čtvrtek 6. června 2013

TAG: Nežiju jen make-upem

Ahoj všichni!

Jestli jste si nevšimli, tak toto je prokrastinace. Měla bych se asi učit nebo si dát svých dvacet minut pilates denně, ale nemám morální sílu. Plum mě před malou chvílí označila ve svém novém tagu a já jsem se rozhodla v něm pokračovat, protože žezlo předané mou oblíbenou blogerkou se nedá nepřevzít :). 

Blogerky jsou krávy, co žijou jenom šminkama a patlátkama na obličej, o tom žádná. Vždyť přece pokud nemáte blog o čištění trubek v Bagladéši, nejste dost ušlechtilí a váš život je plytký. Jsem ráda, že jsem součástí této povrchní komunity plné holek, které mají v lebce jen háček, aby jim držel míchu :). V tomto tagu se tedy dozvíte zase něco o mně a mém háčku. Článek jsem doplnila vkusnými fotografiemi z domácí sbírky.


sexy

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Teď záleží, co se počítá, jestli "televize" je i koukání na počítači na filmy. Obvykle se na věci nedívám přímo v televizi, protože program není úplně sladěn s mými možnostmi :). Sem tam kouknu na seriál nebo na to, co zrovna sleduje mamka, když cvičím pilates. Jinak koukám na seriály a filmy na počítači, mám ráda The Big Bang Theory, Pretty Little Liars (máme se ségrou takovou tradici, že se díváme vždycky spolu, je to náš rituál), Rome (seriál od HBO, doporučuju), Boardwalk Empire (také od HBO), House MD, dřív jsem měla hrozně ráda Grey's Anatomy, ale pak začali všichni umírat a dostávat rakovinu. Moc se mi taky líbil seriálo-film Sherlock (od BBC, tuším). A pravidelně koukám na starší díly America's Next Top Model. 

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?

Vařím a peču, obojí moc ráda. Nejsem nějaký expert, spíš dělám jednoduché recepty a snažím se být kreativní (ale v dobrém slova smyslu, nejsem žádná bydlenka :). Nemám moc čas, takže pro sebe skoro nevařím, ale ráda uvařím druhým lidem, to mě baví mnohem víc. Přítel tvrdí, že vařím dobře! Sama mám ráda k jídlu italskou kuchyni, ráda griluju, miluju ovoce a zmrzlinu...mám strašně ráda houby, špenát, lososa, květák, krůtí a jehněčí maso (a kuře, jasněže). A stojím si za tím, že nejlepší jídlo na světě je domácí chleba s máslem!

EDIT: Ještě jsem vám vlastně zapomněla říct, že já jsem typické americké fast foodové čuně. Hrozně mi chutná fast food a klidě bych ho jedla každý den. Když jsem byla v New Yorku, tak ostatní po dvou dnech brblali, že chtějí zpátky české omáčky, zatímco já jsem si celé ty dva týdny na fast foodu užívala :). V běžném denním životě si ale dám něco malého ve fast foodu jen tak jednou za dva týdny, to ale nic nemění na faktu, že mi to unifikované jídlo vyrbené z ropy a plastu chutná.

elektrická kytara a kulich...známka punku
3. Vysněné povolání?

A já neřeknu doktor. Řeknu filmová superstar, protože jo, to bych chtěla být :). Ale co se týče "normálnějších" povolání, tak by se mi líbilo být kameramankou - jako vážně. Mám moc ráda filmy (několik let o nich píšu recenze) a tohle povolání u filmu mě nejvíce fascinuje, líbí se mi, kolik toho může kamera změnit nebo jaké jsou různé úhly, svícení, dynamika...když dělám někde komparz, vždycky okukuju kameramany při práci.

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

Je to ostuda, ale pořádně umím jen anglicky. Stejně jako Plum :) jsem dělala 6 let na gymplu francouzštinu a je fakt, že něco málo řeknu, ale nemám slovní zásobu. Mám ale celkem dobrý přízvuk, takže můžu francouzštinu předstírat :). Celkově myslím, že mi docela jde výslovnost, ráda totiž cizí jazyky poslouchám a odkoukávám, jak lidi vyslovují. Dále jsem na základce měla 2 roky němčinu a v té jen maličko rozumím, dohromady dám tak tři věty. A nakonec jsem se ještě chvilku učila španělsky a tam to bude taky někde kolem tří vět :). Dřív jsem se uměla docela solidně dorozumět v latině, protože jsme měli hodně aktivního učitele, ale s kým bych si asi tak povídala...
Líbí se mi ale hrozně švédština, je taková zvukomalebná. Chtěla bych ji umět, třeba na ni někdy dojde řada. Zatím umím říct jedno slovo!

chtěla jsem si olíznou edwarda, jen tak ze srandy

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?

Asi za oblečení a jiné cetky. Taky si občas pro radost koupím nějaké svoje oblíbené prasácké jídlo, jako je třeba žloutkový věneček. A ostudně ho sním ještě na ulici.

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

Celkem jo, já si umím rozumět celkem s každým, v takové té počáteční fázi kamarádství. Horší je to, když někoho znám důkladněji, to mě pak lidi začnou štvát. Ale obecně si dokážu povídat si a zabavit se s kýmkoli.

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?

Já nečtu knížky, já se je učím! :) Je pravda, že na knížky jen ke čtení mám málo času, přesto ale čtu ráda a rodiče mě k tomu vedli už odmala, byla jsem schopná přečíst pět knížek za týden jen to švihlo. Teď se ale musím věnovat hlavně učení, dokonce se mi často stává, že rozečtu nějakou beletrii a po chvilce zjistím, že si to pamatuju! Mozek jakmile vidí písmenka, tak zapne učící mód, je to psychózní. Co se týče čteček a podobných trendů, tak na to já nejsem, ráda otáčím stránkami, knížky v digitální podobě se mi čtou špatně a nemám z nich ten požitek. Navíc nejraději čtu knihy z knihovny, které mají nějaký příběh, jen si představte, kolik lidí už je mělo v rukou...
No když už ale teda čtu, tak co čtu. Mám pár oblíbených autorů - J. Irvinga, E. Hemingwaye, A. Lustiga, M. Kunderu, hrozně se mi líbí knížky Grahama Greena (nebo Greenea?), G. Orwella (líbilo se mi Nadechnout se), dost jsem dříve četla knihy z éry holocaustu...na Padesát odstínů šedi nebo romány Alexandry Potter mě moc neužije, ale faktem jest, že jsem četla Stmívání, z nešťastné lásky.

gangsta. buďte rádi, že nevidíte, co mám napsáno křídou na tričku :D
8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?

Moc nemám ráda, jak snadno vyletím, jsem opravdu trošku cholerik :). Navíc mám nulový respekt k neslušnému chování a tomu, čemu se v angličtině říká "disrespect". Snažím se k lidem chovat slušně a s úctou, a vadí mi, když na to někdo nechce přistoupit. I vůči ostatním. Díky tomu jsem občas přísná a vypustím z pusy i věty, které bych nechtěla. A taky moc neumím prohrávat, když jsem v něčem poslední, tak pak celý den bručím :).

Z dobrých vlastností myslím, že mám velký smysl pro spravedlnost, což je v dnešním světě blbý, ale podle mě je to základ člověčenství. Nesnáším neférovost, úmyslné konání zla druhým, ponižování, falešné autority. Mám takové pevné negativní zásady :D a přes ně vlak nejede. Beru to jako dobrou vlastnost v tom, že se aspoň můžu podívat do zrcadla. Také myslím, že jsem celkem empatická a kromě toho jsem velké dítě, což nevím, jestli je vlastnost, ale dokážu se obrovsky nadchnout :)!

mám třeba obrovské nadšení pro star wars

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?

Už jsem stará bába :D, takže často trávím čas doma s jedním dvěma kamarády nebo s přítelem. Takové to období, kdy jsem jezdila ranním metrem se skleničkou od mojita, jsem měla kolem sedmnácti, takže dnes, zatímco mí spolužáci právě objevili alkohol, tak já si radši dám dvě deci vína s kámoškou v baru a pak jdu spát :). Zároveň ale taky ráda tancuju, takže jednou za čas (třeba jednou za dva měsíce až půl roku :) se jdu s chutí pobavit na party do klubu. Taky je to asi tím, že toho mám hodně, takže nemůžu kalit do šesti do rána, protože bych se pak nemohla učit nebo být při smyslech v práci. 

soustředěný výraz při tanečním vystoupení (dělala jsem hip hop)
10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

Asi bych věnovala víc času focení, přítelovi a rodině, taky bych víc četla a chodila ven. Občas ani nevím, jaké je venku počasí :). Mám moc ráda výlety a procházky, to mi celkem chybí. A naučila bych se švédsky!


Hodně blogerek, které bych chtěla označit, jmenovala už Kája. Já bych tu ráda viděla ještě Mooru, Meduňku, Verunky, Propadlo do života, Evelin's, Luxy Lady, Milu de Illusoire...holky, pokud budete tag dělat, určitě mi pošlete odkaz do komentářů! A dále se může označit sám kdokoli, kdo bude chtít, protože já jsem hlava děravá a určitě jsem na spoustu z vás zapomněla.

A zítra se můžete těšit opět na kosmetiku!
Pa,
IYF

18 komentářů:

  1. Super, ujala ses toho rychle. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky jsem si pocetla :-) Dekuju za nominaci,vrhnu se na to o vikendu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš to tady :-)
      http://evelinsbook.blogspot.cz/2013/06/neziju-jen-make-upem-tag.html

      Vymazat
  3. hahá, super! :) napíšu :)

    a hele, latinsky by sis mohla povídat se mnou, mně to taky dost šlo.)))

    OdpovědětVymazat
  4. S tím žloutkovým věnečkem je to nejlepší :D Celá já, když zavítám do cukrárny, ani to nechci balit, čapnu to do ruky a jedu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za nominaci:) Ty seriály máme hodně podobné, Řím se mi taky líbil - dost podobný je i Spartacus, taky doporučuji:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jo, sepíšu to ráda. :) To s tím věnečkem dělám taky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. No, tak některý holky prostě jsou kikiny bez mozku. To i mezi bloggerkama jako všude jinde. Nemá smysl se vůči tomu vymezovat. Když se někdo chlubí tím, že bez šminek nejde ani s košem, no, tak si životní cestu holt vybral, moje věc to není. Mně se třeba fakt nestává, aby měl někdo debilní připomínky na to, že ladím lak na nehty k oblečení. Naopak, už několikrát jsem se setkala spíš s opačnou reakcí, jak je úžasný, že mám něco v hlavě a že o sebe taky pečuju. Jo, maluju si pusu na rudo, nosím podpatky, výstřihy a zároveň nemám v hlavě řezanku. Na obé jsem docela hrdá. Všichni taky nemůžou být duševní giganti, holky s pudřenkama místo mozku mě nepohoršují. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Přečtu to až bude víc času :) (o tvém intelektu nemám důvod pochybovat,takže to může počkat) ale ty fotky jsou boží, hlavně s Edwardem :D
    Já jsem tedy zjistila jednu věc. Od doby, co se módím, líčím, češu.... lidi ke mě přistupují jako k blbé blondýně. (dřív jsem měla vlasy tmavší). hm. :-/
    Ale zas o to víc je můžu překvapit ze zálohy!

    OdpovědětVymazat
  9. Jinak, otázka na nejhorší vlastnost mi přijde taková úsměvná. Hlavně na pohovorech :-D Většina lidí stejně odpovídá "jsem moc pracovitý" :D :D :D a podobně. Podobné mi přijde "mám nulový respekt k neslušnému chování" - to je přece správně. Ale je mi jasné, jak jsi to myslela, čeho je moc, toho je příliš a trocha tolerance neškodí, ale vzpomněla jsem si na to u těch pohovorů :-) Vidět svoje chyby je fakt těžké, stejně ale jako vidět své klady. Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....ano,neodolala jsem a přelouskala článek rovnou, však ono to učení ještě může počkat :-D

      Vymazat
  10. Dobrý tag, zajímavé čtení. A palec nahoru za světelný meč, ten je boží :)

    OdpovědětVymazat
  11. Supr trup, až mě udivilo, kolik toho máme společného- hlavně ve vztahu k lidem..ale i Star wars, přízvuk..prostě skoro všechno:-D

    OdpovědětVymazat
  12. jeee, tak to se ráda zúčastním, patrně až po dovolené, neb teď silně nestíhám. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky miluju italskou kuchyni...a chleba s máslem souhlasím :)!
    A opravdu mě zaujal popis tvých vlastností!, v některých se s tebou ztotožňuj :).
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Haha, já se o "háčku na míchu" učím už několik dní; doufám, že když si u zkoušky na nic nevzpomenu, použiju "háček" a zkoušejícího omráčím (respektive zkoušejícího trefí)! (Diencephalon neboli meziháček míšní... ;)) Osobně se nesetkávám s tím, že by pěkné, o sebe pečující holky byly považovány za slepice bez mozku. Některé takové jsou, ale ty se vůbec nemusejí líčit, aby jejich přirozenost vyplula na povrch.
    Souhlasím, že (čertvý a křupavý) chleba s máslem je nejlepší jídlo! Jo a mám taky moc ráda Star Wars, ten meč ti závidím! :-) (Momentálně se láduju mentolkami ve tvaru R2D2...)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za nominaci, už jsem odpověděla, ještě musí odpovědět Verunka... Veronika

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý článek, líbí se mi hlavně ty fotky! :-) Asi do toho svého také nějakou přidám :).

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/06/neziju-jen-makeupem-tag.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!