědčil a zatím je z olejů na vlasy to nejlepší, co jsem vyzkoušela. Díky tomu, že nabízí i maličká balení, si ho můžu vzít kdekoli na sebou a v nouzi, kdy nemám po ruce kondicionér, moje vlasy zachrání.

Hodnocení: 9/10

A co vy, máte s ním zkušenost? Nebo máte nějaký jiný oblíbený olej na vlasy?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. Jaký máš typ vlasů prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jemné, s mastícími se kořínky a suchými konečky.

      Vymazat
  2. Proč 9/10 a ne 10/10? Já ho tedy ráda používám a taky mám pocit, že se po něm moje vlasy lesknou mnohem víc, než po CHI. Trochu mi vadí ty silikony, ale na vlasy se aplikuje vždy jen malé množství, tak mi snad nevypadají :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože 10/10 je příliš vysoká meta :)

      Vymazat
  3. Zrovna jsem si ho dala na vlasy, taky mám tu malou lahvičku, vystačí mi tak na měsíc-měsíc a půl, za 60 korun úplně super :))
    a už si ani neumím představit, že bych si ho po umytí do vlasů nedala, na tu moji slámu je to zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já biosilk miluju! Je to nejlepší olejíček, který jsem kdy vyzkoušela a už si na vlasy žádný jiný nedávám:)

    OdpovědětVymazat
  5. já ten jeho smrad nesnáším, tím pádem i celý olej ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, konečně někdo, kdo jeho vůni vnímá stejně jako já. Já už si začínala připadat divně, když všude čtu, jak krásně voní. Jako fakt jako? Jeho účinky super, hebké, lesklé a uhlazené vlasy jsou prima, ale už při prvním použití když jsem říkala přítelovi, ať si sáhne na moje vlasy, jak jsou krásně heboučké, tak hned říkal, že to sice jo, ale že to teda smrdí jak kolínská nějaké stoleté babičky :-D Škoda, jinak by to byla dobrá věc.

      Vymazat
  6. Mně až tak nevyhovuje, mám po něm hodně mastné vlasy. A to je mám jinak extrémně suché...

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám pocit, že je lepší než CHI. :) Vůně mi v lahvičce smrdí, ale na vlasech se trochu rozloží, tak už to potom není taková hrůza... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak u mě byl mezi tímhle a CHI rozdíl ten, že oba nic nedělaly, oba mi smrděly, ale tenhle o něco víc:-D

    OdpovědětVymazat
  9. s tim vubec nemam zkusenost! ale pouzivam morrocan oil a ten je super, krasne voni a zjemnuje vlasy
    mimichodem te zvu ke mne na blog na giveaway
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  10. Taky s tím nemám zkušenosti ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto s Tebou souhlasím (dokonce mám v tom hliníkovém "víčku" taky dírku udělanou špendlíkem) :D Celkem trpím na suché konečky (přece jenom jsou moje skoro půlmetrové vlasy dost zatěžovány), a Biosilk mi moc pomáhá.

    OdpovědětVymazat
  12. A já už si myslela, že jsem jedinej exot, komu CHI s vlasama nic neudělá :)) mám úplně stejné zkušenosti jako ty - CHI pro mě bylo zklamání, Biosilk naopak vlasový zázrak, nedám na něj dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  13. za mna oleje nie mam vlasy vselijake len nie suche :) ale viem ze plum nanho neda dopustit takze asi na nom fakt nieco bude a ohla by som odporucit sestre a mame

    OdpovědětVymazat
  14. Bych konečně někde ráda schrastila ten CHI pro porovnání. Biosilk se mi zdá bezva, střídám ho s Macadamií olejem a ta malá lahvička mi (i při asi čtvrtročním pravidelném používání samo o sobě!) drží už asi půl roku!! Ale dávám jen do konečků.
    Nějaký nápad kam pro CHI? Nechci platit poštu e-shopům...
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!