pondělí 20. května 2013

Tangle Teezer - moje zkušenosti po dvou letech

Jak asi víte, tak na Tangle Teezer už nějakou dobu nedám dopustit. Dostal se i do žebříčku pěti výrobků na vlasy, které změnily můj život a dodnes trvám na tom, že má něco do sebe. Počáteční nadšení už ale opadlo a já ho mám doma téměř dva roky. Rozhodla jsem se proto, že je načase zhodnotit, co pro mě vlastně udělala a jestli je to i po dvou letech fešák.


Tangle Teezeru existuje několik typů, já jsem zvolila kompaktní, protože mi bylo jasné, že ho budu chtít tahat s sebou a ne ho mít jen doma vystavený na poličce. Cestovní verze má na sobě takovou krytku, kterou přikryjete štětiny - jednoduše se zacvakne, žádná věda, nezničí vám to nehty, takže nemusíte mít strach. 

Spoustě lidem vadí, že Tangle Teezery nemají rukojeť - to já moc nechápu, podle mě se tenhle drží v ruce úplně v pohodě, pro mě je to naopak pohodlnější. Jakmile má totiž nějaký kartáč delší držátko, tak s ním vypadám trochu jako šermíř amatér - nějak jako nevím, kam mám směřovat kartáč a kam rukojeť, obzvlášť v zrcadle, kde je vše obráceně...no tragédie. Navíc nerada šermuju s rukama nad hlavou, protože se bojím, že mi zase vypadne rameno. Absenci rukojeti tudíž vlastně oceňuju.



Tangle Teezer mě hned napoprvé vyděsil šíleným zvukem, který dělá, když se češete - fakt to zní, jako kdyby vám trhal úplně všechny vlasy, co máte. Ale netrhá, nebo alespoň mně ne. Rozčesala jsem s ním zatím i ty největší kudlance, co se mi podařilo na hlavě vytvořit, a to s minimálními ztrátami - nemůžu říct, že nevytrhne žádné vlasy, ale rozhodně je méně destruktivní než obyčejný hřeben (který používám obvykle).

Na TT taky vítám jeho kompaktnost, kančí kartáče jsou sice fajn, ale přijdou mi strašně gigantické. Já chci něco, co můžu nosit v kabelce (jo, kance taky můžu nosit v tašce...ale bude to velký a těžký, jako kdybych tam měla opravdovýho kance).



Jinak můj Tangle Teezer je sice už dědeček, ale není to s ním tak hrozné. Štětiny se začaly trochu ohýbat, ale není to nic dramatického - hřeben už sice není tak dokonalý jako při koupi, ale čekala jsem, že to bude horší. Takže ho můžu pořád doporučovat všem okolo. Je mi jasné, že nevyhovuje všem, některým lidem se opravdu tvoří dredy na hlavě denně, ale myslím, že pro hodně lidí to může být stejný zázrak, jako pro mě.



TT už ale nepoužívám tolik často - oblíbila jsem si kančí tupírovací hřeben, který mě učeše stejně dobře a má na držátku ještě takovou tu špičku na oddělování pramenů vlasů. Tím, že je tupírovací, tak není obrovský jako jiné kartáče a já jsem s ním maximálně spokojená. Kdybych ho ale neměla, pořád by byl pro mě Tangle Teezer jednička. Jsem zvědavá, kolik let mi ještě vydrží :).

A co vy, máte TT? A co na něj říkáte? Nebo radši kance?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

16 komentářů:

  1. Svůj TT mám už přes rok mám ten Elite v růžové barvě a jsem s ním naprosto spokojená i přesto, že jsem raději chtěla ten Compact jak máš ty, ale nevadí:)
    Mám i normální kartáč na vlasy se štětinami, ale TT si beru všude s sebou, ale poslední dobou se s ním češu i doma:D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrá a napínavá recenze :)) Já jsem ráda, že jsem si ho nakonec nekoupila, sestra dostala od kadeřnice zdarma, tak jsem ho prubla u ní a musím říct, že jsem z něj měla divněj pocit, jednak - opravdu na mě působil jak z psí výbavičky a pak když jsem se učesala - rozčesal sice pěkně, ale jako by mi na hlavě nic nezbylo, tak moc mi vlasy uhladil :D No a jsem zvyklá si vlasy vždycky trošku tupírnout, tak mě fakt zajímá ten kančí, ale zatím jsem ho nesehnala.

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím ho nemám, pořád mám pocit, že pro rovné, celkem řídké a nijak zvlášť se necuchající vlasy to úplně není. :)
    Nicméně k absenci rukojeti - ta by mi nevadila. I obyčejné všechny ostatní kartáče držím za tu horní kulatou část a ne za rukojeť. :)) Mám potom z toho česání lepší pocit... takový bližší. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja ho mám tiež a som spokojná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám hodně husté vlasy, TT mi jen uhladí ty horní, do "hloubky" prostě nejde. Hřebenem se potřebuji učesat a jít a ne si hrát s vlasy a česat je různě po vrstvách. Takže pro mě kvůli tomuhle průměr.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já ho mám tři roky a už je to na něm teda vidět, ale miluju ho. Mám mírně vlnité vlasy do půl zad jsem s ním učesaná třemi tahy. S normálním hřebenem to bývala práce na 5 až 10 minut. Ale jsem na něj už tak navyklá, že nejsem schopná použít nic jiného. Tuhle jsem právě musela nouzově použít hřeblo mého drahého a vypadávalo mi to z ruky. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj INF. Kdy bude zase nějaký poučný článek, jako byl třeba o PPP? Nemohla bys napsat třeba o problematice interrupcí? Díky a měj se ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, článek nějaký napsat určitě můžu, jen nevím, nakolik jsem kvalifikovaná mluvit o interrupci, když jsem tím sama neprošla? :) Ale můžu napsat svůj názor, to je jasné.

      Vymazat
    2. Tak samozřejmě, minimálně jako budoucí doktorka :) Do školy taky nepíšeš seminárky jen o nemocech, kterými jsi si prošla, ne? :) Už se moc těším na článek...

      Vymazat
  8. Kde se dá, prosím, sehnat kančí tupírák? Mám jen kartáč z Profimedu (drahej jako prase a blbě se čistí:)).

    OdpovědětVymazat
  9. Měla jsem ho - růžový :), ale pak jsem ho darovala sestře, protože mám opravdu hodně vlasů a s těmi si TT nedokázal poradit, neučeše do hloubky, ale jen po povrchu. Podle mého názoru je vhodný spíš pro lidi, co nemají tolik bujnou hřívu :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Teeda docela si me navnadila :) Vypada opravdu dobre a odolavam mu pomerne dlouho, takze ted si me nalakala na jeho koupi :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já opravdu rači kance, tenhle hřeben mi prostě nějak nepřirostl k srdci. Mám dlouhé vlasy s velkým sklonem ke knocení zamotávání a tak a zrovna tohle pro mě není zázrak, ale každému vyhovuje něco jiného a o tom to je :)

    OdpovědětVymazat
  12. mna uzdost navnadila kaja ale teraz viem po co idem na ebay:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tangle teezer miluju, díky němu mám vlasy hezčí, lépe drží tvar a jsou mnohem lépe upravitelné. Mám ten velký, klasický, ale tento kompaktní si určitě v brzké době pořídím! Navíc jej vyrábějí s ovečkou Shaun, čemuž zkrátka nemůžu odolat ;-).

    Moje postřehy o TT zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/02/tangle-teezer-sampon-dusy.html

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem jen a jen spokojená, a spousta barev a stylů se mi taky moc líbí, kdo by chtěl mrknout:
    http://drzazrzka.blogspot.cz/2014/03/vlasovy-kartac-se-kterym-rozcesavani.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!