středa 22. května 2013

FASHION TAG - too sexy for your party

Ahoj všichni! Nedávno jsem na blogu Evelin's objevila tento tag a zdálo se mi příhodné využít ho coby odpověď na častou vaši otázku - jak se oblékám. Připojila jsem i několik ilustračních foto z mé sukromé sbírky, aby dělaly doprovod coby vizuální ztvárnění mého super-new-wave-oldschool-model-trash-I'msolazytodressuptoday stylu. Jdem na to :).

1. Jak bys popsala svůj styl?

Od všeho něco. Nejvíc se mi líbí takový ten modelkovský styl oblékání alias kus vlajícího hadru na legíny/úzké kalhoty, k tomu výrazné prsteny/náramky/visací věci na krk + kožená bunda + sluneční brýle. V tom se cítím nejpohodlněji a nejvíc komfortně, báječně to totiž zakryje veškeré čnící špeky. Jsem hodně vysoká, takže se snažím oblečením trošku svou výšku srazit - proto mám radši delší trička a topy, pokud možno, aby visely směrem k zemi - připadám si pak menší :). Pokud se mám obléct za třicet vteřin, vezmu černé kalhoty, tričko, sáčko a něco visacího na krk nebo velkou šálu. A ačkoliv by mi asi víc slušel takový ten klasický styl se sukněmi do pasu vypasovanými kabátky á la Stepfordská panička - tak ten fakt nemám ráda a nenosím ho. Mám ráda, když to vypadá, že jsem si na oblečení nedala moc záležet, žádný look vyladěný do detailu, ale trošku to dohromady ladit musí. Taky mám ráda geometrické vzory, jednoduché barvy, cvočky a hranaté ozdoby, krajku, kožešinu, peří, kůži, kovy a všechny méně obvyklé materiály. A trička na jedno rameno.

kraťasy, šála, kožená bunda. a tlustý nohy, vím o nich, nebojte.
2. Co tvoří základ tvého šatníku?

Černé úzké kalhoty, ty musím mít vždycky, ideálně tak dvoje, naopak nemít džíny by mi ani moc nevadilo (pokud to nejsou černé džíny :). Pak kožená bunda (nebo koženková, ov koz), černá a bílá trika a tílka, kraťasy (černé a džínové) a černé (nebo jiné neutrální) vypasované sako. Z toho jsem v podstatě schopná oblékat se každý den. Příliš nenosím sukně, protože mi přijdou nepraktické, mám fóbii z toho, že někam půjdu v sukni a  budu muset někam zrovna lézt a někdo uvidí můj zadek nebo zafouká vítr a vyleze mi zadek...a tak. Nějaké sukně a šaty ale mám, ovšem je pro mě těžké si nějaké koupit, aby odpovídaly mému oblíbenému stylu, protože většina sukní je dneska buď krátká á la děvka nebo do pasu a do áčka nebo úzká á la sekretářka. Takže mám doma takový mix všeho možného a do zábavnějšího stylu to dolaďuju zbytkem věcí. Popravdě jsem ještě neobjevila sukni, která by se mi líbila a zároveň mi slušela.

šaty a speaker's corner
3. Co je nejdražší věc v tvém šatníku?

O první místo soutěží kožené kozačky s.Oliver a zimní kabát Warehouse.

4. Jakou věc by sis přála pořídit?

Když mluvíme o úplném snu, tak sáčko Chanel (úplně ho vidím v nějaké trashy kombinaci s roztrhanýma džínovýma kraťasama :D), kabelku Chanel, šaty od Christiana Lacroix, psaníčko The Knot, dlouhé vlající šaty Lanvin....no, obecně je značek,od kterých bych chtěla "něco" hodně, takže poskočíme spíš k reálným přáním. Chtěla bych lepící pistoli, abych si mohla na věci nadělat cvočky a další ozdoby :). A černé plavky, dlouhé černé šaty bez ramínek (vlající) a kožešinovou vestu. 

5. Kolik utrácíš za oblečení?

Celkem málo, protože se soustředím hlavně na kosmetiku :). Taky ráda lovím v sekáčích, což je levná zábava. A navíc už strašně moc oblečení mám, tak je mi to blbý hromadit další. Obvykle za měsíc za oblečení nedám víc jak 1 000 Kč. 

onen warehouse kabát
6. Jaká jsou tvá nejoblíbenější místa, kde nakupuješ?

Stylově se mi hodně moc věcí líbí v Reserved a na Asosu. Taky H&M samozřejmě, jenže tam mě poslední dobou štve kvalita. A ačkoliv třeba New Yorker je obchod, kam jsem dřív dlouho nepáchla, tak teď si tam občas něco koupím, hlavně mají dobré doplňky. Dřív jsem měla dost ráda F&F, protože reflektovali současné trendy, ale přijde mi, že se to tam čím dál tím víc podobá Marks&Spenceru (což není primárně špatné věc, ale já tomu říkám "obchod pro kmety"). Jsem asi divná, ale málokdy nakupuju fakt drahé věci, protože mně oblečení dlouho vydrží, jak ho mám hodně. I levné boty mám třeba tři roky, přičemž drahé mi vydrží stejně tak. Primárně se spíš než podle ceny rozhoduju podle kvality materiálu a ušití, což je věc, na kterou hledím u skoro každé věci, co si kupuju - ne, nechci nic extra, ale aby to zkrátka jen odpovídalo ceně.

7. Jaká je tvá oblíbená vůně?

Chloé Intense.

8. Jaký styling vlasů máš nejraději?

Velké objemné vlající vlasy :). Nebo smotanec vyrobený z velkých objemných trochu navlněných vlasů. Není náhodou,že přesně takové vlasy nemám :D. Sama nosím nejčastěji rozpuštěné, v pseudodrdolu nebo culíku.

9. Co si oblečeš, když potřebuješ jít rychle ven a nemáš ponětí, co si vzít?

Když je teplo, tak kraťasy, triko a sako + šátek. Když je zima tak totéž s úzkými kalhotami. A baleríny nebo sandály. Kvůli své výšce podpatky příliš nenosím, nemám ráda být vyšší než všichni ostatní, připadám si pak jako "Is the circus in town?".

champs elysées - tričko na jedno rameno, kraťasy, visací věc na krk 
10. Jmenuj módní trend, který chceš, aby se vrátil a zůstal?

Já jsem celkem spokojená tak, jak to je, žádná oblíbená "léta" nemám. Já totiž módní trendy nějak nehrotím, oblékám se tak, jak se mi chce. Spíš bych si přála, aby se lidi o sebe víc starali a aby nechodili oblečení jak na horskou túru nebo ženy jako staré panny/šlapky.

A jak se oblékáte vy, co se vám líbí a nelíbí? Budu se těšit na komentáře,
IYF

















28 komentářů:

  1. No vidíš, úplně jiné než já... :)
    Můj článek se publikuje zítra, tak to nijak víc komentovat nebudu... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! V mnohém jsem se poznala, v mnohém jsem poznala svůj styl, ikdyž nejsem do módy úplně zapálená a často jí kupuju jenom z nutnosti:-). Ale líbí se mi plno věcí, jen nejvíc utrácím za kosmetiku. Poslední věta (o túrách a šlapkách) je dokonalá a vystihuje všechno:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji :). Ale je otravná na upravování, tak jsem od ní upustila.

      Vymazat
  4. Já mám problém, že utrácím za věci, které se pak dost blbě kombinují a nemám pro ně tolik využití, takže jsem si poslední dobou nařídila kupovat hlavně jednobarevné a střihově klasické oblečení, které se nejlépe kombinuje a přidávám víc doplňků. A ty vlající trika jsem si taky oblíbila, na maskování špeků jsou ideální :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nejlepší, klasické věci + doplňky, z toho se člověk může oblíkat pořád :)

      Vymazat
  5. "tlusté nohy" a "zakrývání špeků" mě u Tebe velmi pobavily. Viděla jsem Tě několikrát na žívo a pěkně kecáš:) V módě se asi neshodnem (já jsem naopak malá, takže se snažím se zvyšovat a sukně a šaty do áčka i pouzdrovky miluju, MS jsem měla moc ráda, ale kvalita šla taky do háje...), ale vždycky Ti to moc slušelo. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Verčo. No není to ideální, ta postava, dokázala bych si ji představit lepší :)! Ale toto spíš byla prevence proti anonymům, kteří jsem čekala, že si zgustnou na mých nedostatcích.

      Vymazat
  6. Zajímavé, nemohla bys ale radši napsat tu příhodu o prezentaci Zepter?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si budu asi spíš psát, co chci a kdy chci :).

      Vymazat
  7. Milá In your face, taky nevím, kde bych ty špeky měla hledat. Lupou? Jinak pěkný článek, jen bych Tě ráda upozornila, že "komfortní" znamená to samé co "pohodlný", akorát se jedná o slovo přejaté z angličtiny. Napsala jsi tedy, že se cítíš "nejpohodlněji a nejvíc pohodlně". Na slovo komfortní jsem tak trochu alergická, stejně jako na slovo benefit ve smyslu "výhoda".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že je to synonumum :). Ale děkuji za upozornění, asi jsem ho použila poněkud nešťastně. Jsem hrozná a raději nebudu nikde prozrazovat, že ty články po sobě většinou nečtu...je to můj zlozvyk.

      Vymazat
  8. A není ti líto těch zvířátek, jejichž kožešinu nosíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpověď hodná studentky vysoké školy... Můžeš se nad tím prosím zamyslet?

      Vymazat
    2. a) nevidím důvod b) odpovídám jen na slušně psané komentáře, takže příště zvaž věty jako "odpověď hodná studentky vysoké školy".

      Vymazat
    3. Jak chceš léčit lidi, když nemáš soucit ani se zvířaty? Opravdu tě nikdy nenapadlo, jak "krásný" život i smrt prožil živý tvor jen pro to, abys ty měla fešácký kožíšek? A pokud tě na krutou pravdu někdo upozorní, umíš se tomu jen smát...

      Vymazat
    4. Ted váhám, jestli ti tady tu tvoji hysterii smazat nebo nechat pro zasmání i ostatním, ale jo...asi nechám :). PMS je blbá věc, já vím, ale tady jsi totálně offtopic. Jednak mluvíš o nesmyslech, o kterých tu nikdo nic neříkal a jednak urážíš. Doporučuju strčit hlavu do ledové vody a pak psát.

      Vymazat
    5. Já myslím, že problém tkví v "Taky mám ráda geometrické vzory, jednoduché barvy, cvočky a hranaté ozdoby, krajku, kožešinu, peří, kůži..."
      K tomu bych připodotkla, že výroba všeho ostatního, z čeho se tak oděvy a obuv tvoří, je k přírodě a zvířátkům hyperšetrná :-P
      Doporučuji spíchnout si sukénku z rákosí a na nohy stébly trávy heftnout listy lopuchu. V našich klimatických podmínkách poněkud na dvě věci krom jednoho měsíce v roce, kdy to bude celkem komfortní, ale což - zvířátka budou hýkat blahem a tví pacienti zajisté taky :-)

      Vymazat
    6. Aneb : jmenuji se Bouře a mám šaty z ječmene :D

      Vymazat
    7. Opravdu nevím, co je na utrpení zvířat (obzvlášť kožešinových, která trpí jen a jen pro parádu paniček) legračního...
      Offtopic to není, v článku se na dvou místech zmiňuješ o tom, jak ráda nosíš/chceš nosit kožešiny.
      Utrpení nevinných zvířat není nesmysl.
      Čím jsem tě urazila?
      Asi ale opravdu nemá smysl se s tebou o tom bavit, vidíš jen svou parádu a to, že kvůli tomu trpěla zvířata, tě nezajímá.

      Vymazat
    8. Utrpení je tvůj způsob vedení diskuse. Kožešiny se, pokud vím, říká i těm umělým, netřeba to zdůrazňovat. O jejich přínosu ku prospěchu životního prostředí by se jistě dala najít spousta informací, jejich výroba bude lahůdka.

      Vymazat
    9. Milá Anonymní, tak konec legrace. Já jsem si z tebe od začátku utahovala proto, že jsi z článku vyčetla něco, to tam napsáno není a jala ses vášnivě diskutovat. Přirozeně pravé kožešiny nenosím. Kdyby už nic jiného, tak víš, kolik taková pravá kožešina stojí? Já jsem studentka, co chodí na brigády...už z toho musí být logicky jasné, že nenosím kožich z norka a podobně. Měla jsem na mysli kožešiny umělé, materiál "kožešina" byl myšlen co se týče vzhledu, nikoli původu.
      A dál - přijde mi, žes prostě v článku chtěla najít "to svoje", aby ses mohla rozčilovat, proto mi přišlo irelevantní o tomhle nějak seriózně diskutovat. Navíc, když jsi mě začala obratem obviňovat z věcí, co jsou čirá lež (například, že nemám ráda zvířata) nebo rovnou urážet (jak mohu léčit lidi, když...). Tvoje reakce je přehnaná a proto jsem ti ani nemohla odpovědět jinak, než jsem odpověděla.

      Vymazat
    10. INF, v tom případě se omlouvám. Většinou ženy touží po kožichu z norka, ne po vestě z umělé kožešiny... Měj se hezky, dobrou noc.

      Vymazat
  9. Já jsem Marks and Spencer taky dlouho nemusela, ale poslední dobou mám odtamtud pár super šatů ze slevy, květovanou mikinu, nějaké botky a pár jiných věcí. A hlavně jsem tam objevila džíny, které mi opravdu sedí - jak velikostně tak i na mou 180 cm vysokou postavu. Takže mám teď odtamtud ze zimních slev několik naprosto suprových obtažených džín, různě barevných a teď jsem i tam koupila opět se slevou super černé, dole klasicky široké. Ale obecně tam mají věci spíš tak na mojí mámu, která tam docela nakupuje :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy na džíny, také mám problém je sehnat :)

      Vymazat
  10. Mno jo, už je to jasný, jsem kmet:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!