pátek 28. června 2013

Oblíbenci za měsíc červen

Ahoj všichni, nevím, zda si někdo vůbec všiml, že květnoví oblíbenci nebyli, ale jelikož je tato rubrika z těch, ve kterých chci pokračovat, tak jsem směle přeskočila do června :). Červen byl pro mě měsíc nejhlubšího stresu a obsedantně-kompulzivních nákupů...na jeho konci mě čekala hodně těžká zkouška, ze které mi bylo fyzicky špatně a prozvracené noci nebyly žádnou výjimkou. Takže oblíbence číslo 1 za červen můžete vidět zde :))):


"proč sem dáváš svoje jméno, jsi blbá?" "protože ho určitě doteďka nikdo neznal."
Ale koho zajímá nudná škola. Takže přejdeme ke kosmetice!


Á la chubby stick od MUA v odstínu Runway jsem používala docela často. Obstojně hydratuje, dobře se nanáší (nevím, jak vy, ale já se rtěnkou často do kontur svých rtů netrefím), krásně se leskne, dlouho vydrží a jemně stainuje. Za těch pár liber je to celkem výhra a pravděpodobně si pořídím další odstíny. Ačkoliv tento mi myslím celkem sluší :).

e.l.f. eyberow treat & tame je můj nový pomocník pro super rychlou úpravu obočí. Tu průhledou část v podstatě nepoužívám, ale barevná si získala mé srdce. V zásadě je to ten stejný produkt jako gel na obočí alverde, akorát od jiné značky.

Další věcí, co se mi zalíbila z elfu, jsou jejich nové zapečené tvářenky (moje v odstínu Rich Rose). Opravdu mě mile překvapily, odstín je moc pěkný, taková tmavší korálovo-cihlová nebo co, dobře se nanášejí a ani nepotřebujete tvrdší štětec, mně bohatě postačí ten nejjemnější od Real Techniques. Vydrží celý den.

Nechala jsem se zlákat Verunkami na bronzer Barry M a je opravdu naprosto skvělý, dokonalý, báječný...určitě se dočkáte recenze, protože je to moje jednička. Využívám ho hlavně na konturování, což byl i důvod, proč jsem ho pořizovala. Najít vhodnou konturovací barvu za nějaké normální peníze je fakt problém. No a kromě skvělého odstínu také dlouho vydrží a je v krásném bytelném balení. Láska!



Nějak se mi začaly zamlouvat deo spreje Balea, tady na obrázku mám jen jednoho zástupc, ale ve skutečnosti jsem si pořídila více vůní. Naprosto postačí pro mou fetišistickou zálibu v různých odérech, můžu je střídat podle nálady a některé ani nepřebijí parfém. Nicméně třeba kokosový můžu používat i samotný. Za těch pár korun je to prostě dobrá sranda.

Physiogel tělové mléko je momentálně moje nejoblíbenější - líbí se mi, že nenechává bílé šmouhy na vlhké pokožce, dobře se rozetře, rychle vstřebá a přesto skvěle hydratuje. Mám teď sice tělových mazadel zásobu, ale teoreticky bych se k němu mohla ještě někdy uchýlit.

Avéne Cleanance čistící gel je můj kámoš pro několik následujících let :)). Mám totiž dlě balení. Ale jinak jdu stále ruku v ruce s už publikovanou recenzí, je prostě fajn.

Freeman antistresová šmoulí maska mě poprvé zaujala u Rendy, tak jsem na lekarna.cz pořídila menší pytlíčkovou verzi. A je prostě vtipná! Ta barva je dokonalá a už jen ta na mě působí antistresově. Co se týče účinků, tak zatím nevím, ale prostě mě ta maska fakt baví.

Avon Clearskin magické tampónky mě zase nalákaly u Jájy (Jáji?) z Jarmarku marnosti a musím zatím říct, že nějaká kouzla v tom budou, připadá mi, že opravdu pleti pomáhají. Chci si nechat ještě nějaký čas na rozmyšlenou, než napíšu recenzi, zatím je ale hodnotím velmi pozitivně.

L'Oréal Laser Renew krém pro starý lidi jsem pro změnu viděly u Moory. Taky vás ty blogerky jednou zruinujou? Každopádně tenhle krém je super a všem ho doporučuju. Skvěle hydratuje, pleť se naducá a mám podezření, že mi něco udělal i s vráskami v koutcích očí. Zatím to rozhodně vidím na plné balení. A i když má ve složení hnusy jako dimethicone, tak póry mně neucpal. Recenze bude určitě!

Tak to jsou mí červnoví oblíbenci. A co u vás? A znátě některý produkt?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

P.S. Právě jsem se dozvěděla, že jsem bohužel nebyla vybrána v soutěži Tajemství krásy s Lancome, přesto bych vám chtěla ještě jednou moc poděkovat za všechny Vaše hlasy, které jste mi do soutěže poslali. A já to jdu někam obrečet do kouta :).



8 komentářů:

  1. šmoulu a další Freeman masky jsem viděla v Tetě, až přijde výplata, jdu pro ně :) mají pytlíčky i velká balení. jinak ty "čubiny" mají teď snad všechny značky, viděla jsem je myslím i u Bourjois i dalších. mám Clinique a mám ji moc ráda

    OdpovědětVymazat
  2. No jak jako, ze te nevybrali?! Hlas lidu mluvil prece jasne! Desna zvule tohleto, pripisuju jim dalsi cernej puntik :D

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace ke zkoušce a vlastně celému zkouškovému! ;) Jsi šikulka.
    A pak mám teda sobecky hroznou radost, že ten bronzer vyšel a není to krám, který bys mi omlátila o hlavu, hi hi :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace ke zkousce a kvuli te soutezi nebrec,treba to vyjde jindy!Omluva za diakritiku,tukam to na tel.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi viděli tvé fotky z Never have I ever tagu a tvé tajemství krásy bylo vyzrazeno!

    OdpovědětVymazat
  6. Veeeliká gratulace ke všem zkouškám!

    Těším se na recenzi bronzeru, mám ho taky v merku.

    OdpovědětVymazat
  7. Jeej, jsi šikovná! :-) Mě ještě čeká zkouška v srpnu a září... Jinak ten l´oreal krém mě zaujal, možná ho koupím mamce k narozkám :)

    OdpovědětVymazat
  8. tie licka z Elfu su naozaj krasne!

    Inak pozyvam ta na moju SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!