čtvrtek 23. května 2013

Rozbalujeme květnový Ladybox - VIDEO

Hádám, že jste podle nadpisu neuhodli, co vás čeká ;). Video najdete zde:

http://www.youtube.com/watch?v=BrlTGqfnXNM

(video sem pak nahodím celé, ale to až se Youtube umoudří a začne ho vyhledávat)

Těším se na vaše komentáře!
IYF

8 komentářů:

  1. Páni, náhodou mi přijde, že máš krásně bílé zuby!

    Pobavila jsem se, působíš na mě moc příjemně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně teda zuby taky přijdou naprosto bílý, taky Elektru mám a právě na ní oceňuju, že zubům nažloutlej odstín nedává, snad i naopak :)
    A stejně jako slečna komentující nademnou jsem se pobavila, máš fakt sympatickej a přirozenej projev. Videa mi vždycky přišly trapný a nikdy jsem nedokoukala, ale tvoje jsou fakt zábavný, protože chybí jakákoli trapnost, nebo křečovitost :)

    A ten není-to-šampon kolagen je fajn, sám o sobě mi na pleti přišel podivnej, ale hned jak jsem si na něj (podle návodu) namazala krém, bylo to hrozně příjemný a celej zbytek dne jsem si musela sahat na pleť :) Masku jsem taky zkoušela, je super, ačkoli jsem se bála (protože mám spíš mastnou pleť, čekala bych teda hydratační spíš než výživnou), ale žádná mastnota se nekonala a pleť byla čistá, rozjasněná, zářící a hebká. A pak po tom kolagenu teda ještě víc. Stíny podrobím zítra zátěžovému 12 hodinovému pracovnímu testu a zbytek se mnou pojede na dovolenou :)
    Jo a teda ještě jsem zkoušela ten šampón a funguje moc hezky, jen mě přidusila dost silná parfemace. Mám suchý šampón Klorane, kterej voní krásně mátově, ale celkem vlasy přesušuje, což tenhle Lee zas neudělal. Tak jsem zvědavá, co na něj povíš ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě zatím šampon dobrý, mám doma ještě úplně extra levný Isana a kromě vůně na nichneshledávám velký rozdíl...

      Vymazat
  3. Bezva video :) A jestli ti to nejak pomuze v prehodnoceni nazoru, me se tve zuby taky nezdaly zlute :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jake bude dalsi tema ze serie tvych "popularne-naucnych clanku"? :-) Co treba vegetarianstvi, veganství a podobne uchylky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za nápad, to se mi líbí :). Úchylky v jídle by šly.

      Vymazat
  5. Proc neodpovidas? Jsi zla :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!