pondělí 27. května 2013

Letem světem - samoopalování

Ahoj všichni! Jsem jedna z těch bledulí, co se se svým vyblitým vzhledem odmítají smířit. Ať si kdo chce, co chce říká, tak vypadám jako nemocná, respektive jak já říkám "jako kdyby mi někdo nablil na obličej". V důsledku toho jsem vyzkoušela pár přípravků, které mají se zdravou barvou kůže trochu pohnout a dnes vám sdělím své zkušenosti.

Začalo to samoopalovacím mlékem Astrid, které nevím, kolik teď stojí, ale moc přes stovku to podle mě nebude. A víte co, ve světle budoucích událostí (nyní už minulých) není zas tak hrozný, je to takový ten klasický samoopalovák, se kterým si musíte dávat pozor na fleky, ale udělá ten stejný efekt jako někteří jeho dražší kámoši.


Astrid byl ale trochu silný kalibr, takže jsem pokračovala s Nivea Summer Beauty mlékem s kapkou samoopalovací látky. Doufala jsem, že mě bude opalovat postupně a tudíž ho mohu rozetírat laxněji. No měla jsem fleky jako blázen. Stejně starostí jako s klasickým samoopalovákem, méně viditelný výsledek. Tož to asi ne.



Protože se mi obličej opaluje o něco hůř než tělo, zkusila jsem i pár krémů na obličej. Garnier i Balea udělaly na mé tváři to samé - nic. Efekt žádný, stále stejná běloba. Nevím, čím to je, že mi na obličej nefunguje nejen slunce, ale ani samoopalovák.



O L'Oréal Nutri Bronze jsem tu už jednou psala a můj názor se nemění. Je fajn, pokud jste líní na pořádné rozmazávání, ale na druhou stranu je fakt, že jeho efekt není nijak velký, je třeba ho mazat skoro každý den, a tak rychle ubývá.



Alverde má docela fajn samoopalovací emulzi, pokud jste na tu přírodu. Opaluje dobře, fleky spíš nedělá. Ale smrdí jako všechny ostatní.


Musela jsem samozřejmě vyzkoušet i legendární Ryor. Upřímně - obyčejný samoopalovák jako každý jiný, nevidím na něm nic extra. Zkusila jsem ho i na obličej a opět neudělal nic. Na tělo je ovšem fajn, jen je opět potřeba dát si pozor na důslednou aplikaci.


Nezbylo mi než jít s legendami do o něco vyšší cenové kategorie a našetřila jsem si na Fake BakeMusím říct, že z hlediska nedělání fleků, pohodlnosti aplikace a pěkného výsledku je to můj favorit. Stojí sice milión peněz, ale pokud jste trošku líné a chcete se i tak hezky opálit, můžu vám tyto výrobky doporučit. 



Nakonec to dopadlo tak, že momentálně nepoužívám nic (ovšem Fake Bake mám stále v zásobě) a čekám na slunce. Kéž by mi ale konečně trochu opálilo obličej a nedělalo jen hnusné pigmentové skvrny na nose.

A co vy? Opalujete, samoopalujete, solárkujete? Nebo si udržujete aristokraticky vyblitou pleť? ;)

Těším se na komentáře,
IYF

21 komentářů:

  1. Taky nechci byt vyblita :o) lehce solarkuju a nohy si mazu tim Alverde, ale me nesmrdi tim typickym samoopalovacim smradem, ja z nej citim rum :o)) teda taky nic moc, ale lepsi nez tem samoop. smradek.. a na kuzi uz citit neni.. narozdil od spreje Yves Rocher, ktery mi zamoril povleceni a citila jsem ho velmi intenzivne jeste druhy den.. a to jsem si s nim strikala jen nohy :o))

    OdpovědětVymazat
  2. Nesolárkuju, neopaluju a na samoopalování jsem líná. Asi se raději smířím s osudem sýra, protože mám i tak pocit, že se opaluju rok o roku hůř a čím dál tím dřív se na sluníčko spálím... :(

    OdpovědětVymazat
  3. ja som samoopalovala, ale v prvom rade musim chytit zaklad, lebo inak ...flaky..:/

    OdpovědětVymazat
  4. Já se mažu krémem s SPF 30, nosím košile s dlouhým rukávem, nosím klobouky, abych hnědá nebyla! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš potom takovou protichůdnou přezdívku :-)

      Vymazat
  5. Ja slunicko a opalenou plet miluju, ale v nasich zemepisnych sirkach je to poslednich par let jaksi problem...takze v zime hresim a nekdy si zajdu do solarka a v lete nekam do tepla. Nastesti se mi hezky opaluje i oblicej, s SPF to neprehanim...ono clovek nevi, cim si vic uskodi, jestli tim slunickem nebo tou chemii v SPF kremech. A k samoopalovakum mam subjektivni neduveru...nepouzivam a ani neplanuju. Maximalne si pomuzu treba Sally Hansen make-upem na telo, kdyz chci trosku zvyraznit opaleni na nohou, ktere se mi opaluji pomaleji. A mela jsem radost, kdyz jsem v DM zahledla, ze Sally H. uz je dela krome spreje i v kremove podobe.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se chystám poprvé do solárka, abych byla alespoň trošku opálila a nebyla jako smrtka :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  7. U mě to začalo samoopalováním, vyzkoušela jsem kdeco, ale začlo mi to lízt na nervy, vždycky nějakej menší či větší flek, obarvený oblečení, malá výdrž. Jednou jsem si koupila samoopalovací nástřik, chtěla jsem bejt u moře od začátku za hezkou a to jsem pěkně podělala, vymylo se to raz dva, ale opálit jsem se vůbec nemohla! Tak jsem prubla to solárko, a byla nadšená z toho, že jsem opálená OPRAVDU a všude a že můžu vylézt na slunko a nespaluju se a už jen ladím bronz, jeee, osvobozující:) Letos se teda zase chystám na pár návštěv. Protože je plno barev na oblečení, který si prostě bez opálení vzít nemůžu, je to o ničem a vyblitý a já pak tahám pořád černou a nebaví mě se tolik oblíkat :)Ale rozhodně to nijak nepřeháním, jde mi o zdravou barvičku...

    OdpovědětVymazat
  8. jestli chceš výbornej samoopalovák na úrovni zhruba fake bake, zkus si prohledat net a najít značku st.moriz, někdy bývá i na českejch shopech, fakt doporučuju :)
    Olga

    OdpovědětVymazat
  9. Mám mrtvolně bílou barvu a nestydím se za to, naopak. S černým oblečením je to ten správný kontrast. Nijak zvlášť se slunci nevyhýbám, jen se prostě nechodím nikam smažit ani neutrácím za samoopalovací přípravky. Jako bonus beru neurychlování stárnutí kůže a nezvyšování rizika vzniku melanomu.
    Nejlepší byly za studií stáže na operačních a porodních sálech, kde mě starostlivé sestry upozorňovaly, že kdyby mi bylo jen trochu špatně... Spolužáci kolem mě kolabovali a já nic:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, podlé tvé přezdívky tuším, že ti bledá barva přijde vhod ;)

      Vymazat
  10. Samoopalovaky nepouzivam, pritel mi rekl, ze jestli budu takhle smrdet, tak budu spat v obyvaku. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem samoopalováky nikdy nepoužívala, bojím se právě toho flekatění a náhodou se někde zapomenu namazat a budu mít bílý místa... Dávám přednost klasickému slunění, i když letos teda nevím nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja myslim, ze Mayove tim, ze v prosinci skonci svet jak ho zname, mysleli to, ze uz bude porad jenom zima!

      Vymazat
  12. Já jsem dřív chodila do solárka, ale musela jsem uznat, že to je fakt ptákovina na entou a nepotřebuju být opálená za každou cenu, samoopalováky nepoužívám, i kdyby to byl dobrý kompromis, tak se přes ten smrad nepřenesu :-). V zimě jsem sněhurka a v létě se zase dost dobře opálím, tak si podle toho kupuju i make upy. Co se dá dělat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v čem je solárko krávovina? :) Jen mě to zajímá.

      Vymazat
  13. Ahoj, kdy prosím napíšeš o tom, jak jsi byla na prezentaci Zepter?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to mám v mlze, mám teď v plánu hodně jiných článků, kterým dám přednost.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!