pátek 7. června 2013

Maqpro - aneb Konečně v ČR!

Říká vám něco značka Maqpro? Asi ne, že...:). I já jsem ji ještě před nějakou dobou neznala. Seznámila jsem se s ní asi před půl rokem, kdy mě s ní líčily vizážistky v jedné pražské make-upové škole. A zaujala mě natolik, že jsem si následně objednala dva kousky z Anglie- bohužel to bylo ještě před otevřením českého e-shopu . 



Jedná se o francouzskou značku profesionální kosmetiky, je to vlastně takový malý rodinný podnik, ale jejich produkty předchází slova chvály. Ostatně já sama jsem dosud neměla příliš kousků z dekorativní kosmetiky pro profesionály, tak jsem chtěla otestovat, co může Maqpro udělat pro obyčejného smrtelníka. Obecně se mi profesionální kosmetika zamlouvá hlavně proto, že nabízí úplně jinou kvalitu než to, co dostanete běžně v drogériích nebo je mnohem levnější než stejně výkonná dekorativka z parfumérií. Teď už ale k samotným produktům!

Fard Creme Trio



Jedná se o trojici odstínů hustého krémového produktu nazývaného Fard Creme - můžete ho využít jakkoli, jako korektor, konturu...dokonce i jako make-up, pokud ho vhodě namixujete s něčím hydratačním. Já jsem zvolila "protikruhovou výzbroj" - odstíny neutralizující fialovou a modrou barvu pod očima. Co se týče balení, tak není špatné, ale nečekejte žádný luxus, je to jen produkt v plastovém kalíšku. Líbí se mi ale, že je kelímek skladný a vhodný na cestování. Samotný produkt se konzistencí podobá středně hutnému tuhému korektoru, který se ale dá dobře nabrat jak prsty, tak štětcem. Já jsem paradoxně zjistila, že moje kruhy nejsou úplně modré, jsou spíš červené a trochu do fialova, takže silně oranžový odstín míchám s tím úplně nejsvětlejším, popřípadě střední odstín se světlým...jak se mi chce. Každopádně tento produkt jsem si moc oblíbila a líbí se mi jeho univerzálnost využití, ačkoliv já sama ho používám převážně jako korektor.

Hodnocení: 8/10

Make-up Mixer




Tento výrobek byl vlastně důvod, proč jsem Maqpro objednávala. Opět musím vyzdvihnout jeho multifunkčnost - je skvělý na míchání s make-upem či korektorem (jak už vyplývá z názvu, že), dobře hydratuje, dá se použít jako báze pod make-up a nezanechává žádný silikonový pocit. Jedná se o jemný řidší krém lehce lososové barvy, výborně se roztírá a vsakuje. Od té doby, co ho mám, mi stojí na stole, aby byl připraven k použití, tak moc se stal mým favoritem. Ráda si totiž upravuju konzistenci produktů na obličej podle momentální nálady a také se mi občas stává, že i po nanesení krému najdu na obličeji nějaké suché nebo pnoucí místo. Jen jednu výtku bych měla - paraffinum liquidum ve složení se mi moc nelíbí.

Hodnocení: 9/10



Tak co tomu říkáte, konečně nějaká nová značka na tomhle blogu? Pokud chcete něco od Maqpro vyzkoušet, tak jak jsem avizovala už na začátku, Maqpro má konečně český e-shop, kde můžete vybírat dle libosti a najdete tam i ceny produktů, které jsem dnes zmiňovala.

Budu se těšit na vaše ohlasy,
IYF

P.S. Omlouvám se těm, které to štve, za spam. Ale jsou tu poslední dva dny soutěže Tajemství krásy s Lancome a já bych moc stála o vše hlasy, jelikož ostatní soutěžící se na mě nebezpečně dotahujou :).. Pokud mi ho chcete dát :), klikněte zde a vyhledejte Kristýna Lexová. Děkuju a slibuju, že od 8.6. už bude klid!

20 komentářů:

  1. Vypadá to fakt moc dobře, tyhle typy korektorů, kdy si člověk může namíchat vlastní barvu jsou nejlepší:) Jen se mi teda moc nelíbí ty ceny, přijdou mi přemrštěné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z UK to vyjde celkem dobře cenově :). Ale ono třeba toho korektoru je tam fakt hodně, podle mě vydrží tak dva roky.

      Vymazat
    2. z jakýho e-shopu si objednávala?

      Vymazat
  2. Korektor se mi moc líbí:)a hlas poslán:)

    OdpovědětVymazat
  3. A hlasujte hlasujte hlasujteeee hlavně všichni HLASUJTÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ, protože kdybych neměla blog, tak bych skončila na posledním místě, ale já chci slyšet že jsem nejkrásnější!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám několik tipů, kdo jsi, ale zatím mě celkem bavíš :D.

      Vymazat
    2. IYF...máš prvního pravidelného anonyma...jsi oficiálně známá blogerka!! ;)

      Vymazat
    3. jéééééééé jááááááá ještě dnes nehlasovaláááááááá!!!!!! :-D jdu na to :-)

      Vymazat
  4. Už jsem pro Tebe hlasovala :). Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  5. ten korektor vypadá zajímavě (akorát ta oranžová je teda úplně jiná než na fotce v eshopu!)
    je hodně dobrý na kruhy? protože jsem zkoušela všechno a nic mi je nezakryje, mám je pořád a mám je strašně tmavé :( a taky teda spíš fialovo-červené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud je máš spíš trochu do červena, tak to nebude stopro to pravé. Já sama toho pravého ještě hledám, tohle je super spíš na kruhy hodně do modra a do fialova.

      Vymazat
  6. mě kamarádka vizážistka doporučovala make-up, chystám se na něj, jen musím trochu vypotřebovat svoje zásoby :)k tomu mám v plánu i ten mixér, no až se do toho dám bude to asi drahá objednávka :P ten korektor taky vypadá zájímavě :P

    OdpovědětVymazat
  7. konečně taky něco, co neznám:D korektor vypadá použitelně

    OdpovědětVymazat
  8. paraffinum liquidum .. -> Proč ti vadí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z hlediska ucpávání pórů.

      Vymazat
    2. Já byla dosti překvapená, že doktoři na kožním ho často píšou na atopickou pleť, tak z toho jsem usoudila, že to takové drama nebude, ale když mohu vybírat, také mám raději přírodní oleje.
      Mixer by pro mě ale byl úplně zbytečný :-)

      Vymazat
  9. ten make-up mixer vyzerá naozaj dobre!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. O této značce slyším poprvé :) vypadá sympaticky, ale nevím, jestli bych si od ní něco objednala. přeci jen nestojí zrovna málo, takže by se mi asi nechtělo riskovat objednat něco nalsepo :/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak o téhle značce jsem neměla ani pojetí, ale vypadá zajímavě. Alespoň vím, po čem sáhnout, když potřebuji namíchat něco svého. Díky za tip ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!