sobota 1. června 2013

Avéne Cleanance čistící gel pro problematickou pleť

Ahoj všichni! Na tento čistící gel jsem byla navnaděna Terezkou z Bald and Pale a zalíbil se mi natolik, že jsem ho rovnou zakoupila. Došel mi totiž čistič na obličej a já jsem se po delší době rozhodla dát zelenou klasickému gelu. Avéne Cleanance čistící gel pro problematickou pleť koupíte v různých baleních, já mám 200 ml. Co se týče kosmetiky Avéne, mám s ní zatím sporadické zkušenosti, ale plánuju je rozšířit záhy, protože tenhle gel mě nalákal i do zkoušení dalších výrobků.


Moc se mi líbí balení, celkově mám fakt ráda lékárenskou kosmetiku, na tomhle gelu se mi líbí i dobře řešený uzávěr - jen s ním jednoduše pootočíte, žádné šroubování, otvírání, a tudíž žádné zdržování ani lámání nehtů. Snadno se s ním manipuluje i ve sprše. 

Gel má modrou barvu (a teď se budeme hádat, protože já často vedu s lidmi diskuze, co je modrá a co je zelená), trošku do zelena, ale zelený není :). Není moc hustý, tak akorát. Složení není žádná příroda, ale popravdě jsem to ani nečekala.


Nepění nějak dramaticky, ale jemnou pěnu udělá. Obličej se s ním myje příjemně a vítám, že se pak necítím jako sušenka, což se mi dříve stávalo s drtivou většinou gelových čističů. Nemůžu říct, že by vyloženě hydratoval, namazat se po něm musíte, ale není to takové to suché pnutí. Líbí se mi, že celkem pomalu ubývá, na jeden obličej mi stačí kapka velikosti padesátihaléře (pro pamětníky), takže po dvouměsíčním používání mi ubyla stěží pětina. Vzhledem k tomu, že jsem zakoupila rovnou dvě balení, tak spolu budeme asi na věčné časy a pro jistotu ho zmíním v závěti.


Oblíbila jsem si ho na každý den, používám ho dvakrát denně, večer po odličovači a ráno bez. Pleť je po něm příjemně svěží a vyčištěná, ale není zarudlá nebo vysušená. To z něj dělá moje číslo jedna a jsem ráda, že jsem si ho koupila. Avéne mám těď v hledáčku a plánuji si pořídit dalších pár věcí, tak zůstaňte naladěni na Avéne - notu.


Hodnocení: 8/10

A co vy? Máte zkušenosti s Avéne? A co byste mi od nich doporučili?
Krásný den,
IYF

9 komentářů:

  1. Já nedám dopustit na Avene Cicalfate, je to malý zázrak a moje stálice. A pak jsem si oblíbila jejich termální vodu, která obstojně zklidňuje pleť, mám sklony k dermatitidě a tohle celkem funguje. Naopak vůbec mě nenadchla jejich micelárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle gel jsem používala hrozně dlouho a byl skvělý. Ale jak se mi měnila pleť, tak mě začal vysušovat a vyměnila jsem ho za gel pro normální a smíšenou, taky od Avene, a jsem zase spokojená. Můžu doporučit i jejich krémy, jsou parádní a pomáhají :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jsi spokojená :-) Taky ho mám ráda, je to má stálice. Dvě 200ml balení jsem kupovala loni v dubnu a aktuálně mám spotřebováno asi 30ml z druhé lahvičky, takže zmínka o závěti je skutečně trefná :-)
    Jak jsem už někde psala, od Avene je fajn snad všechno, pokud si zvolíš věc vhodnou pro tvou pleť. Nedám dopustit na jejich termální vodu !

    OdpovědětVymazat
  4. S Avene mám bohaté zkušenosti, přes rok jsem používala jen výrobky od nich plus na odlíčení růžovou Biodermu a jednoznačně můžu doporučit Cicalfate, termální vodu, jejich opalovací přípravky a řadu proti červenání..A co si pamatuju, tenhle gel jsem měla taky moc ráda :)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám z této řady od Avene čistící gel, tonikum a seboregulující emulzi a jsem spokojená. A ráda bych od nich vyzkoušela taky čistící masku.

    OdpovědětVymazat
  6. tento gel mám moc ráda, pak ještě mají jeden, ten má bílý obal a ten jsem používala v době, kdy jsem si přesušila obličej kde čím na akné, tak ten byl taky super, byl to spíš mycí krém než gel, celkově tu jejich řadu na akné mám ráda a pak je ještě super jejich hydratační krém, mají ho ve verzi tuším s SPF20, ale zatím jsem ho měla jen 2x ve větších vzorcích.

    OdpovědětVymazat
  7. Cely rad Cleanance som pouzivala, ked som mala problematicku plet, takze chapem tvoje nadsenie :) inak je pre mna nr 1 Cicalfate, ten som aj recenzovala na mojom blogu, termalna voda v spreji, pletova voda Gentle Toner, produkty na telo s Cold Creamom. Naopak neodporucila by som odlicovaci gel pre zmiesanu plet, vela toho neodlicil.

    OdpovědětVymazat
  8. Já ho mám moc ráda, až dopotřebuju to, co tu mám, plánuju koupi. :)
    Pokud umřeš dřív než já, odkážeš mi ho? :))

    OdpovědětVymazat
  9. Apoň Ti pění! =D Já zkusila gel od nobilisu a nepění ani maličko (článek vyjde zítra, tak kdyžtak jukni). Ani ho moc nepoznám na dlani od normální vody =D Jinak, už dlouho prahnu po tom, vyzkoušet Avene legendární čistící gel bez mýdla (myslím, že tohle je právě on, že?), ale nikdy si na něj nevzpomenu, když hledám nový, což se stalo i tentokrát =D
    (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!