čtvrtek 23. května 2013

E.l.f. - nové štětce

Ahoj všichni! Čas od času neodolám a vyzkouším nějakou novinku od elfu. Jelikož mám celkem ráda jejich Studio štětce, tak mě jejich poslední novinky v téhle oblasti nenechaly chladnou. Mám je už několik měsíců, takže je nejlepší doba na to, vrhnout se na recenzi. Co jsem si vlastně pořídila?



STUDIO špičatý štětec na make-up



Tento štětec jsem chtěla už nějakou dobu, co se týče typu - velmi podobný má ve své nabídce i legendární Louise Young, ale já jsem za něj nechtěla dávat horentní sumy, dokud jsem nevěděla, jak se mi s ním bude pracovat. Štětec má kulatý průměr, ale je nahoře seříznutý do kužele. Díky tomu se s ním dostanete dobře i na méně přístupná místa, například okolí nosu a očí. Překvapil mě tím, jak je hustý, po zkušenosti se stipple brushem jsem nečekala žádný zázrak, ale štětiny jsou opravdu solidní a pevné. Více mi vyhovuje na hustější konzistence make-upu, pokud se rozhodnete použít ho na make-upy tekutější, tak s ním zkrátka budete mít víc práce. Já jsem s tímhle štětcem moc spokojená a jsem ráda, že jsem si tenhle typ vyzkoušela.



Hodnocení: 8/10

STUDIO Malý Stipple Brush



Jak jsem byla nešťastná z velkého stipplu, tak tenhle se mi zdál být vhodný na menší plochy - na korektor, rozjasňovač, tvářenku...a jo, je to pro mě fakt něco jiného, než klasický velký stipple. Používám ho takřka denně, většinou na vklepávání korektoru nebo rozjasňovače. Štětiny nejsou sice extra husté, ale není úměrný polovině množství ve velkém stipple štětci. I tady mi ta moje stovka za štětec přijde dobře utracená.



Hodnocení: 8/10

ESSENTIALS Blending Brush



Mám za to, že štětců na blending není nikdy dost, proto jsem do košíku přihodila i tento ze základní řady. Neměla jsem příliš velká očekávání, chtěla jsem jenom něco, co použiju, když moje jiné štětce budou špinavé. Překvapilo mě, jak má štětec krátké štětiny, na rozmazávání si představuju něco širokorozchodnějšího, takhle ho spíš pasuju na crease brush. Není vyloženě špatný, nepelichá mi, ale nehodí se mi přesně na účel, pro který jsem ho pořizovala. Za 40 Kč mi to ale není líto.



Hodnocení: 5/10



Při psaní článku jsem si otevřela stránku elfu a narazila jsem tam ještě na pár kousků, které se mi zalíbily  například zkosený štětec na tvářenku nebo malý zúžený štětec, opět z řady Studio - asi si počkám na nějakou akci a otestuju je také.

A co vy, máte rádi štětce e.l.f.? Jak se vám líbí tyhle? 

Těším se na vaše komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Skvěle, chci si štětec na make-up objednat :)
    Fajn recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Štětce od elfu mám docela ráda, hlavně studio řadu, za ty peníze jsou fajn. :) Ten kulatý na make-up bych si možná i pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Štětce od elfu jsem měla jenom ze základní řady a upřímně jsem se vyděsila, co jsou to za hrůzy! :) Ty ze studio řady se mi líbí víc, ale zkoušet je nechci ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, já si taky objednala tu základní řadu a od té doby u elfu nenakupuju :D

      Vymazat
  4. osobne nemám rada ELF štetce, Zoeva sú lepšie :) tieto nevyzerajú zle, ale zrejme sú zo zvieracích štetín, čo ja nemôžem.

    OdpovědětVymazat
  5. štetce od elf ze studio řady mám také ráda. byli to moje vůbec první "lepší" štětce a nejsem zklamaná. Až na jeden teda na make up.:) Ale časem si plánuji začít pořizovat postupně kvalitnější!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem s "elfími" štetci naprosto spokojená, používám jen ty:)
    Mám velký stipple na bronzer, pak štecec na pudr a na tvářenku a ještě kabuki, z té základní řady ten smudge brush,blending a pak ještě ten placatý na makeup, ale používám ho k nanášení masek:)
    Fakt jsou nejlepší:)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju jejich flat top kabuki ze studio řady, který teda mají označený jako štetec na pudr. Nic lepšího na zapracování makeupu neznám :).

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si někdy na jaře kupovala velký stipple... ale byla jsem z něj celkem zklamaná. Pak jsem ale otevřela tvářenku, kterou jsem dostala k Vánocům a ten stipple je na ní ideální, takže nelituji. A hrozně se mi líbí design. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!