úterý 25. června 2013

Dr. Popov - Rakytela, Akneroll, Lnicová mast

Vždycky mě potěší, když mě požádá o spolupráci značka, kterou jsem měla už nějakou dobu v hledáčku, takže mě mail paní Popovové s nabídkou vyzkoušet nějaké jejich produkty moc potěšil. Na webu jsem si zvolila tři výrobky (původně jsem chtěla jeden, ale paní Popovová mě směle ponoukala k hamounění) a o všech třech si dnes něco povíme.



Rakytela - rakytníková mast s aloe vera


Někde jsem asi četla, že rakytníkový olej je blahodárný, jen až moc oranžový pro běžné použití na tvář, proto jsem zvolila tuto mírumilovnější variantu ve formě masti. A co slibuje?


Rakytníková mast se vyznačuje tím, že:
  • zklidňuje, hydratuje a regeneruje normální i vysušenou pleť
  • ochraňuje poškozenou kůži - má protizánětlivý a protibakteriální účinek na pokožku
  • napomáhá omezit tvorbu vrásek
  • je vhodná i k péči o jizvy, spáleniny, omrzliny





Všechny masti Dr. Popov jsou vyráběny na bázi vepřového sádla, což je vynikající tuk pro péči o jakoukoli pleť, obzvlášť pokud máte problémy s ultra citlivou kůží. Dá se s ním i odličovat, na kompletní péči o pleť ho doporučuje i moje oblíbená vizážistka Lucia Gibodová. Takže sádlo + rakytník + aloe vera = ? Mně se tahle mast hodí na hydrataci a regeneraci pleti, krásně ji zklidní třeba po nějaké agresivnější masce nebo peelingu. Navíc krásně jakoby citrusově voní a ačkoliv je trochu mastná (je to přeci mast...), tak to není žádný extrém. Samozřejmě se nehodí pod makeup, já ji používám hlavně, když jsem sama doma. Cena je 75 Kč za 50 ml.

Hodnocení: 7/10

Všichni asi znáte tyhle roll-on tyčinky proti akné. Já jsem byla zvědavá hlavně na to, co udělá s "podkožáky", obřími boláky, které se dělají pod kůží (jak vyplývá z názvu, že....) a ne a ne ven. Zjistila jsem totiž, že mi asi přestal fungovat Sudocrem nebo co. No, co se týče boláků, tak s nimi bohužel nic moc neudělal, co jsem ale zaznamenala, je, že pěkně vydesinfikuje již vymáčknutý pupínek. Často se mi totiž stává, že se mi pupínek po vymáčknutí znovu zanítí a vše je jen horší. Takže v tomhle směru jsem spokojená a nosím ho s sebou v kabelce pro případ "pupínkové nehody". Dobrá se mi zdá také cena, koupíte ho totiž za 67 Kč, což je ve srovnání s pro mě stejně účinnými roll-ony z drogérie výhodné.




Hodnocení: 6/10




Na tento výrobek jsem se těšila asi nejvíce, má totiž pomáhat pokožce se sklonem k akné. Výrobce říká, že:
Lnicová mast se vyznačuje tím, že:
  • nejlépe se hodí k ošetření problematické pleti (akné, pleť náchylná k trudovitosti)
  • vhodná při suchých ekzémech a plísních, v některých případech u lupénky či svrabu
  • při zevní aplikaci ovlivňuje příznivě stav cév (praskání žilek, varixů, bércových vředů, hemeroidů)
  • má výborné čistící a zklidňující účinky




Na první pohled mě zaujala ne-vůně. Fakt to celkem smrdí, oproti Rakytele nic moc :). Dá se to ale vydržet, ovšem příjemné to není. Připomíná mi to nějaké mazání na klouby nebo tak něco. Já se ale smradem odradit nenechám! Přípravek se má aplikovat lokálně na postižená místa a já jsem to dělala tak, že jsem ho dávala obecně na T-zónu a části obličeje, kde se mi občas vytvoří větší skupinka "budoucích pupínků". Musím říct, že na to lnicová mast opravdu pomohla a ač jsem před dvěma týdny měla na čele mírně kopcovitou krajinu, tak teď se počet skoropupínků zmenšil. Veskrze pro mě udělala asi nejvíce viditelný efekt ze všech tří výrobků, a proto jí odpouštím výrazný odér a stala se mojí každodenní společnicí. 50 ml zakoupíte za 58 Kč, což je podle mě nádherná cena.

Hodnocení: 8/10

Na Dr. Popova jsem byla dost natěšená a splnilo se mi to, co jsem očekávala. Výrobky Dr. Popov jsou podle mě za tu cenu víc než slušné a myslím, že je stokrát lepší koupit si na obličej mast se sádlem než nějaký Garnier krém z drogérky, ve kterém je bůhvíco. Docela mě to navnadilo vyzkoušet i další věci z dílny téhle sympatické české značky.

A co vy, zkoušeli jste už něco od Dr. Popova? A co vy a sádlo? Na chleba, na obličej nebo na tukové polštářky na stehnech? :D

Těším se na vaše komentáře,
IYF

19 komentářů:

  1. O Rakytele se taky chystám psát. Je skvělá, jen mi trochu vadí, že z ní cítím to sádlo. Ovšem kvůli tomu super účinku, kdy po ní nejsem ani trochu vysušená a kdy se věci lépe hojí, atd. jsem ochotná to skousnout.
    Jinak je mi značka celkově moc sympatická, zkoušela jsem od nich už i pár "stravovacích" a bylinkových věcí, čajů, atd a některé jsem si opravdu oblíbila. :)
    Nejraději mám ale stejně Tea tree olej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to sádlo taky cítím, ale spíš pocitově na pleti, než "nosem"...ale zvykám si, lepší než sádlo na chlebu, to nesnáším :). Asi zkusím i ty věci, co se užívají vnitřně..

      Vymazat
  2. Masti od Dr. Popova mám moc ráda, nejvíc Konopelu, která úžasně voní - svěže citrusovo-meduňkově. Je pravda, že je trochu mastnější, ale zase je účinná a nenadělá na mé pleti žádnou paseku. Dokonce si ji oblíbil i můj muž, což už je co říct :) Akorát dávej pozor na víčko od krému, mně se vždycky nakřapne, ať s ním zacházím sebeopatrněji. Raději ho pak přendávám do jiného kelímku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu asi zkusím :). Jojo, ten plast na obalech vypadá poněkud křehce...

      Vymazat
  3. Normálne česky rozumiem, ale tentokrát som si musela dať do slovníka slovo lnice :) (ale to sa mi u rastlín stáva dosť často). No a k produktom - vídavam ich v lekárni, ale ešte som z nich nič neskúšala. Inak sadlo som používala pred 2 mesiacmi na veľkú popáleninu na ruke a už je po nej iba takmer nebadateľný fliačik, takže určite je to dobré mazadlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nevím, co to je lnice :D. Sádlo je prý dobré na vše, i na atopický ekzém :)

      Vymazat
  4. Zrovna mám na Dr. Popova také recenzi :D Teda docela mě zaujala Rakytela, mám ale jejich Rakytníkový olej, tak ho zkusím plácnout na obličej :)

    OdpovědětVymazat
  5. já měla jen měsíčkovou, ale byla fajn
    akorát škoda, že to v lékárnách moc nemají, příp. jen pár kousků, už nějakou dobu se příležitostně dívám po mumiu a ještě jsem ho nepotkala (a objednávat se mi všechno nechce, klasika ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, chtělo by to nějaký kompletně vybavený obchod...docela dost věcí mají v PeMi.

      Vymazat
  6. Já měla kdysi tu lnicovou a dost propadák, akorát mě zmastila a celé akné ještě mnohem víc zhoršila :-(
    Masti ze sádla vyrábíme i doma, babička dělala měsíčkovou a já konopnou O:-) Přijde mi,že samotné sádlo účinkuje úplně stejně jako dělané masti (at už domácí, nebo kupované), že ty výtažky tam nemají moc efekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdybych chtěla domácí konopnou mast a svůdně zamrkala, poslala bys mi za úplatu nějakou? :)

      Vymazat
  7. Já měla taky měsíčkovou (jako Moora) a byla jsem taky celkem spokojená. Docela mě zaujal ten poslední, ale asi jsem konzumní a "povrchní", ale dám také trošku na obaly a tyhle mě moc nezaujaly :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. Lnicovou mast jsem měla, ale moc dobrý dojem na mne neudělala. Daleko lepší je Akneroll, ten je opravdu skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, tuhle značku znám dost dobře :) Táta chodil s majitelem do školy a navíc pro ně pracuje, takže vždycky vyfasuje nějaké prézenty :D
    Zatím jsem se vším spokojená, třeba ta Lnicovka nebo Akneroll jsou fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je vtipné :). Aspoň máš doma pěknou zásobu. A co bys ještě doporučila?

      Vymazat
  10. Prej silný odér lnicové masti. No tak to si asi čucháš pod nos, protože to vůbec nesmrdí, dokonce voní i mé kamarádce která nesnáší všeliaké masti a kde co ji smrdí, a nemůže si ji vynachválit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!