středa 12. června 2013

Vyhlášení soutěže o Ladybox!

Ahoj holky a kluci :)!

Je načase vyhlásit soutěž o Ladybox. Nějak jsem zpanikařila a není to tak, jak jsem psala - bude se jednat už o červnové vydání. Chyba v komunikačních kanálech :). Do soutěže se vás přihlásilo krásných 95.


A protože los je věc božská, jak říkali už v antickém Řecku, rozhodoval random.org.

A koho vylosoval?




Čtenářce Natálce moc gratuluji a už jsem její e-mail odeslala PR oddělení Ladyboxu, které by ji mělo v nejbližší době kontaktovat ;). Pokud ne, ať mi prosím napíše na můj mail in-your-face@centrum.cz a budeme to řešit.

Pro vás ostatní mám ještě naději na příští měsíc, kdy budeme soutěžit o další vydání Ladyboxu ;). Třeba se na vás usměje štěstí.

Krásný den a díky za účast v soutěži,
IYF

6 komentářů:

  1. inak nechces vzájomné sledovanie ? :)
    PS: Ja ťa už sledujem :) ❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. jééé moc děkuju!!! :) z LB už mi taky psali, moc se těším, bude to můj první box od nich :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!