neděle 12. května 2013

Dubnový Ladybox - recenze

Krabičky krásy mě pořád baví, ještě ze mě neopadlo to nadšení z překvapení, takže jsem se na dubnový Ladybox opět moc těšila. Musím ještě na úvod říct, že po tom, jak jsem si minule stěžovala na to, že mi z Ladybox týmu nikdo neodpovídal na moje zprávy, tak mi obratem došel dlouhý omluvný e-mail. Takže napraveno. Co se ale napravit nepodařilo je fakt, že InTime nikdy více. Tentokrát byl pán snad ještě méně flexibilní než posledně - byla jsem ráda, že mohu být ten den doma už dopoledne, ovšem až od půl jedenácté, tak jsem hned panu doručovateli volala. A on že ne, že na Praze 5 je dřív, že 10:30 je na něj pozdě a vracet se nebude. Tak jako WTF? Na co je taková doručovací služba? Při své další objednávce už jednoznačně volím Českou Poštu a jsem ráda, že Ladybox zavedl více možných způsobů doručení.



Teď už ale ke krabičce samotné. Líbí se mi "vyjarněný" růžový design, ačkoliv tuhle prasátkovou růžovou zrovna nevyhledávám, tak u krabičky mě to potěšilo. Líbí se mi, že Ladybox si jede dál ve svojí eleganci.



Anatomicals sprchový gel s vůní kávy



Anatomicals jsem vždycky měla za takovou hravou značku, mají fakt vtipné nápisy na obalech, je to takový LUSH, jen o něco méně přírodní. Sprcháč mě potěšil po všech stránkách krmě vůně - káva fakt není nic pro mě, já jsem na to ovoce, popřípadě květiny, však to víte. Jinak se mi ale líbí balení (praktická pumpička, palec nahoru) i konzistence. Vůně je opravdu intenzivní, zkoušela jsem sprcháč použít ráno, aby mě vzpružil - docela to fungovalo :).

MeMeMe rtěnka Elektra




Na MeMeMe jsem se těšila, protože od téhle značky ještě nic nemám a v současné době zažívá boom. Rtěnka mě nikdy neurazí, tahle je navíc v mega supr čupr zářivém a výrazném odstínu - fakt se mi líbí a docela mi i sluší, což mě překvapilo. Kromě toho je krásně krémová, nevysušuje rty, dlouho vydrží...podle mě se tenhle produkt hodně povedl.

Kiss My Face šampon a kondicionér


Nových zajímavých značek přírodní kosmetiky není podle mě nikdy dost, takže mi tohle kombo šamponu a kondicionéru udělalo radost. Výrobky mi vystačily asi na tři umytí a musím říct, že byly moc příjemné. Šampón sice nepění tolik, jako chemie, ale vlasy umyl dobře a kondicionér jim dodal trochu péče. Pořád jsem sice po umytí musela použít olej na vlasy, ale to se mi u bezsilikonových kondicionérů stává. Palec nahoru!

Eveline Cosmetics peeling



Jelikož mi zrovna docházel peeling od Lirene, tak jsem tento uvítala :). Překvapilo mě, že voní skoro stejně jako zmíněný Lirene - po mandarinkách. Obrušuje slušně, není moc jemný, ale zase to není takové sado maso jako třeba cukrové peelingy od LUSHe. Peelingem se podle mě nedá nic moc zkazit, ale že bych byla vyloženě nadšená, to taky ne.

Swisso Logical pleťový krém



Zepter :). No co vám mám povídat, prostě Zepter. Firmy, co vydělávají na lidské blbosti, nesnáším. Jednou vám povím historku, jak jsem se omylem dostala na jednu jejich předváděcí akci. Každopádně jsem od nich měla už krém na ruce a byl fakt dobrý! Takže jsem vyzkoušela i tento krém - je fajn, možná trošku mastný a silikonový, takže parťáci do konce života nebudeme, ale přišla jsem, viděla jsem...a to je tak asi všechno.



Kolem a kolem jsem tento měsíc našla víc výrobků, které bych si asi sama nekoupila, přesto u mě nakonec Ladybox vyvolal dobrý dojem - většina z nich mě totiž příjemně překvapila. Z dubnového balení musím nejvíc vychválit rtěnku MeMeMe, protože ta se v mojí sbírce skvěle vyjímá :). Květnovou krabičku už mám objednanou a těším se na ni, tentokrát mi ji dodá pěkně po staru Česká pošta.

A co vy, jak se vám osvědčil dubnový Ladybox? A co říkáte na rtěnku?
Těším se na vaše komentáře,
IYF

7 komentářů:

  1. Prosííím napiš o té předváděčce Zepter :)

    OdpovědětVymazat
  2. I'm really enjoying the design and layout of your website. It's
    a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often.
    Did you hire out a designer to create your theme?
    Fantastic work!

    my web site :: wwwwww.baraki.gotdns.com

    OdpovědětVymazat
  3. I like the helpful info you supply in your articles.
    I'll bookmark your blog and check again right here frequently. I am rather certain I'll
    be told many new stuff proper right here! Good luck for the following!



    My weblog; website

    OdpovědětVymazat
  4. Chci vidět rtěnku v akci! :-)
    Zajímají mě ty sprcháče, vůbec nevím kde se dá tahle značka běžně sehnat (v drogerku nedoufám ani v jednu, ale přece...? něco v Čechách? nic teď skoro nečtu, tak mi tyhle informace z blogů unikají). No a dtto pro Kiss My Face, ty bych zkusila ráda. Nejhůř prubnu ladyboxácký e-shop...
    Verunk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka je v akci vidět na fb ;). Zrovna dnes. Jinak Anatomicals nakupuj na Asosu, jinde nevím...

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!