čtvrtek 27. června 2013

Google Reader končí!

Ahoj kočky a kočáci, jak asi víte, tak 1.7. končí Google Reader. Naštěstí jsem dnes na webu Bezegy našla návod, jak si přesunout svoje aktuálně čtené blogy na Bloglovin'. Je to na pytel, ale naštěstí to trvá jen chviličku a já už jsem si svých 140 kusů přesunula :).

Stačí když se zaregistrujete zde www.bloglovin.com a následně kliknete na "Import" a blogy, které v současné době sledujete, se vám přesunou sem. Je to docela užitečná věc.

Mne přímo můžete sledovat skrz toto:
Follow my blog with Bloglovin

Jsem upřímně docela zvědavá, kolik čtenářů budu od 1.7. mít :)! Doufám, že aspoň pár.

Mějte se zatím krásně,
IYF

10 komentářů:

  1. já se v tom moc nevyznám, všechny blogy sleduju přes GFC a ukážou se mi hned při přihlášení na Blogger... to mi zůstane? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to by mělo zůstat, ale raděj neriskuju :)

      Vymazat
  2. radši si ty blogy tedy taky přetáhnu.. ale já furt žiju v domnění, že Google reader není to samé jako GFC.. uvidíme no..

    OdpovědětVymazat
  3. Google reader je úplně něco jiné než GFC a Blogger.
    Já sleduji blogy přes Blogger a tomu tak zůstane.

    OdpovědětVymazat
  4. GFC a GR není to samé, ale je to oblíbený omyl ;)

    já si všechny RSS přetáhla do feedly.com a do http://theoldreader.com/, a uvidím, který se mi bude při používání líbit víc a nechám si ho ...

    OdpovědětVymazat
  5. Přes GR Tě stejně sleduje naprostá menšina. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Omg, stopadesatýtisícíosmý článek na tohle téma :D podívej se k plum na face, má tam o tom info...

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím, GFC a GR opravdu není to samé ;-) Nemusíte se bát, že byste o vaše sledované blogy nebo čtenáře ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. Ja blogy sleduju jenom pres bloglovin, ukazuje to neprectene clanky nahore a nemuzu si stezovat :) vsechny blogy jednim kliknutim do zalozek

    OdpovědětVymazat
  9. popravdě tomu vůbec nerozumím, ale myslím, že reálných čtenářů budeš mít pořád stejně ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!