středa 5. června 2013

Květnový Ladybox - recenze

Ahoj všichni!

Nejprve vás budu otravovat klasikou - zbývá posledních pár dní v hlasování v soutěži Tajemství krásy s Lancome, tak budu moc ráda za každý váš hlas. Hlasovat můžete zde a vaše favoritka :) se jmenuje Kristýna Lexová. Díky moc a slibuji, že po 8.6.  s tím budete mít ode mě klid!

A jinak jsem prohnala produkty z květnového Ladyboxu zatěžkávací zkouškou a je načase podívat se jim na zoubek. Jsem moc ráda, že je možné si zvolit způsob doručení, tentokrát jsem vybral Českou poštu a všechno proběhlo na jedničku. Balíček mi sice připadal nějaký lehký, ale obsah mě přesvědčil o tom, že je tohle jedno z nejlepších vydání.



Výživná tvarohová maska s medem Le Chaton




Tak s maskou mě nemůže nikdy nikdo urazit! Bála jsem se, že to bude zase další mazání na pleť, ale maska mě dostala. Mám sice smíšenou pleť, takže se snažím spíš čistit, ale výživa je podle mě také potřeba. Maska moc pěkně voní po medu i tvarohu, docela bych si ji dala i k jídlu. Konzistencí je to hustší krém s (asi) tvarohovými "kousky". Na obličeji mírně chladí a po použití byla pleť krásně hebká. Tahle maska u mě prostě uspěla.



Lee Stafford suchý šampon



Jak už jsem říkala ve videu, často se stává, že pokud se má v boxu objevit nějaká známá značka, tak to nikdy není "signature" výrobek od nich. U Lee Stafford se to ale podařilo - jejich suchý šampon je podle mě jedna z nejpopulárnějších věcí, co nabízejí. Když jsem tento suchý šampon srovnala se svým laciným od Isany, tak Lee Stafford vyhrál tím, že lépe voní, není tolik bílý a jeho efekt vydrží déle. Navíc to balení je do kabelky ideální.

Lambre tekuté oční stíny




Tekuté stíny jsem si mohla vybrat co se týče odstínu, takže jsem zvolila neutrální béžovou. tedy jako béžová to vypadalo na web, v reálu je to spíše hnědá. Krémové a tekuté stíny nemám moc ráda, protože obvykle nic nevydrží, ale tyhle jsou naprosto neskutečné! Nejen, že je to strašně krásný odstín, ale drží drží drží...celý den. Navíc ohromně rychle zasychají, de facto nemusím mít ani zavřené oči, můžu si rovnou líčit řasy. Pro mě je to překvapení měsíce.

Marvis zubní pasta



Myslím, že tahle malá balení zubní pasty se nikdy neztratí, já sama si je kupuju na cesty. Tahle se dá koupit v Profimedu a já jsem ještě luxusnější pastu, než to, co koupíte v drogérce, nikdy neměla. Tato mě překvapila především silnou mentolovou příchutí, je to fakt fičák. 

Duck Island sprchový gel a pěna



Hrozně se mi líbí balení :). Kachnička prostě, rozumíte...jinak mě ale zrovna neuchvátila vůně, přijde mi hrozně chemická. Sprcháč určitě využiju, schopnost pěnit ve vaně vám bohužel moc nepopíšu, protože máme doma jen sprchový kout. Větší balení bych si ale nekoupila, protože vůně opravdu není nic moc.

Kolagen Iven cosmetics




Určitě jste si mohli všimnut ve videu, že jsem si původně myslela, že je to něco jako šampon :). Ve skutečnosti je to sérum s kolagenem určené pod krém. Používala jsem ho na den i na noc a musím vyzdvihnout jeho hydratační schopnosti, krásně napne pleť a máte pak takový vlhký pocit. Plné balení je ovšem trošku mimo moje finanční možnosti, přesto jsem ráda, že jsem kolagen vyzkoušela.

Palmer's tělové mléko



Palmer's je značka vyhlášená (nejen) tělovými produkty a toto tělové mléko přesně odpovídá mé dosavadní zkušenosti s nimi.. Opravdu příjemně a dlouhodobě hydratuje, vcelku rychle se vsakuje a voní po kakau (což já osobně nemusím, ale dobrá). Je mi líto, že Palmer's už nenakoupíte v Rossmannu, ale pokud hledáte dobře vyživující produkty na tělo, porozhlédněte se po internetu. Zbytek tohohle balení tělového mléka si nechám s sebou na cesty.



Jak už jsem psala v úvodu, tohle je podle mě jedno z nejnabitějších vydání Ladyboxu. Všechny produkty dobře využiju a některé (Lambre stíny, Lee Stafford šampon) mě vyloženě nadchly. Už je to nějaká doba, co krabičky krásy na našem trhu existují a já jsem přesvědčená, že to Ladybox vzal za správný konec a velmi dobře se vyvíjí. Takže se těším na další vydání!

Zároveň musím moc poděkovat týmu Ladyboxu za to, že vybral moje květnové rozbalovací video v soutěži o nejlepší videorecenzi! Moc si toho vážím a ještě jednou děkuji své skvělé čtenářce, která mě na to upozornila a všem, kteří mi k výhře pogratulovali. Dojalo mě to, nekecám.

A jak se vám líbil květnový Ladybox?

Budu se těšit na komentáře.
IYF

27 komentářů:

  1. Pěkné produkty tam byly, to je fakt. :) Ty stíny mě docela zaujaly. :)
    Mimochodem, já chápu, že chceš, abychom pro Tebe hlasovali, ale 2x v jednom článku? ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem debil, díky za upozornění :D. Původně to bylo za článkem, pak jsem to chtěla dát dopředu...a je to nakonec na dvou místech. Už opraveno :).

      Vymazat
    2. Škoda, že tyhle soutěže nejsou o tom, kdo má nejlepší fotku, ale o tom, kdo má nejvíce kamarádů a známých.

      Vymazat
    3. Také mě to u Tebe mrzí. Zmínit se jednou, že se soutěže účastníš, ok beru, ale dávat prosíky do každého článku...

      Vymazat
    4. Tak on to dělá leckdo, proč by nemohla ona? Navíc Vás přece nikdo nenutí hlasovat, pokud se Vám fotka nelíbí. Nebo Vám někdo stojí s pistolí u hlavy?

      Vymazat
    5. Leckdo taky třeba krade... Můžu jít taky?

      Vymazat
    6. Dávám to do každého článku, protože se hlasuje každý den. Nikdo vás nenutí, chápu, že se vám to nelíbí, ale za celý rok historie blogu je to poprvé, co jsem o něco takového požádala. Takže co, no...můžete do 8.6. můj blog přestat číst a pak se vrátit nebo třeba nečíst vůbec. Mně je to fakt jedno.

      Vymazat
    7. Btw "dávat prosíky do každého článku" - objevilo se to ve třech článcích a na blogu mám 177 článků :D. Tak nevím :D.

      Vymazat
    8. Anonymní, tak samozřejmě, na svou zodpovědnost můžeš jít i krást;-)

      Vymazat
    9. Nemusíš reagovat hned tak útočně. Já mám tvé články ráda a to, že zde nezanechávám komentář pod každým příspěvkem neznamená, že blog pravidelně nesleduji. Po tvé odpovědi však nemám chuť se na blog vracet. Ale tobě je to vlastně jedno, tudíž je vše v pořádku a nemáme si co vyčítat.
      Faktem zůstává, že jsem to nemyslela zle. Pouze jsem jako čtenář vyjádřila svůj názor, myslím si, že slušně. A dostalo se mi od tebe odpovědi, že je ti jedno, zda tě budu nadále číst a pak výsměch. Člověka pak napadá, zda to blogerky s konstruktivní kritikou myslí vážně.
      A co se týče "dávat prosíky do každého článku." Myslím, že je jasné, že to není myšleno doslovně. Ale dobře, nevěděla jsem, že lpíš na doslovné formulaci, tak tedy do každého článku po dobu hlasování v soutěži. Snad je to srozumitelnější.

      Vymazat
    10. Tak především zkus taky číst, co jsem napsala. Mně není jedno, jestli někdo čte můj blog, ale nechávám to na čtenářích, když se jim nelíbí, tak ho číst nemusí, to je snad jasné. Nebudu nikoho nutit. A ano, vím, že se zmínka o soutěži objevila ve třech článcích a bude pravděpodobně i v zítřejším - holt mi na té soutěži záleží a jelikož se hlasuje každý den, nechtěla jsem, aby se na to zapomnělo. Zkrátka pořád je to můj blog a můžu si na něj dávat, co chci - navíc jsem čtenáře vždy slušně poprosila a dala výzvu na začátek nebo na konec článku, aby ji člověk mohl přeskočit.
      Jinak já tvůj názor chápu, samotné mi to přijde hloupé to všem cpát s tou soutěží, zároveň mi na tom ale záleží. Nejsem člověk, který by běžně spamoval facebook svým přátelům a podobně, tohle je vůbec poprvé, co jsem se nějaké podobné soutěže zúčastnila, a musela jsem trochu překonat pocit, že je trapné prosit lidi o hlasy. Mám ale k tomu, abych postoupila, také osobní důvody, možná proto mi na tom tak záleží.
      Jsem ráda, že můj blog čteš, jsem neuvěřitelně vděčná za každého věrného čtenáře a doufám, že to říkám dost často na to, aby bylo jasné, že mi to není jedno. Nicméně, když někdo útočí (pozor, neříkám, že ty, myšleno obecně), tak to házím za hlavu a říkám si, že číst můj blog je jeho volba a mně to může být fuk.
      Doufám, že je to takhle i ode mě srozumitelnější a že se třeba ještě nějak vyjádříš.

      Vymazat
    11. Děkuji za vyčerpávající odpověď. Za prvé chci říct, že blogy, které mě nebaví/nemají pro mě žádnou přidanou hodnotu/jejich autorka je mi nesympatická, nesleduji. Na blog se chodím odreagovat, je to jeden z mnoha způsobů, jak trávím svůj volný čas. A věř mi, že toho času nemám tolik, abych pravidelně četla něco, co mě nebaví, nebo se rozčilovala nad někým, kdo mě irituje. Chápu, že jsou blogerky unavené ze zbytečně rýpajících anonymů, ale občas mám pocit, že je člověk pěkně setřen i když se vyjádřil slušně, k tématu a pouze si dovolil s blogerkou nesouhlasit/nepochválit ji. To jen k tomu „proč ji teda čteš, nikdo tě nenutí sem chodit“ apod.
      Tebe sleduji z toho důvodu, že se mi líbí, jak píšeš, jak blog vedeš, jak dokážeš skloubit příjemné s užitečným a přiměřeně osobním. Přijdeš mi jako rozumná holčina a tím, že studuješ medinu, tak máš občas postřehy, které mi u ostatních blogerek chybí. Proto mě velmi překvapila ta prosím-hlasujte-pro-mě akce. Já prostě zastávám ten názor, že tyto soutěže nejsou o tom být nejlepší, ale o tom, kolik máš na fb „přátel“ či kolik lidí/čtenářů blogu dokážeš přemluvit, aby ti dali svůj hlas. Tím samozřejmě nechci znehodnotit tvou práci, ani nevím, s jakou fotkou tam soutěžíš, jen je mi proti srsti ten princip hlasování a vyhodnocení soutěže. Proto mě zamrzelo, že se toho účastní i jedna z mých oblíbených blogerek, toť vše. Nebylo mým úmyslem na tebe útočit nebo být nepříjemná. Koneckonců, máme na to obě stejný názor. Mohla jsi mi už v předchozí odpovědi napsat, že to pro tebe má zvláštní význam a je pro tebe důležité se soutěže účastnit, pochopila bych to.
      Každopádně jsem ráda, že jsme si to vyjasnily. Koukám, že jsme z toho nakonec udělaly větší drama, než bylo potřeba :)

      Vymazat
    12. Díky za odpověď a jsem ráda, že máme jasněji :). Měj se krásně a doufám, že se uvidíme u dalších článků. Ale raději ne u toho zítřejšího, dávám tam ještě jednu zmínku o hlasování :).

      Vymazat
    13. Mně také vadí tvé arogantní odpovědi, když se někomu něco nelíbí. Ale to bude asi profesní deformace, všichni lékaři se cítí jako neomylní nadlidé.

      Vymazat
    14. Tak mi nějaké arogantní odpovědi na NORMÁLNÍ komentář najdi a můžeme se bavit.

      Vymazat
  2. Jsem tu měla naspaný příspěvek a ono se mi to smazalo :-( Tak ve zkratce - pleťové mléko Palmers si určitě koupím ve větším balení. Nááádherně hydratuje a krásně voní takže za mě 1***. Pak kolagen...ten mě strašně překvapil. Dávám si ho na noc a ráno mám pleť naprosto úžasně hladkou a hydratovanou. Koupila bych si ho taky v celém balení, ale ta cena :-( A co mě naprosto zklamalo tak je to ten tolik opěvovaný suchý šampon. O nějaké výdrži jako nemůže být vůbec řeč...aspoň u mne :-( Vůne je překrásná ( narozdíl od DMkovýho, který používám) a nedělá ty blbý bílý přelivy, ale jako, efekt vydržel fakt minimálně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda vyměním pleťové mléko Palmers za suchý šampon Lee, kdyby jste měla zájem?? ;-) U mě funguje na jedničku..;-)

      Vymazat
    2. Už jsem podarovala mamku ,-)

      Vymazat
  3. Já jsem taky vyfasovala masku, a hned jsem jí běžela vyzkoušet. No, hned po napatlání se jsem zjistila, že mi to prostě strašně, ale strašně smrdí. Vyloženě mi to připomínalo zvratky. Tak letěla hned do koše.

    OdpovědětVymazat
  4. Používalas ten kolagen pod krém? Nějak mám zažito, že frčíš jenom na olejích..já poslední dobou taky, tak přemýšlím, jestli by se to dalo i takhle kombinovat..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla olej jojobák, ale s tím jsem skončila, naštval mě. Takže teď zase jedu krémy a dávám ho právě pod něj. Nevím, jak s oleji, otázka je, zda by se ten olej dobře vsáknul...

      Vymazat
  5. Mně se nejvíc líbí ten Lee Staford, ale asi bych si celý box kvůli tomu nekoupila ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli jednomu suchému šampónu to nemá smysl, to je fakt :).

      Vymazat
  6. tak já Palmers kupovala nedávno ve velkým Albertu, tak tam možná budou mít i tohle..

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee Marvis pastu si uz chci chvili poridit:)) Vypada to jako vyvedeny LadyBox, moc hezke produkty. Suchy sampon do kabelky se vzdycky hodi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marvis pasta ale není nic pro citlivky, pro mě je možná přecejen příliš silná :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!