neděle 5. května 2013

Oblíbené výrobky za měsíc duben

Ha! Všimli jste si, že minulý měsíc nebyli oblíbenci? Ani ne, co? :) Nějak jsem na to zapomněla, ale dneska si je dáme. Nashromáždila jsem pár věcí, některé už možná znáte z recenzí, některé jsou novinka.

Nobilis Tilia zelený jíl už měl samostatnou recenzi a teď, po jeho spotřebování, musím uznat, že na čištění teček je fakt fajn Pořídila bych si ho znova, pokud bych nedostala tip na nový "odpórovač", tak ho musím vyzkoušet. Zatím vám neprozradím, co to je.

Avéne Cicalfate je sice fajn na všechno, jak už víte od Moory, ale já jsem si ho v poslední době oblíbila jako noční krém. Přes noc krásně zregeneruje pleť, je to pro mě nutná kúra hlavně před focením.

Hipp dětský krém je snad jediný krém v drogérii, ve kterém není glycerin. Už jsem o něm opět psala recenzi a po nějaké době, kdy ležel ve skříni jako příliš obyčejný. Teď jsem ho ale vytáhla a používám na den. Kromě obličeje ho můžete dávat kamkoli, kde se vám zamane.

Na Interbeauty jsem si pořídila i tento jednoduchý hřeben z kančích štětin. A musím dát zapravdu zastánkyním kanců. Oblíbila jsem si ho víc, než Tangle Teezer! A to je co říct. Vlasy mi rozčeše v pohodě, dá se použít na tupírování, na oddělování skupin vlasů - na všechno, tak jak to mám ráda, že :). Proto ho s sebou nosím všude.


Dermacol Pure Gold tu byl vcelku nedávno a stojím si za tím, že je to podle mě jeden z nejlepších makeupů z drogérie. Hodně ho má v oblibě i Hanny Brokolice.

Zlatý lak jsem koupila také na Interbeauty, je to nějaká no name značka, nebo alespoň pro mě. Ale zlatý lak je prostě bezvadný! Hrozně mě teď na jaro baví.

Maqpro je značka profesionálního make-upu z Francie, která je konečně dostupná i u nás zde. Už před nějakou dobou (než otevřeli český e-shop) jsem si koupila tohle trio make-up/korektorů a zamýšlela jsem ho na kruhy pod očima. Testování je stále v procesu, ale zatím mě baví.

Essence gelové linky jsem měla ráda už dřív. Nikdy by mě ale nenapadlo, že by mi mohly slušet zelené. Koupila jsem je v návalu nadšení za 10 Kč ve výprodeji Essence a od té doby je používám každý den. Drží opravdu perfektně, jen je třeba je pořádně odlíčit.

Real Techniques Contour Brush mám možná nejraději z celé kolekce. Výborně se s ním nanáší pudr pod oči, ale dá se s ním samozřejmě i konturovat, nanést rozjasňovač, tvářenka...další univerzál.

Kartáček na řasy jsem koupila v Rossmannu za dvacku, protože jsem ho chtěla. Je to totiž super věc při použití tužky na oči. Tahle spirála je ideální svým tvarem a pracuje se mi s ní nejlépe. Do obočí jen naťupkám tečky a pak rozčešu tímto kartáčkem.

Tak to jsou výrobky, které se staly mými dobrými kámoši na duben! Co na ně říkáte? Shodneme se v něčem? A co jste si oblíbili vy?

Těším se na vaše komentáře,
IYF



12 komentářů:

  1. jilovou masku taky pouzivam, mam znacku darphin a navnadila jsi me s tim hrebenem, mam dva tangle teezery, ale shanim nejaky takovy na tupirovani:)
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o kozenou crossbody kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Kde se dá koupit ten Nobilis? normos v drogerii? :) a jinak nejvíc závidím ty zelené linky... taky bych je chtěla ale v prodeji už nejsou :((

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na internetu nebo v různých obchodech s přírodní kosmetikou, například v Praze v BIOOO

      Vymazat
  3. Já mám nějaké masky s obsahem jílu :) Ten hřeben vypadá hodně lákavě, já mám svůj růžový tangle teezer :D

    OdpovědětVymazat
  4. Golden Rose je známá značka,mám oční stíny(výběr velký,to samé u laků) a laky na nehty.Jsem velmi spokojená.Kupuji v Praze v malé parfumerii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, díky za info, to jsem nevěděla :). Jsem lakový analfabet.

      Vymazat
  5. Potřebuju ten kančák a nemůžu ho nějak vygooglit :-( Nevíte někdo, kde sehnat tento typ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila bych hledat něco ve smyslu hřeben na tupírování, on je na to určen.

      Vymazat
  6. Golden Rose je velmi znama znacka lakov, ma mnoho edicii, momentalne ma s nazvom Jolly Jewels (napr. tu http://www.goldenroseuk.com/jolly-jewels-nail-lacquer, aj ked to nie je cela kolekcia). Laky su velmi kvalitne, dlho drziace, som prekvapena, ze ju nepoznas...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč jsi překvapená, že ji neznám? Patří to snad ke všeobecnému přehledu nebo co? Nás to ve škole ani neučili, představ si, vůbec nám vlastně o lacích nic neříkali. Ani v novinách nebo ve zprávách se o lacích příliš často nezmiňují, taktéž mé domácí encyklopedie obsahují velmi málo informací.

      Vymazat
  7. U nás má Golden Rose svůj obchod, svého času jsem tam nakupovala laky po kilech, ty nejlevnější asi za dvacku, no nebrat to :D Teď už jsem tam nebyla ani nepamatuju, kvalitní mi to nepřijde, proto mě celkem berou ty komentáře u tohoto článku :D B.

    OdpovědětVymazat
  8. Using BullionVault you may buy physical bullion bars at current market exchange rates.

    Create a free account today and get 4 g's in free silver as a welcome bonus.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!