středa 12. června 2013

Spotřebováno! za květen

Ahoj všichni! Je pravda, že jsem v té rubrice Spotřebováno měla trochu bordel. Proto jsem ke konci května sebrala vše, co jsem do té doby spotřebovala a odteď se budete s tímto typem článku setkávat každý měsíc. Ať to má řád. Plus ke každému výrobku zřetelně uvedu, zda bych si ho koupila nebo ne. A jak jsem na tom tedy byla v květnu a chvílích předešlých?



Evolve micelární voda tu měl svůj vlastní článek. Je mega drahá a bohužel ke konci používání jsem musela uznat, že zas tak báječně nečistí. Jo, je to docela fajn, ale není to Bioderma. Navíc stojí docela dost na to, že nefunguje zas tak skvěle. Je sice  přírodní, ale přírodní věci, co nefungujou, neberu. Takže si ji znovu nekoupím.

Růžová vody Purity Vision ještě recenzi neměla, a to především proto, že jsem si ještě neudělala názor, jestli něco dělá nebo ne. Je příjemná, osvěží, pomáhá mi proti únavě a MOŽNÁ trochu zmenšuje póry. Zatím ale prostě nevím. Pravděpodobně si ji ještě koupím, ale nespěchám na to.

Corine de Farme je značka, která u nás končí, a tak jsem jejich výrobky nakoupila v Rossmannu za výhodné ceny. Kromě tohoto pleťového mléka a micelární vody mám ještě pleťovou vodu. Mléko se dá celkem pohodlně použít na čistění s vodou, já moc nejsem na to dávat mléko na tampónky, npřijde mi to moc logické, ale pokud ho klasicky namažete na obličej a smyjete, tak funguje fajn Micelárka čistila tak na úrovni Evolve, takže to nebylo špatné. Oboje bych si asi znovu nepořídila, ale jelikož to už ani nebude možné, tak to nemá smysl hodnotit.

Payot sérum pro smíšenou pleť pro mě podle mě nic moc neudělalo a ačkoliv jsem na Payot slyšela skvělé ohlasy, tak u mě se nové koupě nedočká.

Jojobový olej Primavera jsem až do konce spotřebovávala jen z lítosti a určitě už ho nekoupím. Je mastný, nic nedělá a nebaví mě.

Silk Naturals meruňkový olej je podle mě super univerzální čistič na obličej, který u mě předčil všechny jiné hydrofilní odličovací oleje. Poštovné ze SN je ale strašně nadsazené, z čehož pláču, protože jejich věci miluju. Kdyby byl Bůh milostiv a nastavil poštovné nějak lidsky, tak si ho určitě koupím.

Zelený jíl od Nobilisu si asi budu muset pořídit znova, protože na černé tečky celkem fungoval a masky, které momentálně mám, mě moc neuspokojují. Takže ano.


Balea Deo Spray mě zpočátku bavil tou skleněnou flaškou, ale přišlo mi, že prostě stříká až moc, takže další koupě se konat nebude. I přesto ale mám obecně deo spreje od Baley ráda, jsou fajn, jsou levné a mají hodně variant.

Deodorant Yves Rocher s květen bavlníku či čo je obyčejný deodorant, který pocení nezastaví, ale trochu voní. Vůně je opravdu přirozená a "čistá", ale znovu ho nekoupím, nemám důvod. Tento jsem dostala.

Adidas Pro Clear antiperspirant mi nesmí do domu.


Yves Rocher tělové mléko se zdálo nekonečné, má totiž celých 400 ml. Nakonec jsem se ale dobrala konce. Hydratuje obyčejně, nic extra, a vůně mě příliš nenačutávala, je na mě moc "vánoční". Takže ne.

 Balea sprchový krém s vůní ovoce voní úplně WOW! Zamilovala jsem se...a možná si ho znovu koupím, ta vůně je zkrátka krásná. Pro Balea sprcháče u mě platí to samé co pro jejich deodoranty.

The Body Shop máslo s vůní perníčků jsem vyhrála v giveawa a jak už asi tušíte, tak vůně opět není nic extra pro mě :). Máslo mě ale oslovilo dost slušnou schopností hydratace, takže zajdu omrknout jiné parfemace. Rendy doporučuje takovou tu žlutou kytku, tak to je zatím můj favorit :).

Garnier tělové mléko pro velmi suchou pleť jsem dostala od milé čtenářky a musím říct, že je hodně fajn. Hydratuje fajnově, takže získalo stálé místo v přítelově koupelnové skříňce. Až budu potřebovat levnější věc na tělo, tak tohle mléko asi zase koupím.


e.l.f. HD pudr je můj velký oblíbenec a další koupě je pro mě jasná. Tentokrát ale asi vyzkouším žlutou variantu. Nejen, že je k nezaplacení na focení, ale udělá sametovou pleť i na denní nošení a zmatnění je uspokojující.

The All Natural Face kondicionér není špatný, ale není to nic, co bych si znova pořídila, nemůžu říct, že bych vysledovala nějaký extra efekt.

Rimmel Match Perfection gelový make-up byl podle mě jedním z nejlepších make-upů z drogérie, má ho ráda i Lady. Tahle kalíšková forma se u nás ale bohužel již neprodává, ale asi časem vyzkouším jeho kámoše v lahvičce s pumpičkou. Přijde mi, že make-upy Rimmel nejsou vůbec špatné.

Lavera krém na ruce mě určitě čeká v plném balení. Jediné, co mi na něm vadí, je silný odér alkoholu, na druhou stranu se rychle vsakuje a opravdu fajn hydratuje. Navíc není drahý. Ano!

Make-up Lily Lolo byl v balíčku od mé úžasné čtenářky Denisky, která mi pomáhala zprostředkovat nákup v e-shopu se štětci Hakuro. Musím říct, že mi celkem vyhovoval, takže až budu příště na lovu minerálních make-upů, tak na něj upřu oko.

Indulona krém na ruce a Dermacol BB jsem měla jen v maličkých vzorcích. Indulona není špatná,ale mou favoritkou bude asi vždy ta měsíčková. A BB od Dermacolu je tragédyja, dámy a pánové. Oranžový hnus.

Tak toto jsou výrobky, kterým jsem se dostala na dno. Ten pocit, když jsem vyhazovala prázdná balení do koše, byl takřka zenový - uspokojuje mě, že se očišťuju od množství kosmetiky, kterou doma ukrývám :). Nákupy bohužel zmapované nemám, vlastně je to spíš dobře...to by jistě zen byl hned ten tam.

A co vy, jak se vám daří spotřebovávání? A znáte některý ze zmiňovaných výrobků?
Těším se na vaše komentáře,
IYF

P.S. Můj stálý zdivočelý anonym (jak říká Jája, už jsem konečně slavná blogerka) měl kecy, že jsem prý nepoděkovala za Vaše hlady v soutěži. Není to tak zcela pravda, velké díky se objevilo na Facebooku (vpravo je odkaz). Ale protože nechci vypadat nevděčně, tak bych Vám chtěla poděkovat i zde. Jste skvělí, jsem moc vděčná, že jsem Vám stála za to, abyste klikli na paleček u mé fotky. Doufám, že víte, že nejsem člověk, který by si nevážil čehokoliv pozitivního, co pro mě lidé udělají. Ještě jednou Vám všem moc DĚKUJI.

10 komentářů:

  1. Pááni, to je věciček :) Já jsem hrozný šetřílek, takže mi vydrží všechno strašně dlouho, a když přijdou nové věci, tak nevím co s nimi :D
    Také bych ti chtěla napsat, "ty slavná blogerko", tyhle anonymi hoď za hlavu. Jsi sympatický človíček a máš skvělý blog ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak slavná ještě nebudeš, zatím Ti nepíšou, jak hnusné máš uši, nebo nevímco. :D
    To je docela spousta věcí. :) A Garnier mléka doporučuju, jsou levná a fungují. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jedeš! :) Zaujal mě Silk Naturals meruňkový olej, musím si o ňom něco nastudovat.

    Já používám Match Perfection v lahvičce a musím říct, že jsem velmi spokojená, střídám ho s hydratačním MU od GS.

    První, co mě napadlo ke zmínce s anonymem - http://www.youtube.com/watch?v=yYvI4wT5Z5I
    Tak měj v p... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlady v soutezi :o))) to je rozkosny preklep.. :o)) ve stejnem duchu bych rekla: DER na anonyma!! je jen dukazem, ze jsi slavna blogerka! :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tak strašně slepá, to je hrozný, ale fakt :D

      Vymazat
  5. Také mám vždycky příjemný pocit, když vyhazuji prázdné obaly.. :) ale ten příjemný pocit mne vždy přejde, když vidím že jich více přibývá než ubývá :D

    OdpovědětVymazat
  6. Adidas spreje a spol.mi taky nesmí do domu. v životě jsem neměla ekzém v podpaží,ale co není, s Adidasem může být... :-/
    Doufám že tě vyberou v té soutěži a že pak bude článek :-)
    Mimochodem, závidím všem, kdo spotřebovávají. Mně se to nedaří, jen hromadím, a to mám doma určitě jen zlomek toho, co běžná blogerka. Ale doma valí oči.. nojo, zítra mám zase článek o nákupech. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju k anonymovi :D Mě zaujal ten jíl od Nobilisu. Zatím mi na černé tečky pomáhá pravidelné čištění pleti a péče o ní. Jinak pěkná sbírka věcí na vyhození :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi, že píšeš o značkách, které neznám, a poznávám tak novinky! na ten jíl se mrknu, tečky jsou můj úhlavní nepřítel :D

    OdpovědětVymazat
  9. Zkoušela jsi už ten žlutý HD pudr od elfu? Ten klasický jsem taky zrovna spotřebovala, miluju ho a je super, ale nový jsem zatím neobjednala, chtěla bych vyzkoušet zas něco jiného. Ale ten žlutý by mě taky zajímal, akorát jsem zatím neměla odvahu jít do něj.

    Match Perfection v kelímku byl taky můj nejoblíbenější makeup z drogerky, milovala jsem ho a fakt hodně mě mrzí, že se už nevyrábí. Nechápu proč, když byl tak super! Škoda, byl fakt příjemný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!