úterý 4. června 2013

Happy Birthday....to me! 1 rok blogu

Ahoj všichni!

Nemůžu tomu uvěřit...

...dnes je to přesně na den rok od prvního článku, co se tady objevil. Máme (vy a já) narozeniny!



Začínala jsem s nula čtenáři a tetelila jsem se radostí, když jsem měla pět návštěv denně. Za rok tu ale mám více než 120 000 kliknutí a 350 stálých úžasných čtenářů. To je asi tolik lidí:



A pokud to bude někdo počítat, tak možná to není přesně :). 

Před rokem v červnu bych asi nevěřila, že bude mít blog takový úspěch a že mi bude dělat takovou radost. Nechci se nějak chlubit, ale myslím, že mám ty nejlepší čtenáře. Dostávám od vás hrozně pěkné vzkazy a jsem někdy až dojatá z toho, že cizím lidem stojí za to mi napsat nebo mi s něčím pomoct nebo mi držet palce na zkoušku. Co skoro dojatá, to kecám, jsem úplně dojatá. Moc vám děkuji a neexistují slova, která by dokázala vyjádřit, jak jsem z toho perplex. 

Také bych chtěla poděkovat, že jsem díky blogu poznala spoustu skvělých lidí a spolu-blogerek, z některých se staly moje internetové kámošky. Ráda bych tu vyjmenovala alespoň některé:

Verunka a Veronika z www.udvouverunek.cz  
Terezka z Bald and Pale (Terezku znám prapůvodně osobně přes přátele, ale nechtěla jsem ji v tomto seznamu opomenout)
Moora z cernamoora.blogspot.cz
Rendy z ordinarylife-my.blogspot.cz
Lucifrid z lucifrid.blogspot.com
Lucie z zivotpodlelucie.com

Díky blogu mnohem víc utrácím za kosmetiku.
Díky blogu jsem začala používat víc než jeden lak na nehty.
Díky blogu jsem si trhala chlupy na nohou voskem.
Díky blogu jsem ochutnala džus z modrého hroznového vína.
Díky blogu jsem dostala hodně věcí zdarma (cha cha, blogerky jsou takové mrchy, že...).
Díky blogu jsem poznala skvělou kavárnu u Náměstí Míru.
Díky blogu si všechny nové věci nejdřív vyfotím a až pak se s nimi poňuchňám.
Díky blogu jsem byla na několika skvělých akcích.
Díky blogu se se svými věcmi nevejdu do koupelny.
Díky blogu jsem dokázala něco dělat konzistentně rok v kuse.

Blogu je jeden rok, to znamená, že je načase, aby začal chodit a já ho přestala kojit. Už může přejít na granule pro dospělé psy a v autobazaru za něj dostanu jen polovinu peněz. Je takový, jaký je a já jsem moc ráda, že ho čtete. Vaše podpora pro mě moc znamená a...

...doprčic, už jsem se zase dojala.

Takže...

...díky vám všem!

Už nic neříkej, Kristýno.

Těším se na vás u dalších článků :).

P.S. Kdo by mi chtěl udělat hrozně velkou radost, tak zbývá posledních pár dní do hlasování zde v soutěži Tajemství krásy s Lancome. Budu moc ráda, když mi tam přihodíte nějaký hlas, dá se hlasovat každých 24 hodin. Jsem tam jako Kristýna Lexová. Děkuji!



36 komentářů:

  1. Přeju všechno nejlepší tomu ročnímu batoleti. :) A ať se pěkně další roky rozvíjí a rozvíjí do krásy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale hezký článek :-)
    Tak ťapej vesele dál, blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k prvnímu výročí! jde vidět, že blog je moc šikovný, už dávno to není batole, myslím, že už obstojně chodí a další věci tě čekají :-)! Přeji, ať jsou ty věci jen samé příjemné!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc gratulujeme k prvním narozeninám (já a můj blog :D ) Přejeme další léta plná kvalitních recenzí a zajímavých článků tak, jak je tomu doteď :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju, tvůj blog je opravdu moc fajn a celý rok mě bavil. Myslím, že čtenářky budou jen přibývat. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásně napsáno:) tobě i blogu přeji jen to nejlepší do dalších lety, tedy doufám, že se tady budeme potkávat i nadále a co nejdéle:))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluju! Už sem chodím docela dlouho a myslím, že ty jsi jedna z těch, kterou právě blogování zas tolik nezměnilo, což je strašně fajn. Buď stále tak přirozená, jako dosud, fandím ti! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se přidávám s gratulací! Tvůj blog mám ráda, moc se mi líbí tvůj psaný i mluvený projev a vůbec působíš jako fajn holka :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju! Jsem tady skoro od začátku a úspěch ti moc přeju, určitě sis ho zasloužila. Jen tak dál, ať se ti vynaložená energie dál vrací;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluju, ohromnej úspěch!

    Skutečně se dá hlasovat každých 24 hodin?? Poprvé jsem pro tebe hlasovala, když jsi dala odkaz k Ladybox článku, včera jsem chtěla znova a nešlo to, tak jsem si myslela, že to není 24 hodin; dneska tam kliknu a vidím "Dnes odhlasováno", což není pravda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou mi zas nejaky podfuky!

      Vymazat
    2. "Dnes odhlasovano" znaci kolik lidi uz pro tu fotografii ren den hlasovalo, ne ze uz nemuzes. Taky me to zaskocilo, je to pitome zvoleny napis.

      Vymazat
  11. Gratuluju a přeji mnoho úspěchů do dalších let :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc gratuluju :). Jsem moc rada, ze jsem te poznala :). A pod to: Diky blogu... bych se asi mohla podepsat :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Mně ty články o kosmetice moc nebaví, protože používáš takové divné značky a výrobky, které mě nelákají. Ale moc ráda si přečtu články o medicínských tématech!

    OdpovědětVymazat
  14. gratuluju! :) toto letí :D

    btw. ale v autobazaru si myslim, ze bys za nej naopak dostala dvojnasobek - hodnota vekem pribyva a bude to jen lepsi! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné narozeniny! :) Jsem ráda, že jsem na Tvůj blog narazila, protože mě vážně baví! :) Přeju ať se ti i nadále daří a ať ti blog přináší jen radost :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji a doufam, ze budeme takove virtualni narozeniny slavit jeste mockrat!=)

    OdpovědětVymazat
  17. Hlasuju, jako dárek k narozkám ;) Moc hezký blog, ať se vám oběma vede ješt dlouho tak jako do teď. Moc hezky si tu vždycky počtu a pobavím se, díky ;)
    (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásně napsané, gratuluju:-) A chci taky džus z modrého hroznového vína!

    OdpovědětVymazat
  19. Proč máš dort se jménem Roxana???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co? Postneš sem dort se jménem Roxana, ačkoliv seš Kristýna, tak se ptám PROČ?

      Vymazat
    2. Proč nemůžeš normálně odpovědět? Spíš bys měla mít dort s nápisem KRÁVA...

      Vymazat
    3. Hele, piš sem častějc, mě to baví :)

      Vymazat
  20. Přeju všechno nejlepší a ať se daří i do dalších let ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji moc všem za krásné vzkazy a přání!

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuluju a doufám, že za rok budeme slavit znovu! ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Přemýšlím, co se přeje blogu k narozeninám :-) A napadá mě jen spousta čtenářů, milých komentářů a chuti stále psát :-) LuLu

    OdpovědětVymazat
  24. VŠECHNO NEJLEPŠÍ I OD VERUNEK! Moc gratulujeme a přejeme spoustu dalších veselých let s bločkem ;-)
    P.S. Oslava bude? :) Že bych taky dorazila s nějakým dortíkem...
    Verunka za obě Verunky

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé, tak to taky congratulation. Já myslela, že už jsi tu mnohem dýl. Že už Tě znám jako strašně dlouho, tak jsem tu asi od začátku:-). Takže velká gratulace a hlavně hodně moc dalších let.

    PS: V soutěži LANCOME jsem nejdřív nehlasovala, jelikož jsem Tě neznala příjmením, ale pak jsem to někde zahlídla, tak klikám:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!