neděle 26. května 2013

Taft Keratin Complete stylingové produkty

Ahoj všichni! Je o ně docela známé, že vlasovému stylingu moc nedám, ale zas se to snažím změnit, vážně. Proto mě potěšilo, když jsem dostala možnost vyzkoušet výrobky z nové řady Keratin Complete od Taftu. Do rukou se mi dostal lak na vlasy, pěnové tužidlo i "oživující sprej". Keratin je v poslední době in přísada ve vlasových přípravcích, díky jeho posilujícím schopnostem a lesku, který má vlasům dodávat. Tekutý keratin si taky můžete nechat nažehlit do vlasů pro jejich dlouhodobé narovnání.



Pěnové tužidlo Keratin Complete s extra silnou fixací

Pěnové tužidlo je můj snad nejméně používaný výrobek, jsem na něj totiž opravdu líná. Celá řada celkem příjemně voní, z čehož jsem byla překvapená, mně ale naštěstí nevadí obvyklý odér stylingových přípravků. Musím říct, že silná fixace účesu se konala, docílila jsem s tímto tužidlem i celkem slušného dlouhotrvajícího objemu. Vlasy byly příjemně lesklé a zpevněné, ale ne příliš slepené. Jako nemůžete čekat, že budete mít s tužidlem ve vlasech stejný pocit jako bez něj, ale tohle mi přecejen přišlo o něco lehčí,než jiná tužidla, která jsem vyzkoušela.



Hodnocení: 6/10

Lak na vlasy Keratin Complete s extra silnou fixací

Laky naopak docela používám, mám totiž hodně lítací a neposlušné vlasy. Tenhle lak mi posloužil dobře, kromě toho, že vlasy zafixoval, tak jim dodal i trochu lesku. Opět mi nepřišly příliš slepené, podobný pocit jsem měla z inovovaného laku značky Wella. Ačkolvi slibuje fixaci extra silnou, tak mi nevytvořil na hlavě helmu, navíc se dal celkem snadno vyčesat obyčejným kančím hřebenem.



Hodnocení: 8/10

Keratin oživující sprej s extra silnou fixací

Tady mi především dlouho trvalo, než jsem přišla na to, jak ho "odjistit", aby fungoval :D. Nakonec se mi to podařilo. Nanášela jsem ho vždycky do vlhkých vlasů před foukáním, víceméně náhodně trochu do kořínků a trochu do délek. Vyhovovalo mi, že mi vytvořil na hlavě jakž takž objem, ale hlavně dodal vlasům texturu, což se svými jemnými chlupy dost potřebuju. Tenhle výrobek jsem si z celé řady oblíbila asi nejvíc a pokud máte jemné vlasy, které potřebují trochu zpevnit, jděte do něj. Ale nemusíte se bát, u tohohle výrobku mi přišla ta fixace spíš tak maximálně střední.



Hodnocení: 8/10

Nová řada od Taftu mě překvapila (ačkoliv Heidi Klum nesnáším) - oživující sprej i lak používám každý den, tužidlo jen, když se mi chce. Osobně ale nevím, jestli je mezi stylingovými přípravky opravdu takový rozdíl, jestli skutečně dokážou něco pro vlasy udělat - dejtě mi vědět v komentářích ;).

Krásný den,
IYF


5 komentářů:

  1. Mám taky jemné vlasy a střídám období, kdy tužidlo používám a kdy naopak ne – průběžně si o jeho vlivu na svoje vlasy dělám různé iluze:) Vždycky ale používám jen lehce tužící. Tohle vypadá dost zajímavě (ač mě děsí právě ta silná fixace), hlavně ten oživující sprej a slibovaná textura. Nepřidala bys fotku bez něj a s ním? Jinak super článek – až na to, že mě tak trochu postrkuje směrem k drogerii;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten oživující sprej vypadá dobře, mám taky jemné vlasy, takže by se hodil :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten posledni pripravek asi zkusim, diky za inspiraci:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  4. Já na vlasy nepoužívám nic, teda něco jo, třeba hřeben a tak,šampon žejo a podobný věci, ale nic ze stylingových přípravků nemám ani nějak neplánuji koupit. No proč ale vůbec reaguju - taky nesnášim Heidi :-D Sorry za hejt, ale muselo to ven!

    OdpovědětVymazat
  5. Heidi bych pretrhla reklama na rasenku, koupim si ji a vyschlotina i kdyz byla zatavena ve folii. K lakum z teto rady jsem se dostala nahodou, byly v akci, tak jsem si poridila na vyzkouseni, nemuzu preci pouzivat stale to same a musim rict, ze mi celkem vyhovuje. Stylingove pripravky mi ale musi vonet, jak to smrdi, evokuje mi to stare fialove hlavy a jeden strih u kadernice minuleho rezimu. Brrr

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!