neděle 2. června 2013

Jsem hezký a růžový. Chcete mě? SOUTĚŽ o Ladybox

Ahoj všichni!

Možná jste už také zaznamenali na Facebooku, že jsem vyhrála soutěž  nejlepší videorecenzi pro tento měsíc. V souvislosti s tímto úspěchem, ze kterého mám obrovskou radost, se mi podařilo s Ladybox týmem vyjednat soutěž pro vás!


Protože jste tak skvělí a čtete mě už skoro rok.

Budeme soutěžit o dvě vydání Ladyboxu, červenec a srpen, ale pěkně popořadě, tudíž dnešní vyhlášení se týká vydání červencového. Soutěž bude velmi komplikovaná a budete muset splnit řadu úkolů! Zde jsou:

1. Sledovat můj blog.
2: Napsat do komentáře svůj mail a popřípadě cokoliv, co se vám chce :).
3. VOLITELNÉ: Můžete mi dát hlas zde v soutěži Tajemství krásy s Lancome. Najdete mě ve vyhledání coby Kristýna Lexová. Hlasuje se každý den, takže čím víc, tím líp ;).

Můžete se účastnit odteď do 12.6. 20:00, kdy vyhlásím vítěze. Vybere ho osud, los, věc božská.

Ti, kdo zahlasují do Tajemství krásy s Lancome ode mě získají speciální porci lásky.

Díky a doufám, že se vám soutěž bude líbit! Hodně štěstí!

IYF


96 komentářů:

  1. Sleduju, hned jsem si všimla, žes vyhrála, taky se budu snažit vyhrát :-P Začala jsem točit videa, tak snad budu taky tak úspěšná :)

    Lamzulin@seznam.cz

    A zahlasuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji! :)
    czechbrunette@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji pravidelně.
    V soutěži jsem hlasovala a pokusím se na to nezapomenout i nadále. Opravdu ti to tam moc sluší a vítězství ti přeju! :) Myslím, že jsi zatím na nějakém 4. nebo 5. místě, takže je to dost nadějné. Přeju hodně štěstí i obdivovatelů! :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. hlasuji, jsi tam krásná! :-)
    co bych ti ještě napsala? že jsi super, tvůj blog mám strašně ráda a že bys mohla napsat zase něco "ze života studenta" :-)
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduju na facebooku :) a na Googlu jako svob.luc
    svob.luc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tak jsem hlasovala :) snad mi to pomůže :D (a tobě k výhře taky :D)

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. tvůj blog čtu ráda :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Martinka.mal@seznam.cz
    Ať se ti stále tak daří

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju za krásnou soutěž :-)! Teď už nezbývá nic jiného než si držet pěsti :-) A tobě taky v soutěži Lancome ;-)!

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Hlas udělen :)

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Když jsem viděla na FB Ladyboxu, že jsi vyhrála, normálně jsem měla radost za tebe! :D

    Hlasovala jsem, moc ti to na fotkách sluší! Budu se snažit nezapomenout hlasovat ještě párkrát ;)

    pakoshka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ja chci ! :-)))
    A hlas jsem ti, samosebou, davala odpoledne :-)

    bald.and.pale@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já se moc těśím na tu porci lásky:-D
    A jdu vymýšlet jak se asi bez MHD dostanu do práce...nebo si možná vezmu dovolenou a udělám si košilovej den. Jo! A tobě přeju taky nějaký odpočinek konečně;-)
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Gratuluju k výhře :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Hlasovala jsem už v poledne, držím palce, máš tam moc povedené fotky;-)
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Blog sleduju už dýl :)) a hlas jsem Ti dala taky :)

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. V soutěži bych Tě mileráda podpořila, ale nemám FB... Na fotky jsem koukala, jsou moc hezké, ale já tedy musím říct, že bych Tě na nich ani nepoznala (podle toho, jak Tě znám z videí), působíš na nich i docela starší, bych řekla. Což ale neznamená, že Ti to nesluší ;-) Takže aspoň držím palce!

    A soutěže o Ladybox se ráda zúčastním, sama jsem ještě žádný neměla, tak by mi určitě udělal radost :-)

    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Štěstí,usměj se na mne v tom škaredém počasí :)

    L.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduju tě už dlooouho hlavně přes fb a hlas máš tam :)
    slavikovamisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Tvůj blog čtu moc ráda (a vlastně je to jediný blog, který jsem vydržela sledovat) a tvá videa se v pohodě dají dokoukat do konce :) Takže jen doufám, že Tě časem nepohltí atestace a jiné povinnosti natolik, že nám nepřestaneš přinášet pro mně životně důležité informace co, kde a za kolik :) - vida,už z toho dnes rýmuju!!
    Dáša - dagmar.ser@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Doufám, že vyhraješ.:)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. ene bene lexa střeva lezou ze psa!

    OdpovědětVymazat
  27. grygarcikova.karin@seznam.cz
    a gratuluji:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Blog sleduji už dlouho a smozřejmě halsuji:)

    michalikova.valerie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. moc ráda jsem pro tebe zahlasovala ;)
    tvůj blog sleduji pod přezdívkou Luci.. a to moc ráda!!:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. wow ty seš tam krásná, máš hned lajk, zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. renata.travnickova@centrum.cz

    hlas udělen a hlasovat budu každý den :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Hmm, že bych se konečně dostala ke svojí první krabičce?:) Mimochodem, na těch fotkách ti to moc sluší..
    koubova.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. videorecenzi? Ty natáčíš videa?

    OdpovědětVymazat
  34. ladybox jsem ještě nezkoušela a hlas ti tede dám, sluší ti to tam :)
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. gratuluji, zasloužíš si to:)
    sherylis@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. gratuluju :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. odhlasováno :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. vierka.sedlakova@gmail.com

    zahlasovane :)

    OdpovědětVymazat
  39. Nádherný fotky, nešlo nehlasovat :)
    mvrkocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji :) a kují za soutěž :)
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Výhra v LB je zasloužená, videorecenze je povedená. Snad ti vyjde i ta soutěž s Lancome.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Tvůj blog sleduju už dlouho a tak jsem ráda, že si vyhrála o nej video recenzi. Hlas už jsem ti poslala a budu posílat i dál, protože na fotkách si opravdu krásná.
    nika.jira@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tvoje videa mám moc ráda, takže si myslím, že tvá výhra byla zasloužená :). Jen tak dál :).

    barborapokludova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Konečně jsem se s výběrem nej videorecenze Ladyboxu shodla, gratuluju k výhře, je naprosto zasloužená! :-)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. gratuluju :o) máš můj hlas :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Hlas odeslán, držím palce a gratuluji k výhře LadyBoxů :)

    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Pošlu hlas, jakmile půjde ta stránka, nechce se mi potvora načíst:(
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Maji recht, ja si taky myslim, ze tvoje oteviraci videorecenze jsou nejlepsi :)
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Hlas udělen, jinak gratuluji.
    Janabeet@senam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. vermilion@atlas.cz

    Hlas jsem dala :)

    OdpovědětVymazat
  51. Hlas přidán a držím pěsti ;-)
    zmusilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Ahojda :) Jsem ráda že jsi vyhrála právě ty ;)
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Gratulujem k vyhre ;-)... velmi rada citam tvoj bolg, vzdy sa tesim na novy prispevok :)
    patoprsta.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. jahelkova.eva@gmail.com
    Ladybox jsem ještě nikdy neměla. Sice čtu pravidelně recenze, ale docela se bojím ho objednat, takže zkušební krabička krásy by se hodila.

    OdpovědětVymazat
  55. gratuluji k vítězství:) hlas v Lancome soutěži jsem ti dala už včera( hezké fotečky)
    etsilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Mas to tam :-)

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. gratuluju :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Otrávena opětovnými problémy s dopravou na straně Ladyboxu i InTime jsem tentokrát krabku neobjednala. Ale třeba bych ji mohla vyhrát :-).

    Darknesssodeep@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Ještě nikdy jsem žádný boxík neměla.. a protože sem zvědavka zvědavá, tak mi to nedá a pokusím se ho alespoň vyhrát ;-) :-)
    vondruskovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Blogová mánie mě chytla asi před 3 měsíci (naneštěstí před maturitou) a nemůžu přestat. O Lady/Senza boxech pořád čtu, pouštím si videa, ale stále jsem se neodhodlala nějaký objednat.

    Jinak na Tajemství krásy Ti to sluší, halvně ta profilová se mi líbí. Možná opravdu lehounký úsměv by neuškodil, ale já mám ráda i výraz ,,zlá holka" :D A upřímně, sekne Ti jako blázen! :D

    tereza.valvodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Pěkná soutěž!
    Na fotce skoro nejsi k poznání :D
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. wau ta fotka absolut super
    monikabullova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Odhlasováno, hodně štěstí:)

    lucie.sotakova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. sleduju & hlasuju ;)

    kukucicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Hlasuju a doufám :)

    A teda hrozně ti to na těch fotkách sluší...chci taky takový, mně to nesluší nikde :/

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduju tě, člen 379 :-)
    mail ivcaa.se@gmail.com
    hlas jsem ti dala, držím palce ;)

    OdpovědětVymazat
  67. děkujem za krásnou soutěž:)
    hlas jsem dala a držím palce!:)
    žádný z boxů jsem ještě nikdy neměla:/ ale moc si přeju tak doufám že se mi poštěstí:)
    nikicabakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!