čtvrtek 2. května 2013

Dermacol Pure Gold make-up

Tento make-up jsem si pořídila v rámci výhodné nabídky Dermacol e-shopu, takže mě vyšel na pouhých 79 Kč, což je nádherná cena. Z jejich nabídky mě zaujal asi nejvíc a dle recenzí na internetu to vypadalo slibně. Už jsem ho pořádně vyzkoušela, takže je čas na zhodnocení.

Moc se mi nelíbí tyhle Dermacol flašky, ve kterých najdete některé jejich make-upy. Přijde mi, že jsou staromódní a doufám, že se brzy dočkáme nějakého nového "převleku". Sympatická mi ovšem je pumpička, protože hygienická aplikace je u něčeho, co si dáváte přímo na obličej, víc než důležitá. Tato pumpička jde navíc zmáčknout i jen do půlky, takže si můžete regulovat množství.



Make-up je tak akorát tekutý, nešplíchá okolo jako třeba Affinitone, ale dobře se roztírá. Já ho nejraději nanáším Hakuro štětcem, ale dá se pohodlně aplikovat čímkoli, včetně houbičky. Odstín jsem vzala automaticky ten nejsvětlejší, na ruce sice může vypadat pořád dost tmavý a divný, ale já mám úplně jinou barvu rukou než obličeje. Vězte, že na tváři mi celkem sedí.



Odstín je lehce dorůžova, takže na mé žluté ruce vypadá prapodivně - pokud máte opravdu silný žlutý podtón, asi to nebude nic pro vás. Make-up by měl rozjasňovat pleť a odstraňovat známky stárnutí. To druhé nemohu potvrdit ani vyvrátit, ale co se týče rozjasnění, tak tam by se něco našlo. Opravdu totiž pleť jemně rozzáří, vypadá odpočinutěji, možná je to i díky narůžovělému odstínu. Nemusíte se bát žádné velké mastnoty, zcela matný výsledek sice nedodá, ale je to tak nějak normální, pudr je nutností, ale to u všech make-upů.



Výdrž je dobrá, celý den s pudrem zvládá, na pleti necuckovatí ani nedělá mapy. Já jsem z něj celkově velmi překvapená a stal se z něj můj nejoblíbenější make-up na běžný den. 

Hodnocení: 9/10

A co vy, zkoušeli jste ho už? Nebo máte nějakého jiného oblíbence?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

21 komentářů:

  1. Zkoušela jsem a taky jsem si ho hodně oblíbila... jako každodenní makeup je úžasný

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsem, mám May Factor. Ale s těmi lahvičkami máš pravdu, jsou takové staromodní:)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem ho a je dobrý, ale momentálně používám každý den make up od Clinique, někdy od Bourjois healthy mix a ty jsou prostě lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. souhlasím, flaštička v kombinaci s etiketou a zlatou pumpou mi evokuje mý OBLÍBENÝ devadesátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Nosím k tomu mrkvový džíny do pasu.

      Vymazat
  5. No mě ta růžová nesedí, já si připadám jako prasátko s tou jedničkou :D A ta pumpička mi přijde, že mi s ní právě to množství regulovat moc nejde, třeba půlpumpička se mi moc nedaří :( Kdyby byl do žluta, tak je to moje number one...Jinak také jsem využila té akce, tak mě to tolik nebolí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, já jsem podtónem pořád tak někde na hranici růžové a žluté, takže mi sedí :). Jinak mně se daří pumpovat i napůl, ale je fakt, že to chce jistou ruku.

      Vymazat
  6. Nevypadá špatně, ale momentálně nemám potřebu kupovat si make-up. Ten obal, to je ovšem retro jak bič :). I obal prodává, a Dermacol, zdá se, to ještě u některých výrobků moc nepochopil.

    OdpovědětVymazat
  7. Nezkousela...momentalne jsem nadsena z Covergirl 3v1, coz by mela byt obdoba Max Factor FaceFinity. A krasne ti ladi lak s obalem make-upu=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, od Covergirl jsem ještě nic nezkoušela, ale po shlédnutí pár dílů ANTM bych zkusila :)

      Vymazat
  8. chtěla jsem si ho koupit, ale vadí mi , že nemá SPF

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je tohle u make-upů stejně jedno, podle mě fungují jako mechanická bariéra samy o sobě...ale já celkově SPF moc neřeším, to je pravda.

      Vymazat
  9. Dermacol má občas něco docela dobrého, naposledy jsem vzala na milost tu jejich bázi pod make - up :). Na tomto se mi líbí ta lahvička :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi asi jediná, komu se líbí ;). Věř, že produkt uvnitř je lepší!

      Vymazat
  10. Nezkoušela jsem ho, ale vypadá zajímavě :) A ten zlatý lak co máš na fotce je úžasný ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéžiš, já už po něm minule koukala, když jsi se o něm zmiňovala jako o svym miláčkovi a ještě že jsem si ho nekoupila, když mluvíš o tom odstínu dorůžova. Hned se mi totiž vybavil make-up taky od Dermacolu, s podobnou lahvičkou, jen s etiketou dočervena a stříbrnou pumpou, někde jsem ho výhodně koupila a opravdu vypadala jak upocený čunče! Žlutý podtón sice nemám, ale mám naopak právě pocit, že ten růžovej je třeba eliminovat a ne ho ještě podpořit, když už ho někdo má! :D

    OdpovědětVymazat
  12. With BullionVault you can buy physical gold & silver bars at current market prices.

    Register a free account now and get 4 g's of free silver as a welcome bonus.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!