čtvrtek 30. května 2013

Physiogel na tvář

Máme tu druhou část na výrobky značky Physiogel - tentokrát tu, na kterou jsem se já těšila víc, čili výrobky na obličej. Physiogel krém je legenda sám o sobě, takže jsem byla hodně zvědavá, co může udělat pro mě. A dopadlo to celkem dobře!

Physiogel odličovací a čistící gel


Co říká výrobce? Odličovací gel pro každodenní péči o suchou a citlivou pokožku. Šetrně odstraňuje nečistoty a líčení z pleti. Díky komplexu látek zanechává pokožku hebkou a vláčnou, připravenou na následnou hydrataci. Nedráždí ani nevysušuje pokožku. 

Před nějakou dobou jsem vlastnila konkurenta Physiogelu - čistící emulzi Cetaphil. A na první pohled musím říct, že je to to samé. Stejná konzistence (vy-víte-co), stejná nevůně, stejný pocit na obličeji. Odličuje celkem dobře, můžete ho použít i na oči, protože nijak nepálí.


Dá se použít více způsoby, jak s vodu tak bez ní, já ho většinou jen jednoduše rozmažu po obličeji, promasíruju a smyju. Oproti Cetaphilu s ním mám možná o maličko méně silikonový pocit, což vítám. Ve výsledku vám ho určitě můžu doporučit, neudělá sice zázraky, ale na druhou stranu nepodráždí obličej. Koupíte ho za cenu kolem 220 Kč.

Hodnocení: 8/10

Physiogel krém 75 ml




Co říká výrobce? Physiogel Krém je založený na inovativní technologii DMS, která napodobuje kompozici a strukturu pleti vlastních lipidů. Lipidy obsažené ve Physiogel Krému díky ní zůstávají tam, kde jsou potřebné, a posilují tak přirozenou ochrannou bariéru pleti. Hypoalergenní krém dodává pleti dlouhodobou hydrataci a chrání před jejím opakovaným vysoušením. Má extra jemnou texturu a rychle se vstřebává. Po použití je pokožka hebká a hladká. Krém nezanechává mastný film. Je vhodný ke každodennímu použití.

Jak už jsem psala na začátku článku, tenhle krém je dost proslulý, ovšem v diskuzích jsem se také dočetla, že je spíš vhodný na suchou pleť. No a jak víte - já mám smíšenou a mírně problematickou. Krém je konzistencí o něco hustší tělové mléko a nijak nevoní. Dobře se roztírá, ale pokud máte mastnější pleť, tak se zcela nevsákne - budete s ním mít trošku lesklý obličej, bude zkrátka patrné, že jste si něco na obličej dali. Což mně osobně nevadí.


Dá se použít i pod make-up, nijak se nedrolí nebo nedělá neplechu. Pleť příjemně hydratuje a řekla bych, že je to prostě takový dobrý standard - udělá to, co člověk od krému očekává, ale nic navíc. Můžu ho doporučit i na citlivou pleť. Cena v lékárně se pohybuje kolem 330 Kč.

Hodnocení: 8/10


Výrobky Physiogel jsou podle mě dobrou alternativou k někdy zbytečně předraženým lékárenským značkám. Tím, že nejsou přehnaně parfémované, jsou vhodné i na citlivou pleť. Kosmetika splnila moje očekávání a všechny výrobky jsem si celkem oblíbila, pokud bych měla vybrat jednoho favorita, bylo by to asi tělové mléko.

Těším se na vaše komentáře!

Krásný den,
IYF

6 komentářů:

  1. Já jsem zrovna v procesu hledání ideálního pleťového krému, takže mi tahle recenze přišla vhod. Nad Physiogelem pouvažuju, děkuju za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Recenze vypadá velmi pozitivně, i účinky vypadají skvěle, ale stejně si nejsem jistá, zda prubnout zrovna tuto značku... Ne, že bych čekala něco špatného, jen k ní mám asi nějaký předsudek...

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem krém na obličej a musím říct, že byl fajn. Mám suchou pleť a hydratuje opravdu skvěle. Ale ty obaly...to je hrůza hrůz. Se člověk stydí to vystavit na poličku:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem jednu dobu casto pouzivala zmineny Cetaphil a byla jsem moc spokojena, protoze to byl presne ten typ pripravku, ktery nedrazdi, nevysusuje, moc nepomaha, ale ani neskodi. Jen mi prislo, ze dost spatne odlicoval...vzdy jsem nejdriv odlicila vlhkym ubrouskem a pak docistila Cetaphilem..sam by to asi nezvladl=)

    OdpovědětVymazat
  5. Krém tě docela zaujal, vypadá hodně dobře a od značky jsem ještě nic nezkoušela... Nicméně teď zrovna olejuju, ale zapíšu si krém na seznam "Co by, kdyby" :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, děkuju! :D Totiž, před pár lety jsem měla přesně tenhle krém (ačkoli bych přísahala, že se jmenoval jinak, ale obal a všechno odpovídá) a byl VÝBORNÝ. Pak se mi zlepšila pleť a změnila jsem pleťovou kosmetiku, no a na tohle zapomněla. V poslední době mám ale pleť zas hrozně přesušenou (na což přesně mi krém tehdy zabíral) a marně jsem se snažila si vzpomenout na to, co to tehdy bylo za výrobce/název... a teď to tu najdu! :D

    Eliška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!