středa 19. června 2013

BITKA: Revlon Lip Butter vs. Maybelline Color Whisper

Třetím pokračovatelem mojí rubriky bitka budou tyto dva produkty na rty, o kterých se hodně mluví a jsou k sobě vzájemně přirovnávány. Sice oba mají být tónovanými balzámy, ale ve své podstatě se mezi nimi najdou rozdíly. Takže bitka!


Dostupnost, cena

Maybelline to vyhrává na celé čáře, protože Color Whisper můžete koupit snad už v každé drogérii, zatímco Lip Buttor jen v některých e-shopech nebo v zahraničí. Mně osobně je hodně lít, že značka Revlon není u nás dostupná v běžných drogériích, ale co už. Snad jednou. Od dostupnosti se odvíjí i cena, Color Whisper koupíte už kolem stovky, je dobré si počkat na nějakou akci. Lip Butter je o něco dražší.

Vůně, barva, konzistence

CW vlevo, vpravo LB

Lip Butter voní trochu jako rtěnka, zatímco Color Whisper není cítit skoro vůbec. Co se týe odstínů, těžko se to srovnává, LB mám v odstínu Peach Parfait a CW v Coral Ambition. Moje Lip Butter obsahuje třpytky, což mi na něm trochu vadí, protože jsou na rtech cítit, ale hodně odstínů je bez nich. Konzistence je ale podle mě jeden z nejvýznačnějších rozdílů mezi těmito dvěma krasavci - a dokonce plně odpovídá názvům. Lip Butter je hutnější, opravdu jakoby máslové a když ho natřete na rty, tak udělá tlustší vrstvu. Color Whisper je skutečný závan, jemná gelová barva, která působí na rtech tence. Přirovnala bych to k rozdílu mezi klasickou krémovou a gelovou tvářenkou.

Balení

Tak tady se od sebe opravdu moc neliší, jak si můžete všimnout z obrázku. Mně se líbí oboje, CW je přecejen možná z trochu tenčího plastu, takže dříve popraská, veskrze tu ale přílišný rozdíl nevidím. 



Schopnosti

Jak už jsem předeslala, hlavní rozdíl je v konzistenci Pročež Lip Butter pro mě funguje, i když mě pálí rty, je v něm prostě o něco víc péče než v Color Whisper. CW mi ale nevadí, nevysušuje rty, jen se zkrátka nedá použít místo balzámu. CW také na rtech méně vydrží, protože vrstva barvy je zkrátka menší, což je ale také důvod, proč Lip Butter rychleji ubývá. 


nahoře LB, dole CW

Verdikt

Pokud to vezmeme z perspektivy toho, že oboje má být "barevný balzám", pak vítězí Lip Butter. I co se týče výběru odstínů, tak pro mě vyhrává právě Revlon. Ovšem Color Whisper jsem si také oblíbila, obzvlášť tento odstín je pro mě jako dělaný. Pokud si ale chcete pořídit jen jednu věc a nejste sběratelky různorodé kosmetiky (ehm...), pořiďte si Lip Butter.


A co vy, máte zkušenost s některým z nich? Nebo snad s oběma? Těším se na vaše názory,
IYF

9 komentářů:

  1. Peach parfait mám taky a tu barvu miluju, jedna z mála věcí na pusu, kterou budu mít brzo spotřebovanou a ještě si jí pořídím znovu. CW jsem chtěla pořídit, když byla ta akce 1+1, ale nikdy neměli zároveň dvě barvy co bych chtěla, tak to mě naštvalo a nějak jsem ho odsunula. Nechtělo by se ti ještě někdy přihodit fotku- porovnání na rtech prosím?

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám oba, a CW mi teda moc nevyhovuje, vadí mi jak je divně mastný a hlavně mi dost zalézá do vrásek a zvýraznuje šupinky o kterých jsem ani netušila. LB miluju..mám odstín bez třpytek, takže je opravdu mega příjemný a pečující a mě teda voní jemně po karamelkách :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám oba a lépe mi vyhovuje lip butter. Je víc balzámový, rty hydratuje a přesto barva celkem obstojně drží. Oproti tomu CW mi rty vůbec nezvláční, sice rty nevysušuje a nezvýrazňuje na nich šupinky, ale není to ono. Navíc rozhodně se mi líbí více nabízené odstíny u Revlonu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké porovnání, se vším souhlasím. Vlastním taky Peach parfait a teda....glitter disaster. Mě prostě tyhle třpytkama napumpované rtěnky nesluší. Ostatní odstíny LB skvělé, pigmentací předčí kdejakou rtěnku. Z CW jsem rozpačitá, soudím, že jsou dost naprt, nicméně mám 5 odstínů. Nevím proč, chápeš to ? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám Revlon LB a už nikdy nechci na rty nic jiného! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouho koukám po Revlonu a pořád jsem se nějak nemohla rozhoupat :)
    Díky jeho výhře ve tvé bitce do něj asi půjdu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. To se prostě ani nedá srovnávat, lip butter (miláček kterej nedám z ruky a vykoupím celej stojan) a CW, které mě akorát velmi zklamalo včetně hnusného obalu a a vysušujících účinků..

    OdpovědětVymazat
  8. Nemám ani jeden a jak to čtu, ani nepořídím. Z barvicích balzámů mám dva Love Dermacol a nemůžu si je vynachválit, a když chci něco déledržícího jako rtěnku, používám rtěnku. Dlouho jsem byla nalomená na LB, ale asi ho nepotřebuju... zato jejich "chubby" by se mi líbil.

    OdpovědětVymazat
  9. Na Peach Parfait me stvou ty trpytky...hlavne ten hruby pocit pri nanaseni. Idealnim odstinem je pro me Pink Truffle, to je neco uzasneho! CW mam taky a mam i nekolik favoritu, hlavne ty intenzivnejsi barvy. U svetlejsich neutralnich barev ale urcite uprednostnuju Revlon.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!