sobota 15. června 2013

Veet Easy Wax aneb sado maso pro vaše hladké nožky

Ahoj všichni! Dnes tu mám něco pro všechny příznivce bolesti (a doufám, že se odteď můj blog dostane do přední pozornosti všech oblibovatelů BDSM). Díky Terezce jsem dostala příležitost vyzkoušet si nový elektrický depilační set od Veetu. Byla jsem natěšená a zvědavá, vosk jsem totiž ještě nezkoušela.


Co se týče odstraňování porostu, tak jsem víceméně žiletkář. Vyzkoušela jsem depilační krémy (jsou fajn, jen mi jedna tuba vystačí tak na tři použití), depilační pěny (dtto) a mám doma i epilátor, jenže ten mě štve. Bolí to a především mi pochytá tak půlku chlupů, kdoví jestli vůbec to. Doufala jsem, že vosk bude poněkud účinnější.

Balíček od Veetu byl opravdu nádherný (a těžký :), nesla jsem si ho hrdě centrem Prahy coby obrovský dárek. Krom voskového setu jsem získala i vonnou svíčku, osušku, flashku a dekorační kamínky. Moc pěkné. Teď už ale k depilaci.


Dle návodu se má vosk dát nahřát na 20-40 minut a musím říct, že těch 40 je opravdu nutnost, aby vosk vycházel z aplikátoru rovnoměrně. Po nějaké tři čtvrtě hodince jsem se tedy nachystala na mučení. Vosk se nanáší na končetiny celkem dobře, hned jsem na něj tedy přilípla pásek z netkané textilie a nastal rozpačitý okamžik - jak dlouho to mám nechat? Návod nic neříkal...a tak jsem čekala...a pak trhla. A jako...nic moc. Něco to vytrhlo, ale výsledky jsou podle mě totožné s epilátorem. Zkoušela jsem i nečekat tak dlouho, ale bylo to ještě horší, noha byla navíc upatlaná od vosku. Tak vám nevím.


Taky mi přijde, že 12 proužků je málo. Někde jsem četla, že jsou na více použití, já jsem si zezačátku myslela, že jsou jednorázové, hm :). Nicméně na jednu nohu jich stejně potřebuju tak deset...depiluju totiž i stehna, moc nechápu slečny a dámy, co stehna vynechávají. Nevěřím, že jim tam nerostou ŽÁDNÉ chlupy. 

Každopádně myslím si, že na vině není ani tolik Veet jako moje divnochlupy. Ony jsou totiž hodně jemné a světlé, takže se na nich jen tak něco neudrží, ani epilátor s nimi nic moc neudělal. Asi holt budu muset zůstat u žiletek.



Celkově je podle mě nový voskový systém moc příjemný a pokud máte jiný charakter chlupů, mohl by vám vyhovovat, řekla bych, že je nutné použít metodu pokus-omyl (a je z toho naprd recenze). Vlastně se mi na Easy Wax líbí všechno, kromě toho, že to nefunguje :D. 

Hodnocení: 4/10


A co vy a vaše chlupy? Šly by do tohohle vosku? Povězte mi o nich něco :).
IYF


32 komentářů:

  1. Já jsem teda úplně antivoskový typ, dřív jsem jenom holila a používala depilační krémy (+ na zmiňovaná stehna epilátor, protože po žiletce bych po nich měla kaktusový porost :D) Ale už před nějakou dobou jsem byla na laserové epilaci, tak mám teď pokoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenze ja bohuzel slysela, ze laser nefunguje na svetle chloupky :(. Je to tak, ze?

      Vymazat
    2. Ne ze ny nefungoval vubec, ale je tam jen tak 50% uspesnost, co rikala kamaradka, ktera je blondynka..:/
      Kazdopadne kdyz je nejaky voucher na Slevomatu za 1500 na 5 sezeni na cele telo, tak mi to porad prijde dost v pohode :)

      Vymazat
  2. Nejsem zastánce vosků, mám moc citlivou pokožku. Jsem spíše žiletkářka :D
    Takže bych do toho asi nešla.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky žiletkář. Ale poslední dobou přemýšlím, že bych šla i do nějakého strojku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam nejaky drazsi epilator, ale jak rikam, moc mi toho nevezme. Dobre je, ze ma i holici nastavec, tak ho aspon tak vyuziju :)

      Vymazat
  4. já ted asi rok chodím na depilaci cukrovou pastou a nemůžu si vynachválit :) nebolí to,vezme to všechno a vydrží to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi vyzkousim, uz jsemna to slysela spoustu chvaly.

      Vymazat
  5. Žádné ne, ale velmi jemné a světlé ano, řekla bych skoro neviditelné a to mi přijde lepší, než tam trpět strniště :-)
    Čekala bych, že na jemný porost to fungovat právě bude, že se snadno vytrhne a že pokud se vosk dobře na noze uhladí, že to bude ok... Dobré zkušenosti mám s voskovými pásky od Baley. Vždycky nějaké to minimum zůstane, ale tak s tím se musí počítat. Cukrovou pastu jsem zkoušela taky, doma, po celém jednom balení to šlo, ale zadělaná celá koupelna... :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty pasky od Baley asi zkusim, aspon nebude penezenka krvacet. ALe ja tedy spis nemam nervy na to cekat az porost vyroste do dostatecne vysky, u me je to tak dva tri tydny :-/

      Vymazat
  6. já jsem žiletkář, ale nutně musím mít pěnu, jinak se strašně osypu. nechápu, jak se může někdo holit na sucho! jinak mám naštěstí hodně světlé a ani v létě nemusím holit denně. na vosk chodím jenom na bikiny (do Yves Rocher), ty se s žiletkou vůbec nekamarádí a tím voskem mě to nebolí, už jsem si zvykla a rostou navíc míň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsme uchyl, treba podpazi a "ty veci tam dole" holim na sucho :D. Protoze jinak se poradne neoholi a vetsina tam zustane...ale nohy namokro, ovsem nepouzivam penu, ale jakykoli sprchac.

      Vymazat
  7. to je zajímavý s těma chlupama na stehnech, já nad tím vlastně doteď snad ani neuvažovala :DD
    takže čestně prohlašuju, že mně tam fakt žádný nerostou a nikdy nerostly - po důkladný prohlídce jsem našla jeden aspoň trochu viditelnej, ale i tak pidi chlup, na celý stehno (a to jsem tmavovlasej typ)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude prohlidka, az se nekdy setkame :D :D :D

      Vymazat
  8. Mým chlupům se nelíbí nic, co bolí. Vosk používám na kníra a párkrát jsem ho vyzkoušela na třísla, ovšem to mi i slzy vhrkly! :D

    Jo a stehna si většinou taky neholím, mám tam chlupů málo a jsou světlé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne ten vosk vyhovuje, ze neboli kontinualne, ze je to frk frk a hotovo, epilator je muceni na dlouho :D

      Vymazat
    2. No epilátor je peklo!! :D

      Vymazat
    3. jeee to já si třísla trhám pinzetou :D poprvní celkem zážitek :D ale člověk si rychle zvykne, když si časem najdes svůj ,,grif" :))

      Vymazat
  9. Aha, hmm, tak teď nevím, kde je chyba, když na mých tmavých tuhých "bodlinách" vosk neuspěl a na tvých jemných světlých taky ne :D Ale Terčiny to vzalo v pohodě, takže fakt netuším. A závidím. Terce. Mě by ten vosk tááák bavil! :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  10. Mám tuhé silné chloupky a docela dost mi jich to vzalo, jsem celkem spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Slečny mají chlupy na stehnech jemňounké a světlounké, tak je holit nemusí. Chápu, že to musí srát, když některé máme polovinu práce:-).

    Každopádně jsem žiletkář. Ohledně vosku mi stačí použití nad horním rtem, nedokážu si představit, že bych tím měla vyškubávat celé nohy:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam taky svetle a jemne chlupy i na lytkach, ale to neznamena, ze je nebudu holit, i tak jsou videt, preci :).

      Vymazat
  12. Já bych přesně tohle od vosku čekala. Ráda bych se přesvědčila, jak funguje na mě, ale tolik peněz bych do něj nevrazila. Mám docela silné chloupky až po kolena a pak přechází v jemné, ale tmavé, mám epilátor a ten tedy bere 100% vše, ale trvá mi to i 3 hodinky, udělat obě nohy dokonale. Chce to mít min. 40 pinzet na kotouči a nastavit pomalou rychlost otáčení a jet jako šnek. V zimě se holím, ale na léto je epilace nutnost, protože po holení mám 2 dny pupínky (což hlavně na stehnech dost vynikne), po epilaci taky, ale pak mám 14 dní hladké nohy, kdežto se žiletkou za 2 pupínkové dny už musím zase holit. Jo a na brazilskou používám cukrovou pastu, vařím si jí doma a je to paráda :-) Jen ta bolest, pokud nejste zrovna BDSM fandové, poprvé budete dost brečet:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Pro mně je vosk celkem zbytečnost, jsem sice přírodní bruneta, mám tmavě hnědé oči a výborně se opaluju, ale i tak mám téměř neviditelný chlupy, v podpaží mi jich dohromady roste asi sedm :D takže když už chci sundat něco na nohách, šupnu tam nějakou voňavou pěnu, vezmu žiletku a za dvě minuty je hotovo.

    OdpovědětVymazat
  14. mna balea zatial nesklamala i ked pasiky nemam odskusane ale zato tu buksličku vosku
    a mne na stehnach tiez rastu chlpky takze poctivo poctivo a ja si strhavam aj ruky som masochista
    a teraz som skusala pasiky na fuziky http://galantosfun.blogspot.sk/2013/06/balea-vs-oriflame.html
    tie su tiež super

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem spokojená. Mám Easy wax doma a vytrhala jsem si tím komplet třísla i nohy... A to jsem přírodní bruneta - chloupky mám tmavé a silné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlím jsem o koupi tohoto depilátoru, ale když se podívám na internet, tak mi nevyjede žádné stránky kde bych ho mohla koupit. Tak jsem se chtěla zeptat, kde se dá koupit na internetu :)

      Vymazat
  16. mam uplne stejnou zkusenost. Z 50ti chlupu mi to vzalo asi jen 10.. Ale celkove me tenhle system od veetu bavi a libi se mi ale co s tim kdyz nefunguje, tak sem dostala genialni napad. Epilator sice funguje ale taky ne uplne a navic mi tak 70% chloupku zaroste.. Joo, mela jsem s chlupama problem, takze secteno podtrzeno - epilator nic moc, voskove pasky vubec, ziletka me stve, easy vvax taky nic moc, kremy uz vubec...

    Takze zpet k memu napadu.
    jedine co mi tak nejak pomohlo byla cukrova pasta, ale nebavila me - varit ji ve vode aby roztala, potom vsechno ulepit a opatlat

    tak jsem vzala praznou patronu z easy vvaxu, otevrela ji, vycistila od zbytku vosku, rozpustila cukrovou pastu, nalila do prazdne patrony easy vvaxu, zavrela a nechala znovu stuhnout. Potom jsem si 3-4 dny neholila nohy (hnus) a vyzkousela mou upravenou patronu. Vysledek byl nad moje ocekavani. Dokonale hladke nohy, krasna hladka pokozka a minimalni zarustani. Takze jsem na 100% spokojena a happy :)

    OdpovědětVymazat
  17. Kde se da koupit tento strojek v tomto baleni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V drogérii, minimálně v dm jsem ho viděla.

      Vymazat
  18. A kde sezenu dalsi pasky?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!