středa 15. května 2013

Physiogel na tělo

Ahoj všichni! Lékárenskou kosmetiku mám ráda už od dob, kdy jsem poprvé vyzkoušela Cetaphil. Pokud se ale porozhlédnete po internetových kuloárech, zjistíte, že se často hemží diskuzemi "Cetaphil nebo Physiogel?" - zatoužila jsem tudíž i po té druhé propírané značce :). Dnes vám představím dva výrobky na tělo a příště si povíme o produktech na pleť.

Physiogel sprchový krém 150 ml

super kvalitní oříznutá fotka

Co říká výrobce: Jemný hydratační sprchový krém na mytí suché a citlivé pokožky vhodný pro každodenní péči. Šetrně odstraňuje nečistoty bez vysušení kůže. Pomáhá uchovávat pokožku hebkou a hydratovanou. S obsahem bambuckého másla a pleti vlastních lipidů. Nevysušuje, hydratuje.


Musím říct, že jsem se fakt těšila, čekala jsem opravdu hustý krém, něco jako Dove sprcháče - ve skutečnosti je to takový bělavý gel, něco jako to, co bývá populárním vyhledávaným výrazem u mě na blogu. Druhá věc, co mě překvapila, byla vůně. Je to jako bublifuk! Takový ten klasický bublifuk...no toto? Vzpomínky na dětství? Ačkoliv je to prostě "tak trochu jar", tak já se při použití tohohle sprcháče vždycky musí v duchu usmívat, protože mi to připomene, jak jsem lítala jako malá po chalupě s bublifukem. Co se týče jeho schopností, tak jsem opravdu zaznamenala, že vysušuje méně, než jiné sprchové krémy/gely. Myslím, že pokud máte problémy se suchou kůží a běžné věci do sprchy vám nevyhovují, tohle by mohla být pro vás zajímavá volba. Stojí cca 250 Kč.

Hodnocení: 7/10


Physiogel Tělové mléko 200 ml


Co říká výrobce? Hydratační tělové mléko s DMS technologií pro každodenní péči o suchou a citlivou pokožku těla. Posiluje ochrannou bariéru pokožky, dodává dlouhodobou hydrataci a chrání před vysoušením. Snadno se roztírá, rychle se vstřebává.

Tímhle tělovým mlékem se dostáváme k jedné věci, která se mi na výrobcích od Physiogelu nelíbí, naštěstí jen na některých - a to je obal. To čo je toto - taková oldschoolová lahvička, ale oldschoolová v tom špatném slova smyslu. No ale co, produkt uvnitř je důležitější, že. Na mléku se mi líbí, že se opravdu dobře roztírá, rychle se vsakuje a když ho natíráte na vlhkou pokožku, tak nedělá takové ty bílé šmouhy, což nesnáším. Hydratuje velmi dobře, nemá žádnou výraznou vůni a celkově je moc příjemné. Mohu ho doporučit především těm z vás, které nemáte rády silnou parfemaci. Pravděpodobně bych si ho koupila znovu. Stojí cca 370 Kč.


Hodnocení: 8/10

Kromě výrobků na tělo jsem vyzkoušela i čistící gel a krém na obličej - na ty se můžete těšit zase příště. Obecně jsem ale s touto značkou moc spokojená, je to podle mě dobrý lékárenský standard bez "keců okolo" a výrazných reklam. 

Měli jste už něco od Physiogelu? A nakupujete rádi kosmetiku v lékárně?

Těším se na vaše komentáře,
IYF




5 komentářů:

  1. Na kosmetice z lékárny jsem ulítlá ale ještě víc na složení takže dlouho koumám, porovnávám apod :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám moc ráda ten krém na obličej, sice jsem ho už dlouho neměla, ale když jsem brala Roacuttan, tak byl mým veelkým pomocníkem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna dneska to na mě odněkud koukalo jako reklama, to je mi náhoda... :)
    Zkušenost se značkou nemám, ale vypadá sympaticky... :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja teraz pouzivam iba a jednine krem z lekarne nic ine totiz nemozem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!